Dimension Data má v ČR kontaktní centra s 6 000 operátory

23. červen 2015 09:20 0 komentářů

Společnost Dimension Data se stala v České republice zásadním dodavatelem a provozovatelem řešení pro kontaktní centra, která nyní čítají celkem 6 000 pracovišť.

Po nedávné akvizici společnosti NextiraOne rozšířila Dimension Data řadu svých zákazníků, odborníků i konzultantů, díky kterým nyní poskytuje široké spektrum technologií a zkušeností pro tuto oblast. Dimension Data se tak stala největším partnerem společnosti Genesys a své instalace realizuje i na technologiích Alcatel-Lucent, Cisco a Avaya.

Kontaktní centra využívají pro své zákazníky a obchodní aktivity společnosti z různých segmentů, telefonní operátoři, banky, energetické společnosti, pojišťovny, leasingové společnosti, poskytovatelé služeb, ale i mnohem menší instituce. „Naše největší instalace čítá cca 2 200 operátorů a nejmenší kontaktní centrum jich má pouze 5, což svědčí o vysoké univerzálnosti řešení a boří mýty, že kontaktní centra jsou jen pro velké společnosti,“ říká Zbyszek Lugsch, Solutions and Business Development Director z Dimension Data. „Největší instalovanou bázi operátorů, cca 5 000, provozujeme na technologii společnosti Genesys. Jsme jejich zlatým partnerem a navíc z pohledu dodávky máme jako jediní v České republice k dispozici certifikované odborníky na implementace,“ dodává Z. Lugsch.

Vybudování kontaktního centra vyžaduje u každého zákazníka individuální přístup k jeho stávajícím i budoucím potřebám, a je nutné mít k dispozici výběr z několika typů a velikostí řešení. Dimension Data proto spolupracuje také se společnostmi Alcatel-Lucent, Cisco a Avaya, se kterými má uzavřená zlatá a platinová partnerství. To znamená, že pro uvedené technologie disponuje požadovaným počtem expertů, kteří mají odpovídající úrovně znalostí a certifikace udělené přímo od výrobců. Na uvedených technologiích byla postavena kontaktní centra s cca 1 000 operátory.

Celkově Dimension Data zrealizovala a spravuje kontaktní centra s cca 6 000 operátorskými pracovišti, což představuje dle interních průzkumů přibližně 40 % trhu.

Společnost Dimension Data v oblasti kontaktních center připravuje prostřednictvím nezávislé agentury pravidelný globální výzkum Contact Centre Benchmarking Report, kterého se účastní i Česká republika.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Japonská Softbank zakládá s Foxconnem společný investiční podnik

ČTK , 24. únor 2017 18:03

Japonská skupina Softbank, která investuje převážně v sektoru vyspělých technologií, a tchajwanský s...

Více 0 komentářů

3D tisk ocelových konstrukcí

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:37

Podařilo se "vytisknout" jeřábový hák....

Více 0 komentářů

Třetina operátora mobilní sítě Sigfox je na prodej

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:17

Zájemci o investici v oblasti internetu věcí mohou získat až 34% podíl společnosti SimpleCell Networ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota kybernetické měny bitcoin vystoupila na nový rekord

ČTK , 24. únor 2017 15:30

Hodnota kybernetické měny bitcoin se dnes zvýšila o 4,7 procenta a vystoupila na nový rekord 1218,85...

Více 0 komentářů

Apple v dubnu otevře v Kalifornii novou centrálu

ČTK , 24. únor 2017 11:30

Americká společnost Apple v dubnu otevře v kalifornském Cupertinu svou novou centrálu. Stěhování 12....

Více 0 komentářů

Ransomware funguje a generuje útočníkům zisky

Pavel Houser , 23. únor 2017 16:45

Ransomware je stále více centralizovaný a několik významných malwarových rodin dominuje celému "trhu...

Více 0 komentářů

Loni rychle rostl prodej mobilů a chytrých hodinek

ČTK , 23. únor 2017 14:43

Prodej technického spotřebního zboží v Česku loni vzrostl o 2,2 procenta na 74 miliard korun. ...

Více 0 komentářů