Gemius uvádí na trh adserver pro malé a střední vydavatele

29. listopad 2013 09:29 0 komentářů

Gemius uvádí na trh AdOcean Light - zcela nový adserver pro malé a střední vydavatele. Nástroj nabízí vyspělý systém pro správu a monitorování reklamních kampaní, pokročilé reklamní formáty a moderní, rychlé a uživatelsky přívětivé rozhraní.

Díky nové technologii získají jeho uživatelé všechny důležité funkce nástroje v jednoduché formě: nastavení a spuštění reklamní kampaně v nové verzi adserveru trvá nyní méně než jednu minutu.

AdOcean Light umožňuje plánování online reklamních kampaní na základě celé řady výkonnostních ukazatelů kampaně. Navíc pomůže určit, zda kampaň dosáhne svého cíle v nastaveném časovém intervalu pomocí pokročilé intuitivní predikce. Nový systém také poskytuje zvýšení efektivity kampaní a její správné zacílení díky funkcionalitám cappingu a targetingu. Adserver nabízí přístup k široké galerii šablon interaktivních reklamních formátů aktualizovaných podle nejnovějších trendů na trhu.

„Zjistili jsme, že stále větší počet start-upů či společností fungujících doposud mimo online oblast vstupuje na internetový trh. Zjednodušená verze našeho nástroje byla vyvinuta speciálně pro podporu jejich podnikání v oblasti online. Trendy v oblasti internetové reklamy dosáhly tak pokročilé úrovně, že fungování společnosti online bez podpory odborníků již téměř není možné. AdOcean Light umožní hráčům v tomto segmentu stát se více konkurenceschopnými,“ vysvětluje Toms Panders, International Publishers Segment Manager společnosti Gemius.

„Na základě schůzek s klienty jsme zjistili, že na českém trhu je velký zájem o novou verzi našeho reklamního systému. Naším cílem je, aby všichni stávající klienti přešli na systém AdOcean 2.0 v průběhu příštího roku. Někteří z nich ho již nyní testují,“ říká Martin Doucha, Technical Director společnosti Gemius pro Českou republiku a Slovensko.

Od roku 2004 je AdOcean používán předními vydavateli v regionu EMEA, v České republice například společnostmi Centrum Holdings, Ringier Axel Springer, Impression Media či Allegro Group CZ. V současné době adserver spravuje než 40 miliard reklamních jednotek za měsíc.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů