Gemius uvádí na trh adserver pro malé a střední vydavatele

29. listopad 2013 09:29 0 komentářů

Gemius uvádí na trh AdOcean Light - zcela nový adserver pro malé a střední vydavatele. Nástroj nabízí vyspělý systém pro správu a monitorování reklamních kampaní, pokročilé reklamní formáty a moderní, rychlé a uživatelsky přívětivé rozhraní.

Díky nové technologii získají jeho uživatelé všechny důležité funkce nástroje v jednoduché formě: nastavení a spuštění reklamní kampaně v nové verzi adserveru trvá nyní méně než jednu minutu.

AdOcean Light umožňuje plánování online reklamních kampaní na základě celé řady výkonnostních ukazatelů kampaně. Navíc pomůže určit, zda kampaň dosáhne svého cíle v nastaveném časovém intervalu pomocí pokročilé intuitivní predikce. Nový systém také poskytuje zvýšení efektivity kampaní a její správné zacílení díky funkcionalitám cappingu a targetingu. Adserver nabízí přístup k široké galerii šablon interaktivních reklamních formátů aktualizovaných podle nejnovějších trendů na trhu.

„Zjistili jsme, že stále větší počet start-upů či společností fungujících doposud mimo online oblast vstupuje na internetový trh. Zjednodušená verze našeho nástroje byla vyvinuta speciálně pro podporu jejich podnikání v oblasti online. Trendy v oblasti internetové reklamy dosáhly tak pokročilé úrovně, že fungování společnosti online bez podpory odborníků již téměř není možné. AdOcean Light umožní hráčům v tomto segmentu stát se více konkurenceschopnými,“ vysvětluje Toms Panders, International Publishers Segment Manager společnosti Gemius.

„Na základě schůzek s klienty jsme zjistili, že na českém trhu je velký zájem o novou verzi našeho reklamního systému. Naším cílem je, aby všichni stávající klienti přešli na systém AdOcean 2.0 v průběhu příštího roku. Někteří z nich ho již nyní testují,“ říká Martin Doucha, Technical Director společnosti Gemius pro Českou republiku a Slovensko.

Od roku 2004 je AdOcean používán předními vydavateli v regionu EMEA, v České republice například společnostmi Centrum Holdings, Ringier Axel Springer, Impression Media či Allegro Group CZ. V současné době adserver spravuje než 40 miliard reklamních jednotek za měsíc.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Procesor Exynos 9 Series má zvýšit výkon mobilních zařízení

Pavel Houser , 27. únor 2017 14:43

Procesor je vyrobený 10nm FinFET technologií.

...

Více 0 komentářů

Navrhované daňové změny mohou způsobit odliv IT specialistů

ITBiz.cz , 27. únor 2017 12:00

Návrh ČSSD na zavedení daňové progrese by mohl výrazným způsobem ohrozit oblast podnikových služeb, ...

Více 7 komentářů

V USA zemřel hráč PC her během 24hodinového herního maratonu

ČTK , 27. únor 2017 10:00

Ve Spojených státech zemřel hráč počítačových her během 24hodinového herního maratonu, jehož cílem b...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Samsung představil nové Gear VR s ovladačem

ITBiz.cz , 26. únor 2017 20:23

Samsung představil zcela nové brýle Gear VR s ovladačem, kterými rozšiřuje vlastní portfolio zařízen...

Více 0 komentářů

3 nové smartphony Nokia s Androidem

ITBiz.cz , 26. únor 2017 20:12

Znovuzrození se dočkala Nokia 3310....

Více 1 komentářů

Acer uvádí smartphony Liquid Z6E

ITBiz.cz , 26. únor 2017 19:38

Technologie BlueLightShield snižuje míru vystavení modrému světlu....

Více 0 komentářů

V Barceloně začíná Mobile World Congress 2017

ITBiz.cz , 26. únor 2017 16:14

LG G6 je jednou z prvním novinek představených v Barceloně. Smarpthone pro sledování videa a fotogra...

Více 0 komentářů