I přes úspěšnou spolupráci v jiných obchodních oblastech ukončují společnosti Fujitsu Technology Solutions a Kapsch BusinessCom k 30. červnu 2012 smlouvu o servisním partnerství v oblasti servisu výpočetní techniky. Do konce června bude Kapsch samozřejmě poskytovat servis standardním způsobem pro všechny zákazníky, kteří jej o to požádají, v průběhu měsíce července pak dojde k dokončení všech dříve otevřených zakázek.
„V současnosti finalizujeme převedení všech servisních služeb dodávaných společností Kapsch BusinessCom a jsme připraveni od července zajistit servis bez negativního dopadu na naše zákazníky,“ řekl Jiří Charbuský, manager společnosti Fujitsu, odpovědný za servisní partnery. Služby budou po tomto datu zajištěny sítí ostatních servisních partnerů, některé aktivity budou dále zajišťovat přímo technici Fujitsu. „Jsme připraveni splnit všechny servisní zakázky přijaté do konce června ve vysoká kvalitě, na kterou jsou naši zákazníci zvyklí,“ ujišťuje Vlastimil Karabina, operační ředitel Kapsch BusinessCom. Ukončení servisní spolupráce proběhlo po vzájemné dohodě a hladká změna všech servisních procesů, které z této skutečnosti vyplývají, je řízena ve vzájemné spolupráci obou společností.