IBM ukázal další software a cloudové služby pro „social business“

12. únor 2013 15:22 0 komentářů

Společnost IBM uvedla nový software a cloudové služby. Vedoucím pracovníkům, jako jsou například marketingoví a personální ředitelé, umožní transformaci jejich podniků pomocí technologií pro „social business“. Nové produkty pomohou do podnikových procesů lépe integrovat špičkové technologie IBM pro sociální sítě a analytické nástroje, které umožní efektivnější práci a zároveň promění zákaznické zkušenosti.

Nová nabídka řešení z oblasti sociálního softwaru pomůže společnostem těžit cenné informace z velkých objemů dat generovaných uživateli sociálních sítí. Firmy, které shromážděná data analyzují s cílem zajistit si konkurenční výhody, mají větší šanci výrazně překonat svou konkurenci.

Podle agentury Forrester Research je „social business“, podobně jako sociální sítě, které již několik let zažívají velký boom ve spotřebitelském světě, velmi dynamicky se rozvíjející obchodní kategorií. Odvětví sociálních technologií by mělo podle odhadu společnosti do roku 2016 dosáhnout objemu 6,4 miliard USD**.

Sociální média a nástroje pro prediktivní analýzu jsou dnes nezastupitelnými pomůckami marketingových ředitelů, kteří tyto technologie používají k utváření inteligentnějších, intuitivnějších a individualizovanějších zákaznických zkušeností. Podle studie společnosti IBM zaměřené na marketingové ředitele jich má celkem 82 % v plánu začít v následujících třech až pěti letech více využívat sociální média pro komunikaci se zákazníky.

Nové softwarové a cloudové produkty společnosti IBM zahrnují:

  • Nové internetové sociální prostředí, jež umožní personálním ředitelům lépe nabírat a zapojovat nové zaměstnance. Zároveň poskytne zaměstnancům přístup k digitálním médiím a datům v reálném čase, čímž přispěje k urychlování rozhodovacích procesů.

  • Software, který marketingovým týmům pomůže navrhovat sofistikované reklamní kampaně a hotové kampaně pak velice rychle zveřejňovat na předních sociálních sítích. Zajistí tak konzistentní zákaznickou zkušenost napříč všemi online kanály.

  • Nová verze špičkové platformy IBM pro sociální sítě poskytne uživatelům ještě lepší nástroje pro získávání a analýzu velkých objemů dat, ať už v rámci společnosti nebo i z jiných zdrojů, například Facebooku, Twitteru, video či audio záznamů.

  • IBM chystá uvedení prvního skutečného sociálního e-mailového klienta (nyní v beta verzi), jenž nabídne mimo jiné sdílení souborů, podrobný přehled o aktuálních aktivitách (activity streams) či jednoduché uživatelské rozhraní.

Nový software a služby pro pracovní prostředí 21. století Díky akvizici společnosti Kenexa v prosinci 2012 za 1,3 miliardy dolarů může nyní IBM uvést na trh nové internetové sociální prostředí. To umožní integrovat špičkovou platformu pro podnikové sociální sítě IBM s řešeními společnosti Kenexa pro nábor, zapojování a vzdělávání zaměstnanců a pro monitorování a řízení výkonnosti.

Řešení Employee Experience Suite společnosti IBM bude pomáhat personálním ředitelům nejen získávat a podporovat nadané zaměstnance, ale také motivovat pracovníky ke vzdělávání, rozvoji a získávání nových dovedností. Nové řešení tak umožní zaměstnancům poskytovat dokonalejší služby zákazníkům.

Řešení IBM Connections 4.5, které bude uvedeno na trh v březnu 2013, bude vybaveno mimo jiné integrovanými funkcemi pro správu dokumentů. Ty členům dané sítě kromě přístupu k široké paletě dat umožní rovněž tato data analyzovat a zpracovávat je. Tím zefektivní svou práci a urychlí rozhodovací procesy.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů