Fujitsu zveřejnilo statistiku zákaznického servisu v roce 2012

27. prosinec 2012 22:46 0 komentářů

Podle roční statistiky společnosti Fujitsu, přichází zákaznické požadavky a dotazy na evropské Helpdesky v průměru každé dvě sekundy 365 dní v roce. Zákaznická podpora a servis je zajišťován pro více než 3,3 miliónů zákazníků, přičemž běžný uživatel požádá o pomoc v průměru jednou za 60 dní.

Fujitsu zákaznický tým vyřídí více než 50tisíc hovorů denně – nejčastějším problémem jsou zapomenutá hesla. Nejrušnějším dnem v roce 2012 se stal 9. leden, kdy bylo zaznamenáno více než 75tisíc hovorů zaměstnanců z firem a úřadů, kteří se vrátili do práce po vánočních prázdninách.

„Již nyní se v našich zákaznických centrech připravujeme na 7. leden 2013, kdy se zaměstnanci vrátí zpět do práce po vánočních prázdninách. Očekáváme, že se tento den opět stane pondělím zapomenutých hesel,“ říká Juan Maria Porcar, vedoucí servisní obchodní skupiny ve Fujitsu Technology Solutions.

Dva z pěti Fujitsu globálních Servicedesků jsou umístěny v Evropě – v Lisabonu a polské Lodži. Obě centra jsou vícejazyčná a zajišťují poradenství a pomoc ve 23 evropských jazycích. Zde je 90 procent příchozích hovorů vyřízeno do 20 sekund. Globální komunikační uzly jsou podporovány sítí 16 lokálních Servisdesků, které řeší specializovanější problémy. Celkem zaměstnává evropský Helpdesk přes 3 500 pracovníků.

Fujitsu spravuje více než 60tisíc provozních serverů s kapacitou dat přes 50 petabyte, které zahrnují tisíce dalších virtuálních pracovních disků. Pokud bychom chtěli uložit stejný objem dat na USB klíčenky o paměti 4 GB, potřebovali bychom k tomu tak dlouhý řetěz USB disků, který by dosáhl ze Země na Měsíc a zpět (12,8 milionů USB disků o délce 6 cm by bylo zapotřebí k překonání vzdálenosti 384tisíc km mezi Zemí a Měsícem a dalších 384tisíc km nazpět).

To, že se Fujitsu zákaznické služby řadí mezi špičku poskytovaných řízených služeb, potvrdil i nezávislý výzkum společnosti Gartner. Gartner ocenil Fujitsu jako lídra v této oblasti hned ve třech nedávno uveřejněných hodnotících zprávách: Gartner Magic Quadrant for Data Center Outsourcing and Infrastructure Utility Services, Europe1, Gartner Magic Quadrant for Help Desk Outsourcing, Europe2, Gartner Magic Quadrant for Desktop Outsourcing, Europe3. Hodnotící zprávy jsou ke stažení na stránce Fujitsu’s Managed Service web page.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Prodeje potravin přes internet jsou v ČR třetí nejvyšší v Evropě

ČTK , 18. listopad 2017 08:00

Další inovace? Nabízí se např. doručování až domů bez přítomnosti majitele......

Více 0 komentářů

Slovenské soudy zakázaly přístup k více než 30 webům s hazardem

ČTK , 17. listopad 2017 09:00

Podobnou úpravu proti nepovoleným hazardním hrám jako Slovensko uplatňují i další členské země EU....

Více 1 komentářů

Foxconnu klesl čtvrtletní zisk o 39 %

ČTK , 17. listopad 2017 08:00

V důsledku slabého zájmu o iPhone 8 a problémům při výrobě iPhone X akcie společnosti za poslední tř...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

MPSV odstoupilo od zakázky na systém dávek za stovky milionů Kč

ČTK , 16. listopad 2017 17:45

Nový systém pro vyplácení dávek za stovky milionů korun úřady práce příští rok mít nebudou. ...

Více 0 komentářů

Europoslanci schválili větší ochranu při nákupech v e-shopech

ČTK , 16. listopad 2017 09:00

Nedůvěra spotřebitelů k nákupu v zahraničí stále přetrvává....

Více 0 komentářů

Apple ovládl trh s nositelnou elektronikou

ČTK , 16. listopad 2017 08:00

Apple v počtu prodaných kusů dosud zaostával za výrobci levnějších fitness náramků....

Více 0 komentářů

Rok 2018 bude pro kontaktní centra ve znamení automatizace a IoT

Pavel Houser , 15. listopad 2017 11:00

Bosch do svých praček montuje snímače, které odhalí, že se buben otáčí 5 000 otáček za minutu namíst...

Více 0 komentářů