Dell spouští podporu ProSupport Plus pro PC a tablety.

20. únor 2015 09:00 0 komentářů

Dell rozšiřuje svou špičkovou podporu ProSupport Plus, která je k dispozici pro datová centra, PC i tablety. Prostřednictvím technologie SupportAssist poskytuje Dell jako jediný automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí chybových událostí i koncovým uživatelům. Cílem řešení je poskytnout co nejkvalitnější podporu při minimálním vytížení zákazníka.

Náš výzkum prokázal, že IT experti stráví zhruba 80 % svého času rutinní prací a podporou. Na přípravu strategií, které by mohly posunout jejich podnikání vpřed, jim zbývá pouhých 20 %,“ říká Rob Brothers, Program Director Software and Hardware Support and Deploy Services, IDC. „Nový ProSupport Plus s proaktivním monitoringem a prediktivní analýzou umožňuje podnikům další rozvoj. V oblasti podpory zvolil Dell správnou cestu, když svou technologii rozšířil z datových center na koncová zařízení.

Po dnešních byznys lídrech a IT manažerech se chce, aby z mála udělali maximum. To pro ně znamená nekonečný seznam nedokončených projektů, které musejí řešit,“ říká Douglas Schmitt, viceprezident Global Support and Deployment v Dellu. „Díky ProSupport Plus pro PC a tablety můžeme zákazníkům nabídnout proaktivní podporu pro datová centra i koncová zařízení. Svůj čas tak mohou věnovat věcem, na kterých záleží daleko více.

ProSupport Plus pro PC a tablety

S rostoucím tlakem na rozpočty firem pomáhá služba zákazníkům a obchodním partnerům poskytnout drahocenný čas pro zachování plné provozuschopnosti. Dell ProSupport Plus kombinuje vše, co zákazník potřebuje do jediné nabídky, která zahrnuje:

  • Nepřetržitý prioritní přístup k ProSupport technikům s výbornou znalostí hardwaru a softwaru
  • Automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí událostí díky monitorovací technologii Dell SupportAssist
  • Samoobslužnou správu v případě potřeby technického zásahu a expedici dílů přes portál Dell TechDirect, mobilní aplikaci nebo API
  • Pracovní postupy pro podporované případy, které zajistí jak zákazníkům, tak technikům partnerů proaktivní a prediktivní podporu ve spolupráci s Dellem
  • Opravu v případě polití a elektrického výboje, tato služba předchází neplánovaným investicím do hardwaru
  • Ponechání pevného disku po jeho výměně pro vyšší bezpečnost zákaznických dat
  • Dedikovaného technického zástupce, který je hlavní kontaktní osobou pro řešení problémů a poskytuje měsíční reporty zákazníkům s více než tisíci ProSupport Plus systémy

Nejnovější přírůstek do kladně hodnoceného portfolia podpory Dellu je dostupný na bázi předplatného v 66 zemích pro zařízení Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue a Chromebook.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

Hewlett Packard Enterprise propustí asi 5 000 lidí

ČTK , 25. září 2017 08:00

Plánované zrušení 10 % pracovních míst by mohlo být předehrou k dalšímu snižování počtu zaměstnanců....

Více 0 komentářů

Mobilní platby: Jak si ČR stojí ve srovnání s Evropou

Pavel Houser , 24. září 2017 09:00

Biometrii Češi považují za nejvhodnější formu ověření platby....

Více 0 komentářů

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů

Apple přiznává: Nové hodinky mají problémy s připojením

ČTK , 22. září 2017 08:00

Problémy s konektivitou mají hodinky v okamžiku, kdy mají použít veřejnou wi-fi síť....

Více 0 komentářů