Gemius uvedl novou generaci webové analytiky – gemiusPrism

04. leden 2013 15:43 0 komentářů

Gemius představuje svůj nový webanalytický nástroj gemiusPrism. gemiusPrism umožňuje nejen měření aktivity uživatelů webové stránky, ale také segmentaci interakcí uživatelů a jejich analýzu pomocí širokého množství užitečných ukazatelů. Nový výzkumný nástroj je mezníkem v zavedení flexibilní analýzy dat.

Studie gemiusPrism nabízí:

  • informace, odkud uživatelé přicházejí na danou webovou stránku a také, jaké zdroje návštěv uživatelů mají největší přínos z hlediska bounce, konverze, zisku a ROI
  • analýza zdrojů placené a organické návštěvnosti (z vyhledávačů), podrobný rozbor bounce rate
  • detailní monitoring pomocí funnel reportů, jak uživatelé splňují předpokládané obchodní cíle za účelem zjistit a odstranit zbytečné překážky v konverzích
  • ověřování efektivity obsahu webu, kolik uživatelů daný obsah shlédlo, kolik času strávilo jeho prohlížením a informace o dopadu na KPI
  • pomoc při měření dopadu kampaně včetně trackingu kampaně (také pro kampaně v AdWords). gemiusPrism je ideálním řešením pro online vydavatele, zadavatele reklamy, společnosti z odvětví e-commerce a všechny subjekty působící v oblasti online podnikání.

„gemiusPrism je mnohem více nežli pouhé monitorování návštěvnosti webových stránek, je to nová generace webové analytiky. Díky tomuto nástroji jsou možnosti měření aktivity uživatelů prakticky nekonečné, což umožňuje našim klientům přizpůsobit produkt svým potřebám a požadavkům,“ zdůrazňuje Adam Mazurkiewicz, Product Owner nástroje gemiusPrism.

„gemiusPrism odráží také naši vizi a strategické řízení rozvoje společnosti. Jsme součástí internetového trhu již více než 13 let a během této doby jsme získali bohaté zkušenosti na téměř 30 trzích po celém světě. Díky tomu můžeme být partnerem, který nabízí svým klientům znalosti důležité pro jejich obchodní rozhodnutí“ – komentuje Piotr Ejdys, předseda představenstva společnosti Gemius.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů