IBM a Salesforce rozšiřují své strategické partnerství

24. leden 2018 13:23 0 komentářů

V rámci rozšířeného strategického partnerství vytvoří IBM nové aplikace IBM WatsonQuip Live.

Společnosti IBM a Salesforce, která je vedoucí firmou v řízení vztahů se zákazníky, rozšiřují své strategické partnerství. Služby IBM Cloud a Watson se spojí s produkty Salesforce Quip a Salesforce Service Cloud Einstein. Firmy díky tomu budou moci navázat lepší vztah se svými zákazníky, efektivněji spolupracovat a získávat detailnější informace.

Spolu s rozšířením spolupráce oznámila firma Salesforce, že se IBM stává jejím hlavním poskytovatelem cloudových služeb. IBM zase označila Salesforce za svou preferovanou platformu pro zapojení zákazníků v rámci prodeje a služeb.

„Firma IBM se stala klíčovým poskytovatelem cloudových služeb na platformě Salesforce a jde o důkaz toho, že IBM Cloud pomáhá firmám od základů změnit způsob jejich podnikání,“ řekla prezidentka a výkonná ředitelka IBM Ginni Rometty.

„Kombinace IBM Cloudu a služeb Watson s produkty Salesforce Einstein a Quip přinese mnoho inovativních řešení, které společnostem umožní propojit se zcela novým způsobem se zákazníky a využít přitom sílu cloudu a umělé inteligence,“ dodal výkonný ředitel Salesforce Marc Benioff.

V rámci tohoto rozšířeného strategického partnerství vytvoří IBM nové IBM WatsonQuip Live aplikace, které propojí schopnosti služeb Watson a Quip. Tyto interaktivní a zákazníkovi na míru přizpůsobené aplikace budou integrovány přímo do jakéhokoli Quip dokumentu. Prodejní týmy díky nim budou moci efektivněji reagovat na jakoukoli obchodní příležitost. Prostřednictvím jednotné platformy pro vytváření a úpravy dokumentů v rámci služby Quip mohou zákazníci v rámci jakéhokoli projektu spojit relevantní obsah v centralizovaném dokumentu. Při práci tak nemusí přepínat mezi několika okny a aplikacemi.

Integrací služeb IBM a Service Cloud dojde k  propojení schopností systémů IBM Watson a Service Cloud Einstein. Díky tomu se budou moci firmy při rozhodování o tom, co zákazníkům nabídnout, opřít o doporučení umělé inteligence. Prediktivní analytika umělé inteligence firmám pomůže vybudovat si se zákazníkem silnější vztah, protože jim umožní nabízet personalizované interakce založené na posledním hovoru nebo chatu.

IBM a Salesforce mají vice než 4 000 společných zákazníků a jejich partnerství už pomohlo firmám jako je například Autodesk zavést nová řešení Watson a navázat silnější vztah se zákazníky.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Broadcom snížil nabídku na rivala Qualcomm na 117 miliard dolarů

ČTK , 23. únor 2018 10:00

Převzetí Qualcommu by bylo největší akvizicí v historii technologického sektoru....

Více 0 komentářů

T-Mobile měl úspěšný rok

Pavel Houser , 23. únor 2018 09:00

T-Mobile oznámil finanční výsledky za rok 2017. Celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně pr...

Více 0 komentářů

NÚKIB loni řešil méně hlášení o kybernetických incidentech

ČTK , 23. únor 2018 08:00

Na podzim NÚKIB musel řešit i útok na weby, na kterých se zobrazovaly aktuální volební výsledky....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hackeři zneužili cloudový systém Tesly k těžbě kryptoměn

ČTK , 22. únor 2018 10:00

Průnik se odehrál přes konzoli systému Kubernetes pro optimalizaci cloudových aplikací. ...

Více 0 komentářů

Dvakrát ze světa open source CRM: Sugar a SuiteCRM

Pavel Houser , 22. únor 2018 09:00

CRM systém Sugar je nabízen v několika edicích. Placené edice lze standardně provozovat formou služb...

Více 0 komentářů

Intel chce investovat 5 miliard dolarů do izraelské továrny

ČTK , 22. únor 2018 08:00

Předpokládá se, že Intel na rozšíření továrny obdrží státní podporu v hodnotě až 10 % investice....

Více 0 komentářů

Apple chce kupovat kobalt přímo od těžařů

ČTK , 21. únor 2018 11:48

Kobalt se používá v bateriích pro smartphony. Jeho cena výrazně vzrostla dále ji zvýší nástup elektr...

Více 0 komentářů