Dimension Data má v ČR kontaktní centra s 6 000 operátory

23. červen 2015 09:20 0 komentářů

Společnost Dimension Data se stala v České republice zásadním dodavatelem a provozovatelem řešení pro kontaktní centra, která nyní čítají celkem 6 000 pracovišť.

Po nedávné akvizici společnosti NextiraOne rozšířila Dimension Data řadu svých zákazníků, odborníků i konzultantů, díky kterým nyní poskytuje široké spektrum technologií a zkušeností pro tuto oblast. Dimension Data se tak stala největším partnerem společnosti Genesys a své instalace realizuje i na technologiích Alcatel-Lucent, Cisco a Avaya.

Kontaktní centra využívají pro své zákazníky a obchodní aktivity společnosti z různých segmentů, telefonní operátoři, banky, energetické společnosti, pojišťovny, leasingové společnosti, poskytovatelé služeb, ale i mnohem menší instituce. „Naše největší instalace čítá cca 2 200 operátorů a nejmenší kontaktní centrum jich má pouze 5, což svědčí o vysoké univerzálnosti řešení a boří mýty, že kontaktní centra jsou jen pro velké společnosti,“ říká Zbyszek Lugsch, Solutions and Business Development Director z Dimension Data. „Největší instalovanou bázi operátorů, cca 5 000, provozujeme na technologii společnosti Genesys. Jsme jejich zlatým partnerem a navíc z pohledu dodávky máme jako jediní v České republice k dispozici certifikované odborníky na implementace,“ dodává Z. Lugsch.

Vybudování kontaktního centra vyžaduje u každého zákazníka individuální přístup k jeho stávajícím i budoucím potřebám, a je nutné mít k dispozici výběr z několika typů a velikostí řešení. Dimension Data proto spolupracuje také se společnostmi Alcatel-Lucent, Cisco a Avaya, se kterými má uzavřená zlatá a platinová partnerství. To znamená, že pro uvedené technologie disponuje požadovaným počtem expertů, kteří mají odpovídající úrovně znalostí a certifikace udělené přímo od výrobců. Na uvedených technologiích byla postavena kontaktní centra s cca 1 000 operátory.

Celkově Dimension Data zrealizovala a spravuje kontaktní centra s cca 6 000 operátorskými pracovišti, což představuje dle interních průzkumů přibližně 40 % trhu.

Společnost Dimension Data v oblasti kontaktních center připravuje prostřednictvím nezávislé agentury pravidelný globální výzkum Contact Centre Benchmarking Report, kterého se účastní i Česká republika.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 1 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů