HELIOS Orange na pomoc výrobě ložisek se slavnou tradicí

11. listopad 2014 19:26 0 komentářů

Úctyhodnou tradicí se může chlubit výrobce valivých ložisek, firma KLF–ZVL Bearings, s.r.o., která je na trhu již od roku 1960. Vzhledem k rozsahu výroby i svých obchodních aktivit, které směřují do více než deseti zemí světa, se firma pochopitelně nemůže obejít bez podpory kvalitního informačního systému, který podpoří firemní procesy, zejména pak vlastní výrobu. V současné době zde proto probíhá implementace ERP systému HELIOS Orange z produkce Asseco Solutions.

Bez podpory informačního systému nebyla společnost KLF–ZVL Bearings ani v minulosti. Jejím zaměstnancům i managementu pomáhal při jejich činnosti informační systém Safír. Po jeho akvizici společností Asseco Solutions však ohlásila ukončení jeho podpory k 31. 12. letošního roku. Zákazníkům byla nabídnuta možnost přechodu na jiný systém z produkce téže společnosti. Vedení KLF–ZVL Bearings zvolilo HELIOS Orange. Důvodem však nebylo pouhé ukončení podpory původního systému, ale též záměr zkvalitnit podporu všech procesů pomocí ERP a také CRM.

Implenetace je nyní na počátku, v současné době mají za sebou budoucí uživatelé systému HELIOS tři školení. Jeho ostrý start je naplánován na 1. leden 2014, tak, aby přesně navázal na ukončení podpory systému Safír.

„Od nového systému očekáváme především podporu obchodních činností. Získáním aktuálních obchodních a ekonomických informací o zákazníkovi a o stavu poptávaných výrobků v procesu zpracování chceme maximálně zefektivnit naše obchodní procesy,“ říká Ing. Miloslav Říha, jednatel společnosti a pokračuje: „Neméně důležité jsou však pro nás podpora plánování výroby kapacitními propočty, sledování fyzického stavu výroby, či sledování výkonnosti jednotlivých pracovišť. Velmi dobře využijeme i elektronickou evidenci odvedené práce a možnosti vyhodnocování, které systém nabízí.“

Vedení společnosti však předpokládá také finanční přínos zavedení nového systému. Konkrétně se jedná o úspory v oblasti evidence odvedené práce, finanční přínos plynoucí ze zvýšení efektivnosti práce obchodního oddělení a také z optimalizace dodacích termínů u subdodávek.

„Ačkoli v této fázi implementace nemáme ještě dostatek poznatků, musím konstatovat, že naše dosavadní zkušenosti s novým systémem zatím zahrnují spokojenost s uživatelsky přívětivým prostředím i s fundovanými a ochotnými školiteli, kteří mají ke svým zákazníkům potřebný individuální přístup,“ pochvaluje si započatou spolupráci Ing. Říha.

Ve společnosti KLF–ZVL Bearings budou po dokončení implementace fungovat tyto moduly: Účetnictví, Pokladna, Majetek, Banka, Nabídky, Objednávky, Fakturace, Mzdy, Personalistika, Technická příprava výroby, Řízení výroby a Intrastat.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů