IBM a Salesforce rozšiřují své strategické partnerství

24. leden 2018 13:23 0 komentářů

V rámci rozšířeného strategického partnerství vytvoří IBM nové aplikace IBM WatsonQuip Live.

Společnosti IBM a Salesforce, která je vedoucí firmou v řízení vztahů se zákazníky, rozšiřují své strategické partnerství. Služby IBM Cloud a Watson se spojí s produkty Salesforce Quip a Salesforce Service Cloud Einstein. Firmy díky tomu budou moci navázat lepší vztah se svými zákazníky, efektivněji spolupracovat a získávat detailnější informace.

Spolu s rozšířením spolupráce oznámila firma Salesforce, že se IBM stává jejím hlavním poskytovatelem cloudových služeb. IBM zase označila Salesforce za svou preferovanou platformu pro zapojení zákazníků v rámci prodeje a služeb.

„Firma IBM se stala klíčovým poskytovatelem cloudových služeb na platformě Salesforce a jde o důkaz toho, že IBM Cloud pomáhá firmám od základů změnit způsob jejich podnikání,“ řekla prezidentka a výkonná ředitelka IBM Ginni Rometty.

„Kombinace IBM Cloudu a služeb Watson s produkty Salesforce Einstein a Quip přinese mnoho inovativních řešení, které společnostem umožní propojit se zcela novým způsobem se zákazníky a využít přitom sílu cloudu a umělé inteligence,“ dodal výkonný ředitel Salesforce Marc Benioff.

V rámci tohoto rozšířeného strategického partnerství vytvoří IBM nové IBM WatsonQuip Live aplikace, které propojí schopnosti služeb Watson a Quip. Tyto interaktivní a zákazníkovi na míru přizpůsobené aplikace budou integrovány přímo do jakéhokoli Quip dokumentu. Prodejní týmy díky nim budou moci efektivněji reagovat na jakoukoli obchodní příležitost. Prostřednictvím jednotné platformy pro vytváření a úpravy dokumentů v rámci služby Quip mohou zákazníci v rámci jakéhokoli projektu spojit relevantní obsah v centralizovaném dokumentu. Při práci tak nemusí přepínat mezi několika okny a aplikacemi.

Integrací služeb IBM a Service Cloud dojde k  propojení schopností systémů IBM Watson a Service Cloud Einstein. Díky tomu se budou moci firmy při rozhodování o tom, co zákazníkům nabídnout, opřít o doporučení umělé inteligence. Prediktivní analytika umělé inteligence firmám pomůže vybudovat si se zákazníkem silnější vztah, protože jim umožní nabízet personalizované interakce založené na posledním hovoru nebo chatu.

IBM a Salesforce mají vice než 4 000 společných zákazníků a jejich partnerství už pomohlo firmám jako je například Autodesk zavést nová řešení Watson a navázat silnější vztah se zákazníky.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Apple začne splácet irské vládě miliardový daňový nedoplatek

Pavel Houser , 25. duben 2018 10:00

Apple se proti předloňskému rozhodnutí Evropské komise o zaplacení 13 miliard eur odvolal, stejně ja...

Více 0 komentářů

Streamování je poprvé největším zdrojem příjmů hudebního průmyslu

ČTK , 25. duben 2018 09:00

Příjmy hudebního průmyslu se díky streamování začaly zvyšovat po dlouhém období poklesu. ...

Více 0 komentářů

V ČR a na Slovensku se prodá přes milion a půl flash disků

Pavel Houser , 25. duben 2018 08:00

Přitom jen naprosté minimum jich je zabezpečených, uvádí Kingston s ohledem na blížící se platnost G...

Více 0 komentářů

Kalendář

24. 04.

25. 04.
IQRF Summit 2018
25. 04. IT mezi paragrafy 2018
30. 04.

03. 05.
Dell EMC World 2018

Starší zprávičky

Poskytování IT služeb mění podnikání Konica Minolta

Pavel Houser , 24. duben 2018 10:37

Prudký nárůst tržeb v segmentu IT služeb vedl společnost Konica Minolta ke změně přímého prodeje. ...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Googlu výrazně překonal očekávání

ČTK , 24. duben 2018 08:48

Tržby firmy Alphabet se meziročně zvýšily o 26 procent na 31,1 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

EK zkoumá, zda nechá Apple převzít Shazam

ČTK , 24. duben 2018 08:00

Apple by za aplikaci mohl zaplatit asi 400 milionů dolarů....

Více 0 komentářů

Čínská služba pro streamování hudby Tencent míří na burzu

ČTK , 23. duben 2018 11:19

Spotify byla nedávno ohodnocena na 30 miliard dolarů. 25 miliard očekávaných u Tencentu je také obro...

Více 0 komentářů