ERP systém ARBES FEIS má nové moduly a vylepšení

15. říjen 2012 21:38 0 komentářů

Společnost ARBES Technologies, přední český dodavatel softwarových řešení pro bankovnictví a finančnictví, vydala novou verzi informačního systému ARBES FEIS. Kromě rozšíření o tři nové moduly nabízí tato již třináctá verze populárního ERP systému celou řadu užitečných novinek týkajících se zejména oblasti práce s fakturami.

„Při vývoji nové verze systému ARBES FEIS jsme se zaměřili především na proces zpracování faktur přijatých, a to od počátečního pořízení dokladu až ke konečnému proplacení faktury,“ uvedl Tomáš Denemark, ředitel divize finančních a ekonomických informačních systémů ve společnosti ARBES Technologies. „Cílem je především automatizace oběhu faktury firmou, stejně jako zjednodušení všech souvisejících činností,“ dodal. Například se jedná o skenování faktury, tisk štítků s čárovým kódem nahrazujících podací razítko, sdílení příloh mezi kontakty a fakturami a další drobná vylepšení, která v úhrnu umožňují snadno eliminovat oběh papírové faktury a vše ponechat na systému ARBES FEIS.

Jednodušší schvalování faktur

Proces schvalování faktury je nově podpořen stavovými diagramy. Ty představují jednodušší alternativu k řízení procesu pomocí workflow. Stavové diagramy řídí nejen přípustné změny stavů faktur, ale také přístupová práva na operace s fakturami, dokážou posílat e-mailová upozornění na nové faktury ke schválení a v neposlední řadě je v systému možné nastavit také automatické provádění operací s fakturou na základě změny jejího stavu. Po schválení je nově možné fakturu přesunout do jiné dokladové řady, díky čemuž lze zcela oddělit tzv. knihu došlých faktur do samostatné řady.

Optimalizované cashflow

Nová verze systému ARBES FEIS inovuje i proplácení faktur. Umožňuje parametrizovat dobu potřebnou na převod peněz mezi bankovními účty, což lze následně využít pro optimalizaci cashflow. Lze vybírat zdrojové i cílové účty plateb tak, aby platba byla realizována co nejrychleji, a hradit faktury „právě včas“, aby byla platba připsána na účet dodavatele v den splatnosti.

Rozšířené možnosti tisku dokladů

V oblasti vystavovaných dokladů došlo k rozšíření možnosti tisku do souboru, například PDF. Nově lze doklady do souborů tisknout hromadně, a to i v případě současného tisku z více dokladových řad s různými tiskovými šablonami. V jedné dávce je tak možné společně vytisknout například leasingové, zálohované, penalizační i zápočtové faktury. Vytvořené PDF soubory mohou uživatelé ukládat do příloh dokladů, odesílat e-mailem nebo doručit do datové schránky partnera a zaevidovat do agendy kontaktů.

Vylepšené CRM

Výrazného vylepšení doznal také modul CRM (dříve Obchodní případ), a to zejména v oblasti spolupráce a integrace s ostatními moduly. Ze vstupního kontaktu s naskenovaným dokladem je tak možné pokračovat například pořízením přijaté faktury či využít stavový diagram pro zpracování kontaktů. Při jakémkoliv odeslání souboru systémem ARBES FEIS lze zase automaticky zaevidovat výstupní kontakt. Systém zároveň umožňuje v libovolném modulu vybírat kontaktní osoby nebo pracovat s kontakty a úkoly.

Modul Evidence změn

Z nových modulů je nejočekávanějším Evidence změn. Tento doplněk slouží k zaznamenávání veškerých změn na vybraných agendách. K dispozici je možnost parametrizace agend a údajů, které chce uživatel sledovat. Přehled změn je následně možné zobrazit ve dvou úrovních detailu nebo jej vyvolat kontextově z formuláře dokladu. Modul také umožňuje pohodlné procházení posloupnosti změn dokladu.

Modul Nový rok

Dalším modulem, který rozšířil funkčnost systému ARBES FEIS, je Nový rok. Jeho hlavním úkolem je vytváření nových dokladových řad na přelomu roku, popřípadě při založení nové společnosti do systému. S využitím tohoto modulu je také možné dokladové řady pro následující rok vytvářet hromadně na základě řad předchozího roku, přičemž se provedou potřebné změny parametrů.

Modul Přeúčtování DPH

Novinkou je také modul Přeúčtování DPH, který zajišťuje automatické přeúčtování daně mezi různými analytickými účty DPH v případech, kdy dochází k nesouladu mezi účetnictvím a evidencí DPH. Tím se usnadňuje každoměsíční rekonciliace DPH na účetnictví.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Prodej chytrých telefonů v Německu loni poprvé klesl

ČTK , 25. únor 2017 14:35

Tržby poklesly i přes rostoucí průměrnou cenu smartphonu....

Více 0 komentářů

Japonská Softbank zakládá s Foxconnem společný investiční podnik

ČTK , 24. únor 2017 18:03

Japonská skupina Softbank, která investuje převážně v sektoru vyspělých technologií, a tchajwanský s...

Více 0 komentářů

3D tisk ocelových konstrukcí

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:37

Podařilo se "vytisknout" jeřábový hák....

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Třetina operátora mobilní sítě Sigfox je na prodej

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:17

Zájemci o investici v oblasti internetu věcí mohou získat až 34% podíl společnosti SimpleCell Networ...

Více 1 komentářů

Hodnota kybernetické měny bitcoin vystoupila na nový rekord

ČTK , 24. únor 2017 15:30

Hodnota kybernetické měny bitcoin se dnes zvýšila o 4,7 procenta a vystoupila na nový rekord 1218,85...

Více 0 komentářů

Apple v dubnu otevře v Kalifornii novou centrálu

ČTK , 24. únor 2017 11:30

Americká společnost Apple v dubnu otevře v kalifornském Cupertinu svou novou centrálu. Stěhování 12....

Více 0 komentářů

Ransomware funguje a generuje útočníkům zisky

Pavel Houser , 23. únor 2017 16:45

Ransomware je stále více centralizovaný a několik významných malwarových rodin dominuje celému "trhu...

Více 0 komentářů