IBM přináší prediktivní analytiku pro jednotlivá odvětví

11. červen 2015 14:45 0 komentářů

Společnost IBM uvádí na trh dvacet řešení s prediktivní analytikou pro jednotlivá odvětví. Podnikům a institucím v oborech, jako jsou například obchod, bankovnictví, telekomunikace nebo pojišťovnictví, umožní snadněji a rychleji získat všechny potřebné informace důležité pro rozvoj podnikání.

IBM v zájmu dosáhnout co nejpřesnějších prediktivních analýz a vyřešit kritické obchodní požadavky spolupracuje s klienty a obchodními partnery, kteří patří mezi inovátory v jednotlivých odvětvích.

Nové řešení obsahuje předem definované modely, vzorce a rozhraní pro jednotlivé případy využití prediktivní analytiky. Jednotliví uživatelé získají pomocí analýzy dat poznatky, které jim pomohou lépe pochopit potřeby svých zákazníků. Díky tomu se budou umět rozhodovat mnohem rychleji a s menšími nároky na zdroje.

Banky například budou moci využívat zákaznické vzorce na předvídání významných událostí v životě zákazníků spjatých s vyššími požadavky na finanční krytí. Zároveň jim nové řešení pomůže zasílat zákazníkům nabídku dle jejich aktuálních potřeb. Obchodníci díky nim lépe pochopí vliv jednotlivých produktů a produktových linií na celkové výnosy. Budou se tak moci lépe rozhodovat, kdy a jak podpořit prodej jednotlivých produktů, tak aby dosáhli co nejlepších prodejních výsledků.

Ropné a plynárenské společnosti zase sníží díky novým analytickým řešením vysoké náklady spojené s kontrolou a údržbou technických zařízení a budou moci lépe předvídat hrozící výpadky. To se pozitivně projeví na jejich hospodaření v podobě optimalizace výroby.

Jádro nových IBM analytických řešení určených pro jednotlivá průmyslová odvětví tvoří nástroje pro inteligentnější rozhodování a lepší personalizaci služeb. Kombinace dat o klientech, údajů z trhu a informací o produktech, spolu s využitím prediktivní analytiky umožňuje podnikům a institucím získat veškeré potřebné informace o potřebách potenciálních zákazníků.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů