Fujitsu zveřejnilo statistiku zákaznického servisu v roce 2012

27. prosinec 2012 22:46 0 komentářů

Podle roční statistiky společnosti Fujitsu, přichází zákaznické požadavky a dotazy na evropské Helpdesky v průměru každé dvě sekundy 365 dní v roce. Zákaznická podpora a servis je zajišťován pro více než 3,3 miliónů zákazníků, přičemž běžný uživatel požádá o pomoc v průměru jednou za 60 dní.

Fujitsu zákaznický tým vyřídí více než 50tisíc hovorů denně – nejčastějším problémem jsou zapomenutá hesla. Nejrušnějším dnem v roce 2012 se stal 9. leden, kdy bylo zaznamenáno více než 75tisíc hovorů zaměstnanců z firem a úřadů, kteří se vrátili do práce po vánočních prázdninách.

„Již nyní se v našich zákaznických centrech připravujeme na 7. leden 2013, kdy se zaměstnanci vrátí zpět do práce po vánočních prázdninách. Očekáváme, že se tento den opět stane pondělím zapomenutých hesel,“ říká Juan Maria Porcar, vedoucí servisní obchodní skupiny ve Fujitsu Technology Solutions.

Dva z pěti Fujitsu globálních Servicedesků jsou umístěny v Evropě – v Lisabonu a polské Lodži. Obě centra jsou vícejazyčná a zajišťují poradenství a pomoc ve 23 evropských jazycích. Zde je 90 procent příchozích hovorů vyřízeno do 20 sekund. Globální komunikační uzly jsou podporovány sítí 16 lokálních Servisdesků, které řeší specializovanější problémy. Celkem zaměstnává evropský Helpdesk přes 3 500 pracovníků.

Fujitsu spravuje více než 60tisíc provozních serverů s kapacitou dat přes 50 petabyte, které zahrnují tisíce dalších virtuálních pracovních disků. Pokud bychom chtěli uložit stejný objem dat na USB klíčenky o paměti 4 GB, potřebovali bychom k tomu tak dlouhý řetěz USB disků, který by dosáhl ze Země na Měsíc a zpět (12,8 milionů USB disků o délce 6 cm by bylo zapotřebí k překonání vzdálenosti 384tisíc km mezi Zemí a Měsícem a dalších 384tisíc km nazpět).

To, že se Fujitsu zákaznické služby řadí mezi špičku poskytovaných řízených služeb, potvrdil i nezávislý výzkum společnosti Gartner. Gartner ocenil Fujitsu jako lídra v této oblasti hned ve třech nedávno uveřejněných hodnotících zprávách: Gartner Magic Quadrant for Data Center Outsourcing and Infrastructure Utility Services, Europe1, Gartner Magic Quadrant for Help Desk Outsourcing, Europe2, Gartner Magic Quadrant for Desktop Outsourcing, Europe3. Hodnotící zprávy jsou ke stažení na stránce Fujitsu’s Managed Service web page.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Firmy se při přeshraničním prodeji přes Internet bojí podvodů

ČTK , 25. červenec 2017 16:27

Prodejci se obávají, že pokud lidé z jiného unijního státu za zboží nezaplatí, bude složité peníze v...

Více 0 komentářů

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 0 komentářů

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čeští technici měli omylem přístup k tajným databázím Švédska

ČTK , 25. červenec 2017 10:23

Při předávce systémů švédský úřad nedodržel bezpečnostní postupy....

Více 1 komentářů

Zisk Googlu kvůli pokutě z EU klesl o 28 %

ČTK , 25. červenec 2017 10:16

Příjmy Googlu stouply o 20 % na 18,4 miliardy dolarů. Cena za proklik u Googlu klesla o 26 %. ...

Více 0 komentářů

Roboty využívá téměř čtvrtina českých menších firem

ČTK , 24. červenec 2017 10:00

Důvodem investic do robotizace nesmí být všeobecný trend, ale faktická potřeba. ...

Více 0 komentářů

Začne platit nový zákon, který má šetřit náklady na budování sítí

ČTK , 24. červenec 2017 09:00

Provozovatelé vodovodních, energetických i kanalizačních sítí budou muset umožnit přístup zájemců o ...

Více 1 komentářů