Evropané při dovolené stále spoléhají na papír

15. červenec 2015 08:00 0 komentářů

Z výzkumu společnosti Canon Europe, světového lídra v oblasti digitálního zpracování obrazu, který se věnoval cestovním návykům Evropanů, vyplynulo, že prostřednictvím internetu vyhledává dovolenou 92 % spotřebitelů, 82 % si jeho prostřednictvím rezervuje ubytování a 77 % objednává další cestovní služby. I přes masivní využití internetu však 93 % evropských turistů stále všechny své cestovní dokumenty tiskne.

Výzkum rovněž odhalil, že 71 % lidí cestujících na dovolenou tiskne potřebné dokumenty jako předběžné opatření proti případným technologickým problémům nebo potenciálním zmatkům při odbavení. Více než polovina respondentů (51 %) také uvedla, že to dělá jen ze zvyku. Podle zjištění výzkumu jsou v tomto nejopatrnějšími cestovateli Němci (75 %) a Britové (74 %).

Z těch, kteří si cestovní dokumenty tisknou, se 87 % spoléhá na papírové informace v průběhu celé cesty. Více než polovina dotázaných (57 %) v průběhu cesty raději vyhledává informace o cíli své cesty na internetu nebo sociálních médiích, zatímco pouze 10 % rekreantů využívá výhradně informace poskytnuté jejich cestovní kanceláří.

Je zjevné, že zatímco evropští cestovatelé internet zcela běžně využívají k vyhledávání zájezdů, srovnávání cen a rezervaci dovolených, stále velmi spoléhají na tištěné cestovní doklady. Nezáleží přitom na tom, zda je to kvůli nízké důvěře ve vlastní přístroje či ty, které používají například letiště. Existuje zkrátka silná poptávka po hmatatelných a za všech okolností spolehlivých cestovních dokumentech,“ uvedl Daniel Míka, B2B marketingový ředitel společnosti Canon CZ.

Když se turisté měli vyjádřit k otázce, jaký typ informací chtějí mít během cesty neustále k dispozici, nejčastěji zmiňují adresu své finální destinace (67 %), mapu okolí (54 %), navigační informace k cíli cesty (42 %), informace o hromadné dopravě (31 %) či nejdůležitější místní adresy a telefonní čísla (28 %).

Náš výzkum vyslal jasný signál cestovním kancelářím: tištěné cestovní doklady jsou pro rekreanty stále extrémně důležité, ale v nich obsažené informace by měly být kvalitnější. Spíše než na pouhé prezentování detailů zakoupeného zájezdu nebo zaplnění volných míst často nenáviděnými reklamními sděleními, by se cestovní kanceláře měly zaměřit na informace, které cestovatelé skutečně chtějí. Ti pak ocení například fakt, že se v zahraničí musí méně spoléhat na internet,“ dodává Daniel Míka a pokračuje:

Nabízí se také příležitost propojit výhody internetu a spolehlivost tištěných materiálů. S využitím volitelných nebo uživatelsky upravitelných cestovních dokumentů umožnit zákazníkům, aby si automaticky vytiskli vše, co je pro ně relevantní. Takový stupeň personalizace ukáže, že cestovní kancelář dobře chápe zákazníkovy potřeby a přikládá jim patřičnou důležitost.

Výsledky výzkumu společnosti Canon prezentované v této tiskové zprávě jsou založeny na zjištěních z dotazníkového šetření prováděného agenturou ICM Unlimited. Výzkum zahrnul 5 000 respondentů ve Velké Británii, Francii, Německu, Itálii a Španělsku. Proběhl v červnu 2015.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

Brněnští vývojáři Konica Minolta testují metodiku scrum

Pavel Houser , 28. březen 2017 08:00

Moderní metodiky očekávají vysokou míru automatizace, která začíná už při psaní kódu....

Více 0 komentářů

Do Prahy dnes poprvé přijede šéf Microsoftu Satya Nadella

ČTK , 28. březen 2017 07:00

Nadella do české metropole přijede poprvé v roli výkonného ředitele firmy. ...

Více 0 komentářů

ČTÚ vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3,7 GHz

Pavel Houser , 27. březen 2017 14:27

Český telekomunikační úřad dnes vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3600–3800 MHz pro vysokorychlostní d...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Většina nadnárodních společností kyberútoky nezvládá

Pavel Houser , 27. březen 2017 13:47

Téměř tři čtvrtiny organizací neumějí identifikovat a plně ochránit svá firemní aktiva a procesy. ...

Více 1 komentářů

Xopero vstupuje na český trh

Pavel Houser , 27. březen 2017 12:24

V souvislosti s otevřením lokálního zastoupení dochází také k rozšiřování stávající partnerské sítě....

Více 0 komentářů

Twitter poprvé zvažuje předplatné pro některé uživatele

ČTK , 27. březen 2017 07:00

Provozovatel sociální sítě Twitter zvažuje, že nabídne profesionálům prémiovou verzi svého rozhraní ...

Více 0 komentářů

MPO do konce března vypíše výzvu na dotace pro rychlý internet

ČTK , 26. březen 2017 14:00

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března vypsat první část výzvy k čerpání evropských...

Více 0 komentářů