eIntranet – praktický pomocník pro řízení a provoz firem

26. září 2016 11:19 0 komentářů

​​​Intranet je důležitým zdrojem informací pro zaměstnance a také místem, kde vznikají nové nápady a kde probíhá čilá vnitrofiremní komunikace. Malá, ale inovativní česká IT firma Schindler Systems přichází nyní na trh s aplikací „eIntranet“, která umožňuje snadno a bez hlubokých technických znalostí a investic podnikový intranet využívat. Stačí mít jen funkční připojení k Internetu.

Aplikace eIntranet pomáhá uživateli řešit běžné provozní záležitosti firmy efektivněji a hospodárněji – například umožňuje schvalování dovolených a cestovních příkazů, kontrolu docházky a výkazů práce, zadávání úkolů zaměstnancům, předávání důležitých informací, ukládání kontaktů, evidenci došlé i odchozí pošty, knihy jízd atd. „eIntranet funguje jako centralizované a organizované úložiště všech firemních informací, kontaktů, předpisů a dokumentů, přičemž přístup do jednotlivých sekcí mají pouze zaměstnanci s k tomu přidělenými právy,“ vysvětluje Jiří Schindler, jednatel firmy Schindler Systems, důvody, proč potřebuje moderní firma intranet. „Zveřejnění dat na eIntranetu přináší efektivní způsob rychlé interní komunikace. Nic se neztratí, vše je aktualizováno, snadno se vyhledává a je dostupné téměř odkudkoliv, což je výhodné třeba pro pracovní týmy na různých pracovištích nebo při práci z domova,“ dodává Jiří Schindler. Pokud tedy chcete zefektivnit a zmodernizovat klasické způsoby publikování firemních informací, jakou jsou zápisy z porad, oběžníky, směrnice apod. nebo zrychlit schvalovací procesy firemních dokumentů, je právě eIntranet pro Vás tím pravým řešením. „Vyhovuje nám, že aplikace eIntranet integruje všechny důležité informace, kontakty, formuláře, interní předpisy, popis firemních procesů a další know-how na jedno místo. Umožňuje také pohodlný přístup k firemním manuálům, návodům, pravidlům, vzorovým dokumentům pro obchodníky a seznamům a usnadňuje schvalování běžných provozních dokumentů nebo zadávání úkolů,“ říká Tobias Boué, jednatel společnosti Office line, která tuto aplikaci již nějakou dobu používá, s tím, že není problém ani informovat zaměstnance o změnách na eIntranetu. Kromě přehledu za vybrané období lze uživatele průběžně informovat např. pomocí e-mailové, nebo SMS notifikace. Důležitým faktorem v rozhodování, zda si eIntranet pořídit či nikoli je také to, že aplikace je okamžitě připravena k využívání: „Hlavní moduly byly naprogramovány jednak na základě našich dlouholetých zkušeností z podnikatelské sféry, a jednak na základě konkrétních potřeb zákazníků, kteří aplikaci již využívají. Po registraci v naší aplikaci tedy stačí jen jmenovat správce aplikace, vybrat si moduly, které Vaše společnost potřebuje, a zadat jednotlivé uživatele a jejich práva pro práci s aplikací. Zároveň pro nás není problém další moduly, které by zákazníci pro svou práci potřebovali, doprogramovat,“ uzavírá téma Jiří Schindler. Co přináší firmě eIntranet? Zlepšuje organizaci práce. Standardizuje firemní procesy a vnitřní směrnice Umožňuje sdílení firemního know-how mezi zaměstnanci. Uchovává know-how i po odchodu zaměstnanců a usnadňuje zaškolení těch nových. Zajišťuje aktuálnost a dostupnost informací pro všechny zaměstnance, vytváří transparentní workflow. Díky přehlednému nastavení uživatelských práv vidí každý zaměstnanec pouze relevantní obsah. Aplikace eIntranet se skládá z následujících modulů: Adresář Cestovní příkazy Docházka Dokumenty Dovolené Kalendáře Knihy jízd Galerie Listinná pošta Nástěnky Novinky Rezervace Schvalování Sms Soubory Úkoly Výkazy práce

Rozšíření aplikace o další moduly je plánováno ještě v tomto kalendářním roce. Více informací k aplikaci eIntranet najdete na: https://www.eintranet.net/


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů