Evropané při dovolené stále spoléhají na papír

15. červenec 2015 08:00 0 komentářů

Z výzkumu společnosti Canon Europe, světového lídra v oblasti digitálního zpracování obrazu, který se věnoval cestovním návykům Evropanů, vyplynulo, že prostřednictvím internetu vyhledává dovolenou 92 % spotřebitelů, 82 % si jeho prostřednictvím rezervuje ubytování a 77 % objednává další cestovní služby. I přes masivní využití internetu však 93 % evropských turistů stále všechny své cestovní dokumenty tiskne.

Výzkum rovněž odhalil, že 71 % lidí cestujících na dovolenou tiskne potřebné dokumenty jako předběžné opatření proti případným technologickým problémům nebo potenciálním zmatkům při odbavení. Více než polovina respondentů (51 %) také uvedla, že to dělá jen ze zvyku. Podle zjištění výzkumu jsou v tomto nejopatrnějšími cestovateli Němci (75 %) a Britové (74 %).

Z těch, kteří si cestovní dokumenty tisknou, se 87 % spoléhá na papírové informace v průběhu celé cesty. Více než polovina dotázaných (57 %) v průběhu cesty raději vyhledává informace o cíli své cesty na internetu nebo sociálních médiích, zatímco pouze 10 % rekreantů využívá výhradně informace poskytnuté jejich cestovní kanceláří.

Je zjevné, že zatímco evropští cestovatelé internet zcela běžně využívají k vyhledávání zájezdů, srovnávání cen a rezervaci dovolených, stále velmi spoléhají na tištěné cestovní doklady. Nezáleží přitom na tom, zda je to kvůli nízké důvěře ve vlastní přístroje či ty, které používají například letiště. Existuje zkrátka silná poptávka po hmatatelných a za všech okolností spolehlivých cestovních dokumentech,“ uvedl Daniel Míka, B2B marketingový ředitel společnosti Canon CZ.

Když se turisté měli vyjádřit k otázce, jaký typ informací chtějí mít během cesty neustále k dispozici, nejčastěji zmiňují adresu své finální destinace (67 %), mapu okolí (54 %), navigační informace k cíli cesty (42 %), informace o hromadné dopravě (31 %) či nejdůležitější místní adresy a telefonní čísla (28 %).

Náš výzkum vyslal jasný signál cestovním kancelářím: tištěné cestovní doklady jsou pro rekreanty stále extrémně důležité, ale v nich obsažené informace by měly být kvalitnější. Spíše než na pouhé prezentování detailů zakoupeného zájezdu nebo zaplnění volných míst často nenáviděnými reklamními sděleními, by se cestovní kanceláře měly zaměřit na informace, které cestovatelé skutečně chtějí. Ti pak ocení například fakt, že se v zahraničí musí méně spoléhat na internet,“ dodává Daniel Míka a pokračuje:

Nabízí se také příležitost propojit výhody internetu a spolehlivost tištěných materiálů. S využitím volitelných nebo uživatelsky upravitelných cestovních dokumentů umožnit zákazníkům, aby si automaticky vytiskli vše, co je pro ně relevantní. Takový stupeň personalizace ukáže, že cestovní kancelář dobře chápe zákazníkovy potřeby a přikládá jim patřičnou důležitost.

Výsledky výzkumu společnosti Canon prezentované v této tiskové zprávě jsou založeny na zjištěních z dotazníkového šetření prováděného agenturou ICM Unlimited. Výzkum zahrnul 5 000 respondentů ve Velké Británii, Francii, Německu, Itálii a Španělsku. Proběhl v červnu 2015.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

LG Display prudce zvýšila zisk, chce investovat do obrazovek OLED

ČTK , 26. červenec 2017 09:00

LG Display je dodavatelem společnosti Apple....

Více 0 komentářů

APMS varuje před nevyžádanými hovory ze zahraničních čísel

ČTK , 26. červenec 2017 08:00

Podvodníci tzv. wangiri organizují skrze alternativní či IP operátory, jimž je ukraden číselný rozsa...

Více 0 komentářů

Firmy se při přeshraničním prodeji přes Internet bojí podvodů

ČTK , 25. červenec 2017 16:27

Prodejci se obávají, že pokud lidé z jiného unijního státu za zboží nezaplatí, bude složité peníze v...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 1 komentářů

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů

Čeští technici měli omylem přístup k tajným databázím Švédska

ČTK , 25. červenec 2017 10:23

Při předávce systémů švédský úřad nedodržel bezpečnostní postupy....

Více 1 komentářů

Zisk Googlu kvůli pokutě z EU klesl o 28 %

ČTK , 25. červenec 2017 10:16

Příjmy Googlu stouply o 20 % na 18,4 miliardy dolarů. Cena za proklik u Googlu klesla o 26 %. ...

Více 0 komentářů