Dassault Systèmes představila platformu 3D Experience

17. únor 2012 09:50

Společnost Dassault Systèmes, světový lídr v oblasti 3D softwaru a 3D simulačních a PLM řešení, představila novou strategii vycházející z „3D zkušenostní” platformy 3D Experience. Ta má zcela změnit způsob, jímž přední firmy a marketéři vytvářejí hodnotu pro koncové zákazníky.

3D Experience platforma zásadně mění „způsoby inovace”, protože propojuje projektanty a designéry, konstruktéry, marketingové manažery i zákazníky v rámci podniku založeného na sociálních sítích – „social enterprise“. 3D zkušenost umožňuje všem zúčastněným stranám přímo se podílet se na inovačních procesech a zvyšuje tak hodnotu výrobku pro koncového zákazníka.

„Platformu V6 jsme během několika posledních let vyvíjeli v úzké spolupráci se zákazníky. Její rozšíření o funkci inteligentního vyhledávání, sociální inovaci a realistickou virtuální zkušenost ve 3D nám umožnilo spustit novou technologickou vlnu: vytvořit „3D zkušenostní platformu“ přizpůsobenou sociálnímu modelu 21. století,” uvedl Bernard Charlès, generální ředitel a předseda představenstva Dassault Systèmes. „Firmám a lidem musíme nabídnout holistickou 3D zkušenost, díky které si dokáží představit udržitelnost inovací vytvářejících harmonii mezi výrobky, přírodou a životem.”

Aplikace Dassault Systèmes pro virtuální 3D obchody, vizuální 3D aplikace pro logistiku i snadno použitelné a v reálném čase fungující dashboardy již mění způsob fungování firem. Vedle řešení
3DSWYM a Exalead Dassault Systèmes posílil portfolio sociálních aplikací akvizicí společnosti Netvibes. Netvibes je internetová platforma, která umožňuje jednoduchým způsobem vytvářet personalizované dashboards pro montioring v reálném čase, analytické nástroje, sdílení znalostí a podporu rozhodování. Mezi jejími zákazníky jsou firmy jako Coca-Cola Company nebo Universal McCann.

Více informací o platformě 3D Experience včetně videí najdete zde - http://www.3ds.com/company/about-dassault-systemes/3d-experience-platform/ Součástí nové strategie je také změna korporádní identity.



RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů