Dell spouští podporu ProSupport Plus pro PC a tablety.

20. únor 2015 09:00 0 komentářů

Dell rozšiřuje svou špičkovou podporu ProSupport Plus, která je k dispozici pro datová centra, PC i tablety. Prostřednictvím technologie SupportAssist poskytuje Dell jako jediný automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí chybových událostí i koncovým uživatelům. Cílem řešení je poskytnout co nejkvalitnější podporu při minimálním vytížení zákazníka.

Náš výzkum prokázal, že IT experti stráví zhruba 80 % svého času rutinní prací a podporou. Na přípravu strategií, které by mohly posunout jejich podnikání vpřed, jim zbývá pouhých 20 %,“ říká Rob Brothers, Program Director Software and Hardware Support and Deploy Services, IDC. „Nový ProSupport Plus s proaktivním monitoringem a prediktivní analýzou umožňuje podnikům další rozvoj. V oblasti podpory zvolil Dell správnou cestu, když svou technologii rozšířil z datových center na koncová zařízení.

Po dnešních byznys lídrech a IT manažerech se chce, aby z mála udělali maximum. To pro ně znamená nekonečný seznam nedokončených projektů, které musejí řešit,“ říká Douglas Schmitt, viceprezident Global Support and Deployment v Dellu. „Díky ProSupport Plus pro PC a tablety můžeme zákazníkům nabídnout proaktivní podporu pro datová centra i koncová zařízení. Svůj čas tak mohou věnovat věcem, na kterých záleží daleko více.

ProSupport Plus pro PC a tablety

S rostoucím tlakem na rozpočty firem pomáhá služba zákazníkům a obchodním partnerům poskytnout drahocenný čas pro zachování plné provozuschopnosti. Dell ProSupport Plus kombinuje vše, co zákazník potřebuje do jediné nabídky, která zahrnuje:

  • Nepřetržitý prioritní přístup k ProSupport technikům s výbornou znalostí hardwaru a softwaru
  • Automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí událostí díky monitorovací technologii Dell SupportAssist
  • Samoobslužnou správu v případě potřeby technického zásahu a expedici dílů přes portál Dell TechDirect, mobilní aplikaci nebo API
  • Pracovní postupy pro podporované případy, které zajistí jak zákazníkům, tak technikům partnerů proaktivní a prediktivní podporu ve spolupráci s Dellem
  • Opravu v případě polití a elektrického výboje, tato služba předchází neplánovaným investicím do hardwaru
  • Ponechání pevného disku po jeho výměně pro vyšší bezpečnost zákaznických dat
  • Dedikovaného technického zástupce, který je hlavní kontaktní osobou pro řešení problémů a poskytuje měsíční reporty zákazníkům s více než tisíci ProSupport Plus systémy

Nejnovější přírůstek do kladně hodnoceného portfolia podpory Dellu je dostupný na bázi předplatného v 66 zemích pro zařízení Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue a Chromebook.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

EK prý zvažuje legislativní kroky v boji proti projevům nenávisti

ČTK , 24. duben 2017 16:00

Evropská komise zvažuje legislativní kroky k harmonizaci metod, kterými internetové platformy jako F...

Více 1 komentářů

Rusko prý špehovalo e-maily příslušníků dánské armády

ČTK , 24. duben 2017 14:00

Rusko pomocí skupiny hackerů proniklo do systémů dánské armády a v letech 2015 a 2016 mělo přístup k...

Více 0 komentářů

Philipsu vzrostl čtvrtletní zisk o 18 %, překonal očekávání

ČTK , 24. duben 2017 11:43

Nizozemskému výrobci elektroniky Philips se zvýšil čtvrtletní zisk o 18 procent na 442 milionů eur (...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Baterie se vozí loděmi, jsou kvůli tomu dražší?

Pavel Houser , 24. duben 2017 10:47

Dříve byly akumulátory přepravovány jako běžné zásilky, před 5 lety ale byly přeřazeny do kategorie ...

Více 1 komentářů

FabLab: brněnská dílna pro start-upy i technické nadšence

Pavel Houser , 23. duben 2017 09:00

3D dílna nabízí např. laserovou řezačku, 3D tiskárny a 3D skener. FabLab Brno je součástí celosvětov...

Více 0 komentářů

3 % Čechů již byla okradena při platbách online

Pavel Houser , 22. duben 2017 12:00

Ve většině případů šlo o částku do 5 000 Kč....

Více 0 komentářů

Senát zrušil plošné výjimky ze zveřejňování smluv v registru

ČTK , 22. duben 2017 10:00

Senát dnes schválil zrušení plošných výjimek ze zveřejňování smluv v jejich registru. Postavil se dn...

Více 0 komentářů