IFS představuje IOT v oblasti řízení služeb v terénu

09. květen 2017 14:48 0 komentářů

Nová verze IFS Řízení služeb v terénu nabízí integraci s řešením IFS IoT Business Connector a neotřelý způsob používání, díky kterému získáte to nejkompletnější a nejpropojenější řízení služeb v terénu.

Nejnovější verze IFS Řízení služeb v terénu (verze 5.7) je již nyní dostupná a obsahuje řadu vylepšení:

• Integrované funkce IoT—nová verze nabízí integraci s řešením IFS IoT Business Connector, což společnostem umožňuje využívat Internet věcí (IoT) k analyzování dat z připojených strojů a zařízení a automatické přeměně informací na okamžitá a prediktivní opatření, která přinesou zlepšení úrovně služeb a úsporu nákladů.

• Lepší zkušenosti uživatelů—vizuální vzhled řešení byl kompletně přepracován, aby uživatelům nabízel moderní a intuitivní pracovní prostředí. I nadále je využíváno rozhraní IFS Lobby k vizualizaci provozních dat v reálném čase. Nové uživatelské rozhraní se snáze používá, nabízí širší možnosti konfigurace, lepší pracovní postupy a standardně poskytuje integraci s aplikací Microsoft Skype pro firmy.

• Vylepšené funkce—soustavně investujeme do podpory mobilních pracovníků, vyvíjíme vylepšení pro expedici, řízení skladu, nákup, servisní kusovníky (BOM) a udržování výrobkových struktur z terénu. Přidali jsme také několik specializovaných pracovních postupů včetně podpory skupinových/týmových úkolů a cenových nabídek v mobilním prostředí pro položky, zboží a služby.

• Inteligentní servis u zákazníka—důkladně jsme se zaměřili na to, aby naše řešení poskytovalo stále vyšší inteligenci. Od automatizace pracovního stavu prostřednictvím geocodingu a inteligentní automatizované identifikace úkolů a řešení až po automatické zpravodajské kanály o činnostech obsahující aktuální a relevantní informace během celého procesu poskytování služby.

• Nestárnoucí řízení služeb v terénu—novinkou v řešení IFS Řízení služeb v terénu 5.7 je model podpory založený na čtvrtletních aktualizacích softwaru. Díky němu již nebudete muset implementovat servisní balíčky. Pravidelně budete dostávat aktualizace, což je zárukou, že vaši zákazníci budou moci využít výhod těch nejnovějších vylepšení produktů rychleji a levněji. Současně jsme provedli řadu zdokonalení za účelem snížení celkových nákladů na vlastnictví pro vaše zákazníky.

“Technologické změny se nevyhnou prakticky žádnému obchodnímu procesu včetně řízení služeb v terénu. Společnost IFS se těmto změnám přizpůsobuje skvěle,” komentuje Ralph Rio, viceprezident divize podnikového softwaru skupiny ARC Advisory Group. A dodává: “IFS Řízení služeb v terénu představuje komplexní sadu funkcí pro optimalizaci zdrojů během celého životního cyklu služby. Verze IFS Řízení služeb v terénu 5.7 využívající IoT umožňuje organizacím nabízejícím služby v terénu jednat proaktivně a prediktivně, neboť mohou identifikovat potenciální problémy se zařízením a vyřešit je ještě předtím, než se rozrostou do obávaných neplánovaných poruch, jež by mohly ovlivnit bezpečnost a výkonnost podniku.”

Mark Brewer, oborový ředitel společnosti IFS pro služby, popisuje: “Jsme nadšení z představení nové verze, která nás opět přibližuje k naplnění našeho příslibu poskytování nejkompletnějších a nejpropojenějších řešení na trhu pro řízení životního cyklu služeb. Služby jsou oblast, ve které společnosti mohou z IoT získat skutečnou hodnotu integrací nástroje IFS IoT Business Connector do aplikace. Otevíráme našim zákazníkům zcela novou sféru možností prediktivního a optimalizovaného řízení služeb. Řízení služeb v terénu je oblastí, kam míří naše strategické investice. Těšíme se na vyvíjení dalších inovací a na to, že budeme moci našim zákazníkům pomoct využít nejmodernější technologie.”


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umělá inteligence rozpoznává tvář zločince

Pavel Houser , 27. červen 2017 12:30
Pavel Houser

Když dnes člověk prohlásí, že rysy tváře souvisejí se zločinností, bude za šarlatána, který chce kří...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Amazon usnadní službami českým podnikům prodej v zahraničí

ČTK , 28. červen 2017 12:00

České firmy při prodeji v jiných zemích často bojují s bariérami, jako jsou vysoké dopravní náklady ...

Více 0 komentářů

Lenovo představuje nové portfolio datových center

Pavel Houser , 28. červen 2017 10:00

Portfolio produktů ThinkSystem spojuje pod jednotnou značkou servery, úložiště a síťové systémy. ...

Více 0 komentářů

Do systému eReceptů zapojena čtvrtina lékařů a většina lékáren

ČTK , 28. červen 2017 09:00

Od 1. ledna příštího roku bude vydávání elektronických receptů pro všechny lékaře povinné. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nvidia bude spolupracovat s Volvem a VW na samořízených autech

ČTK , 28. červen 2017 08:00

Volvo hodlá uvést autonomní auta na trh do roku 2021, Audi o rok dříve....

Více 0 komentářů

ČR mezi 10 nejpostiženějšími zeměmi ransomwarového útoku

Pavel Houser , 28. červen 2017 07:00

K aktuálním útokům ransomwarem, který byl zaznamenán nejprve na Ukrajině a v Rusku, začaly vydávat s...

Více 0 komentářů

Hackeři napadli ukrajinské banky a podniky, i ruskou Rosněfť

ČTK , 27. červen 2017 18:27

Ukrajinu dnes zasáhla největší vlna hackerských útoků v historii země, informovalo ukrajinské minist...

Více 0 komentářů

Google dostal od Evropské komise rekordní pokutu 2,4 miliardy eur

ČTK , 27. červen 2017 13:06

Google se musí začít ke konkurenčním srovnávačům cen chovat stejně jako k vlastní službě. ...

Více 1 komentářů