Do ČR vstoupil Goldbach Group, koupil většinový podíl v Arbu

06. říjen 2011 18:01 0 komentářů

Goldbach Group, jeden z významných subjektů evropského mediálního trhu, rozšiřuje aktivity na český trh a zakládá společnost Goldbach Czech Republic.

Goldbach Czech Republic je základem další expanze Goldbach Group v České republice, zaměřené hlavně na elektronickou komunikaci. Společnost působí v řadě evropských zemí a nabízí kontinuální integraci online a offline médií. V České republice doposud Goldbach Group působila prostřednictvím vlastněného mediálního zastupitelství ARBOinteractive.

Jednatelem společnosti Goldbach Czech Republic je Jan Václav Čep, ten k rozšíření aktivit do České republiky říká: „Rozšíření aktivit Goldbach Group zpřístupní českým firmám možnosti evropské reklamy na špičkové technické úrovni. Naším cílem je stát se jedničkou v této oblasti i na českém trhu.“

Goldbach Czech Republic se stává zastřešující značkou pro další expanzi a rozšíření služeb, nad rámec stávajících aktivit v internetové reklamě. Cílem je integrace obchodních aktivit v oblasti televizní, mobilní, outdoorové i rádiové reklamy pod jednu střechu.

Klientům v České republice Goldbach Czech Republic nabídne možnosti marketingové a reklamní služby Goldbach Audience, specializující se na internetovou reklamu. Goldbach Audience umožňuje cílenou výkonnostní inzerci s využitím specializovaných databází a prozatím je nabízena ve Švýcarsku, Německu, Rakousku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku a Rumunsku.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů

Apple poskytne investici 390 milionů USD firmě Finisar

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Výrobce optických komponentů Finisar získá investici 390 milionů dolarů od firmy Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook se chystá danit příjmy z reklamy v jednotlivých zemích

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Změna se má uskutečnit do poloviny roku 2019 a týkat se bude zhruba 30 zemí, kde má firma kanceláře....

Více 0 komentářů

EP zamítl možnost přeshraničního vysílání on-line televizí

ČTK , 13. prosinec 2017 10:00

Komise navrhovala, aby u on-line televizního vysílání musel provozovatel řešit autorská práva pouze ...

Více 2 komentářů

Dvě americké firmy usilují o povolení bitcoinových ETF fondů

ČTK , 13. prosinec 2017 09:00

Fondy ETF se kupují a prodávají na klasické burze stejně jako akcie....

Více 0 komentářů

Firmy v Česku přišly kvůli podvodným e-mailům o miliony

ČTK , 13. prosinec 2017 08:00

Firmy v Česku čelí novému typu podvodu, účetní dostávají falešné e-maily od ředitelů s požadavkem na...

Více 4 komentářů