IBM a SAP společně pomohou svým zákazníkům využít výhod digitální transformace

19. duben 2016 15:00 0 komentářů

IBM a SAP představují společný plán na podporu digitální transformace obchodních i výrobních procesů svých zákazníků.

Společnosti IBM (NYSE: IBM) a SAP SE (NYSE: SAP) představily společný plán, jak podpořit u svých klientů modernizaci systémů a procesů a urychlit jejich přípravu na digitální transformaci. Firmy chtějí společně inovovat podniková řešení a začlenit do nich kognitivní schopnosti, obohatit je o funkce specifické pro dané odvětví a zvýšit uživatelský komfort pro firemní zákazníky. Týká se to především softwaru SAP Business Suite 4 SAP HANA (SAP S/4HANA), inovované sady klíčových podnikových aplikací, které jsou k dispozici pro lokální implementaci i provoz v cloudovém prostředí.

Projekt staví na dlouhodobém partnerství obou firem z německého Walldorfu a kalifornského Palo Alta a využije jejich vzájemně se doplňujících znalostí a zkušeností. SAP a IBM ukážou tato nová řešení a koncepty klientům ve svých inovačních centrech po celém světě.

„Budoucnost obchodní strategie a její přínos se budou odvíjet od základních prvků tohoto plánu, jako jsou kognitivní technologie, cloud a design spotřebitelských aplikací v každém odvětví. Naším cílem je umožnit rychlejší a jednodušší dosažení výsledků klientům, kteří chtějí rozvinout kognitivní přístup k podnikání,“ řekla Bridget van Kralingen, senior vice-prezidentka IBM Global Business Services.

„Tato strategie vychází z úsilí společnosti SAP podporovat podniky v posilování a růstu a umožnit jim využít úžasných příležitostí, které nabízí digitální ekonomika,“ říká Rob Enslin, člen představenstva společnosti SAP SE a prezident Global Customer Operations v SAP, a dodává: „SAP S/4HANA je inovovanou sadou klíčových podnikových aplikací, které jsou v oboru standardem. Těší mě, že společnosti IBM a SAP budou úzce spolupracovat, aby zákazníkům pomáhaly při zavádění nových obchodních modelů a ukazovaly jim, jak dosahovat výsledků, které byly dříve nemožné.“

Aby se klienti mohli chopit nových tržních příležitostí, musí změnit své obchodní modely, přehodnotit firemní procesy, pracovní návyky a zkušenosti koncových uživatelů. Proto bude spolupráce IBM a SAP zahrnovat následující oblasti:

• V oblasti cloudových řešení budou SAP a IBM stavět na svém dosavadním úspěšném partnerství zaměřeném na služby SAP HANA Enterprise Cloud s využitím cloudové platformy IBM, kterou lze přizpůsobovat nepředvídatelným změnám vznikajícím v důsledku digitální transformace. Zároveň budou obě společnosti spolupracovat na cloudových řešeních specifických pro daná odvětví a na rozšíření podnikových cloudových služeb SAP HANA, včetně průběžné údržby aplikací a podpory.

• Lokální řešení spočívají v nabídce hybridních a lokálních produktů SAP HANA na systémech IBM Power podporovaných novým IBM Power Systems Center of Excellence pro SAP HANA v texaském Austinu.

• IBM dále vyvine kognitivní řešení pro systém SAP S/4HANA s využitím kognitivních API. Cílem je usnadnit široké škále odpovědných pracovníků a vrcholových manažerů všech zaměření proces kvalifikovaného rozhodování.

• Na zdokonalení uživatelského prostředí a komfortu budou pracovat organizace IBM Interactive Experience (iX), SAP Global Design (od níž pochází SAP Fiori UX) a SAP Customer Engagement and Commerce. Důležitou roli budou hrát také zkušenosti společnosti IBM s vývojem prostředí pro mobilní operační systém iOS.

• V rámci integrovaných služeb obě společnosti vyvinou modely kooperativního poradenství vycházející z jejich osvědčených metodik poskytování služeb a podpory. Další informace o programu naleznete na www.ibm-sap.com/digital_transformation a ibm.biz/digital-transformation-video.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
21. 03.

24. 03.
Amper
23. 03. Cloud computing v praxi
RSS 

Zprávičky

Prodej mobilů v ČR loni klesl o pět procent

ČTK , 22. březen 2017 16:14

Prodej mobilních telefonů v Česku loni klesl o pět procent, uvedla analytická firma GfK. Podle infor...

Více 0 komentářů

Nařízení EU usnadní uplatnění práva být zapomenut, ale s omezením

ČTK , 22. březen 2017 15:01

Nárok na vymazání osobních údajů, který od konce května příštího roku přinesou nová pravidla EU pro ...

Více 0 komentářů

Na trh přicházejí GFI OneConnect a OneGuard

Pavel Houser , 22. březen 2017 09:30

Nová řešení ochrany firemních sítí a e-mailové infrastruktury . ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Kritická chyba v přepínačích Cisco

Pavel Houser , 22. březen 2017 09:00

Více než 300 typů přepínačů Cisco včetně 264 přepínačů Catalyst obsahují kritickou zranitelnost....

Více 0 komentářů

USA a Británie zakázaly pasažérům některých aerolinek elektroniku

ČTK , 22. březen 2017 08:45

Americké úřady zakázaly pasažérům devíti leteckých společností převážně z muslimských zemí brát do l...

Více 1 komentářů

České Radiokomunikace pokrývají svou sítí IoT další města

Pavel Houser , 22. březen 2017 08:30

CRA hledají partnery pro poskytování IoT služeb. Do rozvoje této oblasti plánují v průběhu roku inve...

Více 0 komentářů

Epidemie negativity: Češi jsou druhým nejvíce kverulantským národem

ITBiz.cz , 22. březen 2017 08:00

České podniky jsou v sevření epidemie negativity. Průzkum společnosti Sharp odhalil, že přes dvě tře...

Více 0 komentářů