Gemius uvádí na trh adserver pro malé a střední vydavatele

29. listopad 2013 09:29 0 komentářů

Gemius uvádí na trh AdOcean Light - zcela nový adserver pro malé a střední vydavatele. Nástroj nabízí vyspělý systém pro správu a monitorování reklamních kampaní, pokročilé reklamní formáty a moderní, rychlé a uživatelsky přívětivé rozhraní.

Díky nové technologii získají jeho uživatelé všechny důležité funkce nástroje v jednoduché formě: nastavení a spuštění reklamní kampaně v nové verzi adserveru trvá nyní méně než jednu minutu.

AdOcean Light umožňuje plánování online reklamních kampaní na základě celé řady výkonnostních ukazatelů kampaně. Navíc pomůže určit, zda kampaň dosáhne svého cíle v nastaveném časovém intervalu pomocí pokročilé intuitivní predikce. Nový systém také poskytuje zvýšení efektivity kampaní a její správné zacílení díky funkcionalitám cappingu a targetingu. Adserver nabízí přístup k široké galerii šablon interaktivních reklamních formátů aktualizovaných podle nejnovějších trendů na trhu.

„Zjistili jsme, že stále větší počet start-upů či společností fungujících doposud mimo online oblast vstupuje na internetový trh. Zjednodušená verze našeho nástroje byla vyvinuta speciálně pro podporu jejich podnikání v oblasti online. Trendy v oblasti internetové reklamy dosáhly tak pokročilé úrovně, že fungování společnosti online bez podpory odborníků již téměř není možné. AdOcean Light umožní hráčům v tomto segmentu stát se více konkurenceschopnými,“ vysvětluje Toms Panders, International Publishers Segment Manager společnosti Gemius.

„Na základě schůzek s klienty jsme zjistili, že na českém trhu je velký zájem o novou verzi našeho reklamního systému. Naším cílem je, aby všichni stávající klienti přešli na systém AdOcean 2.0 v průběhu příštího roku. Někteří z nich ho již nyní testují,“ říká Martin Doucha, Technical Director společnosti Gemius pro Českou republiku a Slovensko.

Od roku 2004 je AdOcean používán předními vydavateli v regionu EMEA, v České republice například společnostmi Centrum Holdings, Ringier Axel Springer, Impression Media či Allegro Group CZ. V současné době adserver spravuje než 40 miliard reklamních jednotek za měsíc.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Twitter snížil čtvrtletní ztrátu na 61,6 milionu dolarů

ČTK , 27. duben 2017 15:30

Čtvrtletní ztráta americké internetové společnosti Twitter se meziročně snížila na 61,6 milionu dola...

Více 0 komentářů

Vláda indického Kašmíru zakázala na měsíc sociální sítě

ČTK , 27. duben 2017 13:00

Vláda indického státu Džammú a Kašmír nařídila nejméně na měsíc blokádu sociálních sítí na kašmírské...

Více 0 komentářů

FlashStation pro analýzu velkých objemů dat

Pavel Houser , 27. duben 2017 11:54

Synology představuje zařízení FlashStation FS2017 Podle dodavatele jde o server NAS typu all-flash ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čtvrtletní zisk Samsungu stoupl téměř o polovinu, LG rostla ještě víc

ČTK , 27. duben 2017 10:00

Ve druhém čtvrtletí by měl výsledky dále podpořit nový Galaxy 8....

Více 0 komentářů

Kamery pro systémy SCADA

Pavel Houser , 27. duben 2017 09:00

Axis uvádí na trh kamery chráněné proti výbuchu pro rychlé zvládání nehod a efektivní běh kriticky n...

Více 0 komentářů

Praha pořídí navigaci pro návštěvníky Škodova paláce

ČTK , 26. duben 2017 15:30

Praha pořídí navigaci pro návštěvníky Škodova paláce. Na internetových stránkách karty MHD lítačka z...

Více 0 komentářů

Soudy mají dle Šabatové zveřejňovat více rozhodnutí elektronicky

ČTK , 26. duben 2017 13:30

Kancelář veřejného ochránce práv není spokojená s tím, jak okresní, krajské a vrchní soudy naplňují ...

Více 0 komentářů