Informační systémy pro luxusní hotely v centru Brna

18. listopad 2011 13:54

Společnost SUN Hotels je na trhu gastronomických a ubytovacích služeb teprve od roku 2005. Za tu krátkou dobu se však už stihla velmi dobře zapsat do povědomí hostů, kromě jiného i novým čtyřhvězdičkovým hotelem OLD TOWN, který společně s Merci restaurantem otevřela letos v září na Francouzské ulici v Brně. Aby však služby hotelu mohly být opravdu dokonalé a zaměstnanci se mohli plně věnovat péči o hosty, potřebují pochopitelně podporu kvalitních specializovaných informačních systémů. V případě SUN Hotels konkrétně systémů HELIOS Horec a HELIOS BlueGastro.

Před zavedením systémů HELIOS byl ve společnosti SUN Hotels využíván systém od jiného dodavatele. Při otevření nových provozů – OLD TOWN Hotelu a Merci restaurantu – však vyvstala potřeba systémů s bohatší funkcionalitou. Bylo proto vyhlášeno výběrové řízení na nákup nového systému či systémů. Probíhalo v několika kolech, přičemž ji ve druhém se počet adeptů snížil na tři. Ve třetím kole pak rozhodly doplňující podmínky, které firma Assecco Solutions poskytla v nejakceptovatelnější podobě. Pro společnost SUN Hotels byly tedy vybrány specializované systémy HELIOS Horec (pro hotelový provoz) a HELIOS BlueGastro (pro restaurační provoz).

Ihned po podpisu smlouvy byla zahájena implementace obou systémů, která proběhla v několika etapách. Dokončena byla v září letošního roku, tedy ještě před kolaudací hotelu, takže zaměstnanci měli možnost se s ovládáním systémů včas seznámit. Dle managementu hotelu spočívá přínos obou systémů zejména v zajištění velké flexibility a ušetření práce personálu.

„S HELIOSem u nás teprve začínáme,“ říká Mgr. Miroslav Bazger, generální ředitel OLD TOWN Hotel & Merci restaurant v Brně, „Už teď je však jasné, že nám v mnoha věcech může pomoci. Také související servis je velice kvalitní. V mnoha situacích, kdy jsme se dostali při prvních dnech používání do slepé uličky, jsme našli pomoc v „příteli na telefonu“ což je velice důležité.“ A dodává s úsměvem: „Každý systém je „špatný“ do té doby, než se ho uživatelé naučí správně používat.“



RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů