Fujitsu zveřejnilo statistiku zákaznického servisu v roce 2012

27. prosinec 2012 22:46 0 komentářů

Podle roční statistiky společnosti Fujitsu, přichází zákaznické požadavky a dotazy na evropské Helpdesky v průměru každé dvě sekundy 365 dní v roce. Zákaznická podpora a servis je zajišťován pro více než 3,3 miliónů zákazníků, přičemž běžný uživatel požádá o pomoc v průměru jednou za 60 dní.

Fujitsu zákaznický tým vyřídí více než 50tisíc hovorů denně – nejčastějším problémem jsou zapomenutá hesla. Nejrušnějším dnem v roce 2012 se stal 9. leden, kdy bylo zaznamenáno více než 75tisíc hovorů zaměstnanců z firem a úřadů, kteří se vrátili do práce po vánočních prázdninách.

„Již nyní se v našich zákaznických centrech připravujeme na 7. leden 2013, kdy se zaměstnanci vrátí zpět do práce po vánočních prázdninách. Očekáváme, že se tento den opět stane pondělím zapomenutých hesel,“ říká Juan Maria Porcar, vedoucí servisní obchodní skupiny ve Fujitsu Technology Solutions.

Dva z pěti Fujitsu globálních Servicedesků jsou umístěny v Evropě – v Lisabonu a polské Lodži. Obě centra jsou vícejazyčná a zajišťují poradenství a pomoc ve 23 evropských jazycích. Zde je 90 procent příchozích hovorů vyřízeno do 20 sekund. Globální komunikační uzly jsou podporovány sítí 16 lokálních Servisdesků, které řeší specializovanější problémy. Celkem zaměstnává evropský Helpdesk přes 3 500 pracovníků.

Fujitsu spravuje více než 60tisíc provozních serverů s kapacitou dat přes 50 petabyte, které zahrnují tisíce dalších virtuálních pracovních disků. Pokud bychom chtěli uložit stejný objem dat na USB klíčenky o paměti 4 GB, potřebovali bychom k tomu tak dlouhý řetěz USB disků, který by dosáhl ze Země na Měsíc a zpět (12,8 milionů USB disků o délce 6 cm by bylo zapotřebí k překonání vzdálenosti 384tisíc km mezi Zemí a Měsícem a dalších 384tisíc km nazpět).

To, že se Fujitsu zákaznické služby řadí mezi špičku poskytovaných řízených služeb, potvrdil i nezávislý výzkum společnosti Gartner. Gartner ocenil Fujitsu jako lídra v této oblasti hned ve třech nedávno uveřejněných hodnotících zprávách: Gartner Magic Quadrant for Data Center Outsourcing and Infrastructure Utility Services, Europe1, Gartner Magic Quadrant for Help Desk Outsourcing, Europe2, Gartner Magic Quadrant for Desktop Outsourcing, Europe3. Hodnotící zprávy jsou ke stažení na stránce Fujitsu’s Managed Service web page.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů