Fanoušci si chtějí na stadionech objednávat jídlo a nápoje pomocí mobilních aplikací

15. červenec 2016 16:00 0 komentářů

Organizátoři sportovních akcí a provozovatelé stadionů tak podle průzkumu společnosti Oracle mohou zvýšit své příjmy, zatím však těchto možností příliš nevyužívají.

Více než 40 % sportovních fanoušků si v uplynulém roce nakonec na stadionech neobjednalo jídlo nebo nápoje, protože je odradilo dlouhé čekání. Vyplývá to ze studie The Fan Experience: Changing the Game with Food and Beverage (Uživatelská zkušenost sportovních fanoušků s objednáváním jídla a nápojů), kterou realizovaly společnosti Oracle (divize Hospitality Sports & Entertainment) a Turnkey Intelligence, přední firma specializující se na průzkumy trhu. Provozovatelé stadionů tím přicházejí o peníze. Jedním z řešení tohoto problému je možnost objednávek přes mobilní aplikaci. Spolehlivou platformu pro tyto aplikace představuje Oracle Cloud.

Výsledky studie jsou založeny na průzkumu mezi více než 3 500 sportovními fanoušky v 8 zemích (USA, Velká Británie, Francie, Německo, Čína, Japonsko, Austrálie a Brazílie); ukazují jednak priority respondentů, jednak i hlavní problémy služeb poskytovaných na sportovních stadionech.

„Kromě bezpečnosti a celkového charakteru prostředí uvádějí sportovní fanoušci právě nabídku jídla a nápojů jako hlavní faktor, který rozhoduje o jejich spokojenosti,“ vysvětluje Charlie Wager, ředitel divize Oracle Hospitality. „Naše cloudové platformy umožňují operátorům nasadit nejmodernější technologie a poskytují jim agilitu, schopnost rychle reagovat na měnící se očekávání zákazníků.“

Současným trendem je spíše přidávání dalších videoprojekcí na stadiony a snaha poskytovat divákům zábavu ještě před začátkem vlastního utkání. Investice do technologií souvisejících s nabídkou jídla a nápojů ale nabízejí nejrychlejší návratnost investic. Mobilní technologie umožňují vylepšit objednávání, placení i uplatnění věrnostních programů.

Z výsledků nového průzkumu mj. vyplývá:

• 68 % návštěvníků sportovních akcí v USA a 60 % celosvětově by pravděpodobně nebo určitě využívalo objednávky, které by se daly uskutečnit bez toho, že by člověk musel vstávat ze sedadla.

• Američtí fanoušci by v případě, že by čas potřebný na vyřízení objednávky poklesl o polovinu, byli za potraviny a nápoje ochotni utratit o 20 dolarů víc (nárůst typických výdajů o 43 %).

• 27 % amerických fanoušků a 14 % celosvětově využívá věrnostní programy, které nabízejí sportovní týmy nebo provozovatelé stadionů.

Divize Oracle Hospitality Sports & Entertainment již více než 35 let poskytuje řešení pro zákazníky podnikající v segmentu sportu a zábavním průmyslu. Nabízí řešení pro prodej (point-of-sale), které zahrnuje např. řízení zásob, věrnostní slevy, vzdálené objednávky („ze sedadla“) a umožňuje i integraci technologií a produktů třetích stran.

Společnost Turnkey Intelligence, založená v roce 1996, je přední agentura zaměřující se na průzkumy trhu v oblasti sportu, v zábavním průmyslu a marketingu. K jejím klientům patří i provozovatelé velkých sportovních soutěží včetně National Football League (NFL) a National Basketball Association (NBA), profesionální sportovní týmy, provozovatelé stadionů i firmy, které sportovní akce sponzorují.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů

Alibaba téměř zdvojnásobila zisk, růst tržeb překonal odhady

ČTK , 18. srpen 2017 08:00

Alibaba, která patří k nejhodnotnějším firmám v Asii, profituje z rostoucích on-line nákupů čínských...

Více 0 komentářů

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ShadowPad: malware v produktech NetSarang pro správu serverů

Pavel Houser , 17. srpen 2017 13:43

Útočníci schovali backdoor ShadowPad v softwaru využívaném stovkami světových společností včetně ban...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita bude za pár let běžnou záležitostí

ČTK , 17. srpen 2017 12:58

Za pět, šest let bude běžné, že si turisté při návštěvě zahraničních metropolí nasadí speciální brýl...

Více 0 komentářů

Podíl internetových kurzových sázek v ČR loni vzrostl na 88 %

ČTK , 17. srpen 2017 10:00

Velký podíl na internetových sázkách tvoří live sázky, které lze uzavírat opakovaně v průběhu zápasu...

Více 0 komentářů

Za polárním kruhem má vzniknout rekordní datové centrum

ČTK , 17. srpen 2017 08:00

V norském městě Ballangen, které se nachází za polárním kruhem, má vzniknout největší datové centrum...

Více 1 komentářů