Informační systémy pro luxusní hotely v centru Brna

18. listopad 2011 13:54

Společnost SUN Hotels je na trhu gastronomických a ubytovacích služeb teprve od roku 2005. Za tu krátkou dobu se však už stihla velmi dobře zapsat do povědomí hostů, kromě jiného i novým čtyřhvězdičkovým hotelem OLD TOWN, který společně s Merci restaurantem otevřela letos v září na Francouzské ulici v Brně. Aby však služby hotelu mohly být opravdu dokonalé a zaměstnanci se mohli plně věnovat péči o hosty, potřebují pochopitelně podporu kvalitních specializovaných informačních systémů. V případě SUN Hotels konkrétně systémů HELIOS Horec a HELIOS BlueGastro.

Před zavedením systémů HELIOS byl ve společnosti SUN Hotels využíván systém od jiného dodavatele. Při otevření nových provozů – OLD TOWN Hotelu a Merci restaurantu – však vyvstala potřeba systémů s bohatší funkcionalitou. Bylo proto vyhlášeno výběrové řízení na nákup nového systému či systémů. Probíhalo v několika kolech, přičemž ji ve druhém se počet adeptů snížil na tři. Ve třetím kole pak rozhodly doplňující podmínky, které firma Assecco Solutions poskytla v nejakceptovatelnější podobě. Pro společnost SUN Hotels byly tedy vybrány specializované systémy HELIOS Horec (pro hotelový provoz) a HELIOS BlueGastro (pro restaurační provoz).

Ihned po podpisu smlouvy byla zahájena implementace obou systémů, která proběhla v několika etapách. Dokončena byla v září letošního roku, tedy ještě před kolaudací hotelu, takže zaměstnanci měli možnost se s ovládáním systémů včas seznámit. Dle managementu hotelu spočívá přínos obou systémů zejména v zajištění velké flexibility a ušetření práce personálu.

„S HELIOSem u nás teprve začínáme,“ říká Mgr. Miroslav Bazger, generální ředitel OLD TOWN Hotel & Merci restaurant v Brně, „Už teď je však jasné, že nám v mnoha věcech může pomoci. Také související servis je velice kvalitní. V mnoha situacích, kdy jsme se dostali při prvních dnech používání do slepé uličky, jsme našli pomoc v „příteli na telefonu“ což je velice důležité.“ A dodává s úsměvem: „Každý systém je „špatný“ do té doby, než se ho uživatelé naučí správně používat.“



RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 0 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů