IFS uvedlo CPM Lite pro optimalizaci dodavatelského řetězce v letectví a obraně

04. březen 2013 17:00 0 komentářů

IFS, globální společnost zabývající se vývojem podnikových aplikací, vydala předkonfigurovanou verzi svého řešení řízení výkonnosti podniku (Corporate Performance Management, CPM). Toto řešení bylo navrženo pro optimalizaci dodavatelského řetězce v letectví a obraně.

Řešení CPM Lite je nastaveno tak, aby mohlo být uvedeno do provozu vedle stávajících informačních systémů během několika dnů a svůj význam má zejména v oblasti letectví a obrany, kde ze stávajících smluv vyplývá požadavek na funkci podnikové výkonnosti.

Řešení CPM Lite nabízí displej ve formě „kokpitu“ definovaný uživatelem, kde mohou být klíčové ukazatele výkonnosti sledovány a měřeny prostřednictvím snadno čitelných ukazatelů, jako jsou číselníky a grafy. Funguje přes portálové rozhraní, které čerpá data z aplikací a datových skladů, a poskytuje tak kompletní přehlednost v rámci celého dodavatelského řetězce. Toto řešení předchází případné rozpory mezi úkoly podnikové strategie a provozovánímobchodu v rámci dodavatelského řetězce. Uživatelé mohou vidět metriku specifickou pro šest různých řídících rolí včetně operativy, zákazníka, dodavatele, pořízení a nákupčího. Soubory metrik jsou na základě mezinárodních zkušeností doporučeny organizací Supply Chain Council jako ”best practice” SCORT(Supply Chain Operations Reference) referenční model.

„Věříme, že CPM Lite nabídne jedinečný přístup ke strategii a výkonnosti, kterou standardní nástroj BI nemůže poskytnout,“ uvedl Brendan Viggers, vedoucí řízení výroby společnosti IFS Defence. „Řešení CPM Lite je navrženo tak, aby společnostem nabídlo mechanismus plug-and-play ke sledování a provádění jejich úkolů v rámci dodavatelského řetězce. Jedná se o řešení, které může být nainstalováno během několika dnů a organizacím přinese rychlou návratnost investic. Standardní soubor přináší také nejlepší průmyslové praktiky a metriku ke zlepšení výkonnosti, organizacím tak pomáhá názorně předvést přidanou hodnotu pro zákazníky.“


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů