HP rozšiřuje nabídku cloudových služeb

26. říjen 2012 08:42 0 komentářů

Společnost HP představila nový software HP Service Anywhere pro správu IT služeb (ITSM), poskytovaný formou služby (Software-as-a-Service, SaaS) v cloudu. Toto řešení nabízí jednoduché použití a bohatou sbírku moderních funkcí, díky nimž mohou IT administrátoři snáze spravovat IT infrastrukturu, požadavky uživatelů, řešit IT incidenty či konfigurovat klíčové služby prostřednictvím jednoho centrálního nástroje.

Software HP Service Anywhere obsahuje špičkové technologie v čele s nástrojem HP Universal Configuration Management Database (UCMDB) pro správu služeb, aplikací a hardwarových komponent v celém IT prostředí organizací. Tento nástroj úzce spolupracuje s řešením HP Universal Discovery, které automatizuje sledování dílčích IT komponent a analyzuje jejich vzájemné závislosti.

Aby dokázaly snížit riziko nedostupnosti služeb a zvýšit produktivitu zaměstnanců, potřebují organizace jednoduché, flexibilní a centralizované služby, které dokážou okamžitě vyřešit případné potíže a pružně reagovat na změny obchodních strategií. Organizace rovněž potřebují snížit náklady a složitost nasazení či modernizace kritických služeb, a současně mít jistotu, že nedojde k narušení poskytování či snížení kvality služeb.

HP Service Anywhere je klíčovou součástí HP konvergovaného cloudu a patří do kategorie ITSM řešení, jenž mohou být poskytována formou služby v cloudovém prostředí. Organizacím umožňuje rychle vyřešit případné potíže s IT technologiemi a „pohlídat“ dostupnost kritických služeb. Nabízí intuitivní uživatelské rozhraní, jednoduché uvedení do provozu, správu i aktualizace.

„Organizace všech velikostí hledají cloudové centrum služeb, které lze co nejsnáze nasadit a používat,“ řekl George Flansburg, vedoucí správy IT provozu společnosti ResultsPositive, HP partnera. „Právě takové představuje HP Service Anywhere, lze jej nakonfigurovat a spustit v organizacích všech velikostí již v řádu týdnů.“

HP Service Anywhere představuje komplexní řešení tzv. service desku, který je primárním centrálním bodem pro kontakt se všemi uživateli smluvního zákazníka. Zaznamenává a spravuje veškeré incidenty, servisní požadavky, události a představuje univerzální rozhraní pro správu všech ostatních procesů a činností souvisejících s provozem služeb. Z pohledu uživatele jde o jedno kontaktní místo, kde může hlásit problémy či požadavky a z nějž mu budou poskytnuty relevantní související informace.

Součástí řešení HP Service Anywhere jsou i nástroje sociální komunikace pro sdílení a zaznamenání rad i historie dílčích komunikací jednotlivých uživatelů. Sociální spolupráce může zvýšit úspěšnost nalezení řešení problému již při prvním volání zákazníka (first call resolution, FCR), zkrátit dobu vyřízení požadavku a omezit zdlouhavé předávání odborných dotazů díky okamžitému směrování dotazů na kompetentní osoby.

„Naši zákazníci vyžadují takové service desk služby, které jsou snadno použitelné, škálovatelné a vedou ke snížení celkových nákladů,“ řekl Dan Cavanaugh, servisní manažer pro HP Optimize Practice společnosti Linium, HP partnera. „Díky softwaru HP Service Anywhere můžeme nabízet pokročilé service desk služby, včetně správy rozsáhlých incidentů a změn, prostřednictvím vysoce škálovatelného řešení poskytovaného formou služby.“

Software HP Service Anywhere nabízí organizacím mimo jiné tyto možnosti:

• Rychle nasadit a snadno rozšířit procesy založené na nejlepších praktikách Information Technology Infrastructure Library (ITIL), tedy konceptech a postupech umožňujících lépe plánovat, využívat a zkvalitňovat IT infrastrukturu. Díky nejnovějším technologiím, které jsou kompletně webové, spravované uživateli a nevyžadují dodatečné programování, lze lépe řešit jednotlivé incidenty, problémy a změny.

• Urychlit, usnadnit a zvýšit spolehlivost aktualizací v případě uvedení nových verzí dílčích služeb. Pro vytváření efektivních provozních plánů se využívají pokročilé konfigurační přístupy bez nutnosti dodatečného programování a moduly zajišťující vytváření snadno použitelných formulářů.

• Vyšší produktivitu práce zaměstnanců díky unikátnímu integrovanému nástroji pro kontextovou sociální komunikaci. Tento nástroj analyzuje obsah veškeré komunikace zaměstnanců a sdružuje ji podle společných témat, což urychluje vyhledávání nejvhodnějších postupů a řešení problémů.

• Nasadit robustní hybridní ITSM řešení, které spojuje funkce HP Service Anywhere a HP Service Manager. Organizace tak mohou spolehlivě spravovat všechny části své IT infrastruktury a flexibilně je přizpůsobovat změnám obchodních strategií.

HP Service Anywhere nabízí správu a podporu přímého poskytování služeb, a zároveň využívá technologie zaručující 99,9% dostupnost zákazníkům a vylepšené zabezpečení.

„Service desk služby musejí být schopné se snadno přizpůsobovat proměnlivým obchodním strategiím a přitom neustále zajišťovat nejvyšší míru spolehlivosti a komfortu pro koncové uživatele,“ řekl Lee Nackman, vicepresident a generální ředitel pro Service and Portfolio Management v divizi HP Software. HP Service Anywhere jakožto nativní SaaS aplikace představuje ideální, špičkovými funkcemi nabité řešení, které je kdykoli snadno a rychle zprovoznitelné, spravovatelné a upgradovatelné.“

HP dále představilo službu HP Service Anywhere Foundation Service, již lze velmi rychle nasadit a jejímž prostřednictvím mohou organizace urychlit zprovoznění a přijetí jejich vlastních řešení v rámci celé IT infrastruktury.

Cena a dostupnost

Software HP Service Anywhere bude celosvětově dostupný přímo od HP nebo prostřednictvím jeho obchodních partnerů. Cena se bude lišit v závislosti na smluvních podmínkách, objednaném množství a lokalitě. Základní cena by měla začínat na 89 USD měsíčně.(1)

HP Service Anywhere tvoří klíčovou komponentu řešení HP IT Performance Suite, softwarové podnikové platformy příští generace, která umožňuje efektivněji spravovat IT infrastrukturu a zvýšit její výkon díky inteligentnímu sledování a řízení jednotlivých IT procesů a složek.

Online demo je k dispozici na webových stránkách www.hpserviceanywhere.com, kde lze v případě zájmu o testování zkušební verze HP Service Anywhere vyplnit i kontaktní předregistrační formulář.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 1 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů