Dimension Data má v ČR kontaktní centra s 6 000 operátory

23. červen 2015 09:20 0 komentářů

Společnost Dimension Data se stala v České republice zásadním dodavatelem a provozovatelem řešení pro kontaktní centra, která nyní čítají celkem 6 000 pracovišť.

Po nedávné akvizici společnosti NextiraOne rozšířila Dimension Data řadu svých zákazníků, odborníků i konzultantů, díky kterým nyní poskytuje široké spektrum technologií a zkušeností pro tuto oblast. Dimension Data se tak stala největším partnerem společnosti Genesys a své instalace realizuje i na technologiích Alcatel-Lucent, Cisco a Avaya.

Kontaktní centra využívají pro své zákazníky a obchodní aktivity společnosti z různých segmentů, telefonní operátoři, banky, energetické společnosti, pojišťovny, leasingové společnosti, poskytovatelé služeb, ale i mnohem menší instituce. „Naše největší instalace čítá cca 2 200 operátorů a nejmenší kontaktní centrum jich má pouze 5, což svědčí o vysoké univerzálnosti řešení a boří mýty, že kontaktní centra jsou jen pro velké společnosti,“ říká Zbyszek Lugsch, Solutions and Business Development Director z Dimension Data. „Největší instalovanou bázi operátorů, cca 5 000, provozujeme na technologii společnosti Genesys. Jsme jejich zlatým partnerem a navíc z pohledu dodávky máme jako jediní v České republice k dispozici certifikované odborníky na implementace,“ dodává Z. Lugsch.

Vybudování kontaktního centra vyžaduje u každého zákazníka individuální přístup k jeho stávajícím i budoucím potřebám, a je nutné mít k dispozici výběr z několika typů a velikostí řešení. Dimension Data proto spolupracuje také se společnostmi Alcatel-Lucent, Cisco a Avaya, se kterými má uzavřená zlatá a platinová partnerství. To znamená, že pro uvedené technologie disponuje požadovaným počtem expertů, kteří mají odpovídající úrovně znalostí a certifikace udělené přímo od výrobců. Na uvedených technologiích byla postavena kontaktní centra s cca 1 000 operátory.

Celkově Dimension Data zrealizovala a spravuje kontaktní centra s cca 6 000 operátorskými pracovišti, což představuje dle interních průzkumů přibližně 40 % trhu.

Společnost Dimension Data v oblasti kontaktních center připravuje prostřednictvím nezávislé agentury pravidelný globální výzkum Contact Centre Benchmarking Report, kterého se účastní i Česká republika.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







RSS 

Zprávičky

Závažná chyba v protokolu WPA2

ČTK , 17. říjen 2017 08:00

Odborníci z univerzity v belgické Lovani odhalili závažnou chybu ohrožující bezpečnost internetového...

Více 0 komentářů

Bělobrádek chce evropská pravidla pro internetová média

ČTK , 17. říjen 2017 00:55

Podle expertů na internetová média jde o předvolební proklamaci. ...

Více 1 komentářů

Mobilní signál bude i v tunelech pražského metra

ČTK , 16. říjen 2017 15:19

V první fázi by měl být signál na trase metra C mezi stanicemi Muzeum a Roztyly....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Další velká pokuta pro Qualcomm, tentokrát na Tchaj-wanu

ČTK , 16. říjen 2017 13:10

Qualcomm čelí vyšetřování také v Evropské unii....

Více 0 komentářů

Vybudování infrastruktury na vysokorychlostní internet bude stát 120 až 150 miliard Kč

Pavel Houser , 16. říjen 2017 08:00

Firmy na jednání Hospodářské komory potvrdily, že mají zájem čerpat prostředky na výstavbu vysokoryc...

Více 0 komentářů

Qualcomm se žalobou snaží zakázat prodej iPhonů v Číně

ČTK , 14. říjen 2017 08:00

Obě firmy vedou právní spory kvůli licencím technologií firmy Qualcomm již měsíce....

Více 0 komentářů

Nové profese: manažer spolupráce a specialista sdílení technologií

Pavel Houser , 13. říjen 2017 13:35

Umělá inteligence mění trh práce. Zavádění robotické automatizace dává vzniknout zcela novým profesí...

Více 0 komentářů