HP pomáhá firmám zvýšit spokojenost zákazníků optimalizací kontaktních center

01. říjen 2012 00:00 0 komentářů

Divize HP Enterprise Services představila nové služby pro poskytovatele služeb, vyvinuté pro zvýšení spokojenosti jejich zákazníků a získávání nových tržních příležitostí díky vyšší efektivitě provozu kontaktních center.

Způsoby, kterými organizace mohou uspokojit požadavky a dotazy svých zákazníků, se v současnosti dynamicky vyvíjejí zejména vlivem masového využívání sociálních médií. Pro splnění nových technologických nároků a očekávání zákazníků musí organizace upravit svá stávající kontaktní centra, aby zajistily nejvhodnější podmínky pro ucelenou správu vztahů se zákazníky (CRM) a smysluplný i přehledný sběr dat.

Nová řešení HP Transformation Services – Customer Engagement Management (CEM) pomohou organizacím uspokojit klíčové požadavky jejich zákazníků napříč všemi komunikačními kanály, včetně smartphonů, sociálních sítí či e-mailu. Díky tomu mohou organizace dosáhnout lepšího hodnocení spokojenosti zákazníků a lépe naplánovat další rozvoj vztahů se zákazníky. Mohou tak získat významnou konkurenční výhodu.

Prostřednictvím HP Transformation Services – CEM může HP pomoci organizacím získat maximum z možností zvýšení tržeb za každou servisní operaci na základě výpočtu podle zpracovaných kontaktů, prodaných produktů či přímých zisků každého agenta. Servisní organizace mohou navíc profitovat i z většího procenta telefonátů nabízených s cenovým příplatkem, hrazeným ze strany zákazníka.

„Kontaktní centra musí projít proměnou, aby reflektovala požadavky zákazníků, kteří očekávají osobní a na míru vytvořený přístup,“ řekla Danila Meirlaen, vicepresidentka HP Business Process Outsourcing. „Konzultanti HP pomáhají organizacím projít touto transformací, k čemuž využívají rozsáhlých zkušeností z provozu našich vlastních kontaktních center, zastoupení na trzích po celém světě a špičkové technologické know-how. HP tak umožňuje organizacím dále zvyšovat příjmy a spokojenost jejich zákazníků.“

Pro zajištění kvality a efektivity provozu klientských kontaktních center analyzují HP konzultanti stávající prostředí organizací v rámci průmyslových standardů. Jakmile jsou tato data zkompletována, navrhne HP možné kroky k vylepšení stávající úrovně služeb kontaktního centra, jako např. efektivnější využití personálu či optimalizaci procesů, standardů a používaných technologií.

Této analýzy HP v dalším kroku využije pro přípravu individuálního plánu obsahujícího jednotlivé kroky pro zlepšení podnikových procesů. Součástí plánu jsou komplexní instrukce pro transformaci stávajícího kontaktního centra do nové podoby, přičemž hlavní důraz je kladem na vyváženost investice, přínosů, načasování a případných rizik.

HP rovněž poskytuje odborné poradenství a služby podpory, které zvyšují přidanou hodnotu celé systémové implementace. Například workshopy s výmluvným označením „How Do We Implement…“ („jak implementujeme…“) přinášejí velké množství osvědčených postupů HP a pomáhají najít řešení, která nejlépe zohledňují zdroje klientů, časovou náročnost a omezenost rozpočtu. Využitím nástrojů pro efektivnější spolupráci mohou organizace dosáhnout vyšší rychlosti a přesnosti při nasazování nových řešení, a zároveň zkrátit dobu potřebnou pro školení a implementace.

Transformované kontaktní centrum umožňuje organizacím optimalizovat efektivitu provozu díky vyššímu využití agentů a většímu procentu vyřešených telefonátů na tzv. první úrovni – bez nutnosti dalšího předávání.

Část služeb HP Customer Relationship Management a HP Transformation Services – CEM je již dostupná po celém světě, cena se odvíjí od konkrétních požadavků klienta.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Vodafone pokračuje v implementaci NB-IoT

Pavel Houser , 26. červenec 2017 13:29

Vodafone spolu se společnostmi Jablotron, Landis+Gyr a Ústavem telekomunikací VUT Brno testuje proto...

Více 0 komentářů

SoftBank usiluje o získání podílu v Uberu

ČTK , 26. červenec 2017 12:45

Celková hodnota Uberu údajně dosahuje až 69 miliard dolarů....

Více 0 komentářů

LG Display prudce zvýšila zisk, chce investovat do obrazovek OLED

ČTK , 26. červenec 2017 09:00

LG Display je dodavatelem společnosti Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

APMS varuje před nevyžádanými hovory ze zahraničních čísel

ČTK , 26. červenec 2017 08:00

Podvodníci tzv. wangiri organizují skrze alternativní či IP operátory, jimž je ukraden číselný rozsa...

Více 1 komentářů

Firmy se při přeshraničním prodeji přes Internet bojí podvodů

ČTK , 25. červenec 2017 16:27

Prodejci se obávají, že pokud lidé z jiného unijního státu za zboží nezaplatí, bude složité peníze v...

Více 0 komentářů

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 1 komentářů

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů