Innovation Park oznamuje novou technologii: nástroj pro on-line marketing ANAsurvey a bezdotykový sběr dat ANApoint

24. listopad 2011 16:23

Konec papírovým dotazníkům, drahým průzkumům trhu a zdlouhavému zpracování

Inovativní software pro tvorbu dotazníků a jejich on-line hodnocení ANAsurvey včetně hi-tech zařízení pro bezdotykový sběr informací ANApoint, představili dnes dopoledne v Praze zástupci firmy Global Business IT z Innovation Parku Jihomoravského inovačního centra. Spojením obou produktů vzniká unikátní nástroj pro marketing. Vývoj softwaru ANAsurvey trval tři roky a byl testován na dvou kontinentech desetitisíci respondenty. Na testování se podílela také The University of Chicago. V České republice už projevily o ANAsurvey a ANApoint zájem městské úřady i městská policie.

Nový způsob oslovení a komunikace s klientem v komerčním, neziskovém, vědeckém, zdravotnickém a vzdělávacím prostředí ANAsurvey je on-line systém pro dotazníkové šetření, tvorbu formulářů a získávání zpětné vazby z vnějšího i vnitřního prostředí. Využít ho může každý, koho zajímá zpětná vazba od zákazníků či potenciálních klientů, například ve firmách či veřejné správě. Lze ho použít nejen na interní průzkumy mezi zaměstnanci, ale hlavně na hodnocení akcí, on-line průzkumy, ankety, registrace na eventy, a také pro rychlé zjišťování názorů občanů formou referenda. Umožňuje atraktivní a zábavný způsob sběru informací přes tablety (iPady) či ANApoint. Výsledky průzkumu může zadavatel sledovat on-line i v průběhu sběru dat. Dotazník lze jednoduše vložit na vlastní web nebo při jeho distribuci využít sílu sociálních sítí.

Z průzkumů společnosti Global Business IT v minulých letech však vyplynulo, že u dotazníků a průzkumů bývá největší problém se získáním dostatečného množství respondentů. To nově řeší ANApoint, stylové multimediální zařízení, které se ve spojení s ANAsurvey stává silným nástrojem na upoutání pozornosti respondentů a získání dat.

„Při vývoji softwaru na tvorbu on-line dotazníků nás samozřejmě zajímalo, co motivuje uživatele k tomu, aby věnovali svůj čas odpovědím. Kromě účasti v soutěži a možnosti získání finanční odměny to byly právě nové technologie a hravá forma komunikace, což je podstatou námi vyvinutého ANApointu,“ říká Ondřej Coufalík, majitel společnosti Global Business IT, která tyto nástroje vyvíjí. *

ANAsurvey: Ask and Answer = ptej se a odpovídej Vytvořit dotazník je v ANAsurvey jednoduché - má intuitivní a jednoduché ovládání v češtině, k dispozici je „Anička“, průvodce a rádce v jednom. Při tvorbě dotazníků je možné využít doporučených otázek i grafických šablon, systém umožňuje vložení multimédií např. obrázků, fotografií či videa.

Zpracování dat je pro zadavatele mnohem rychlejší - výsledky má k dispozici on-line v reálném čase „na jeden klik“ v přehledných tabulkách či grafech, a to nejen uvnitř samotné aplikace, ale i v automaticky generovaném a profesionálně strukturovaném reportu ve formátu PDF. Data je možné stáhnout v běžně dostupných formátech XLS, XML, CSV a HTML a následně editovat v Excelu, SPSS atd. Veškerá komunikace uživatele a systému přes internet je zabezpečená silným šifrováním.

ANApoint – propojuje fyzický a virtuální svět Na dnešní tiskové konferenci byl poprvé představen také ANApoint, v České republice unikátní zařízení pro bezdotykový sběr informací od dotazovaných respondentů s mnoha způsoby využití. ANApoint je stylové a elegantní multimediální zařízení s promyšleným designem spojujícím vzhled, funkce a vlastnosti. Lze ho ovládat gesty ruky. Efektivně upoutá pozornost kolemjdoucích svou velikostí, nevšedním tvarem a designem. Lze ho ovšem využít i jako prezentační a designový prvek interiéru doplněný LCD monitorem či televizní obrazovkou, multimediální zařízení či jako marketingový nástroj pro upoutání pozornosti v obchodech.

Ztráta jednoho zákazníka stojí českou firmu asi 2800 korun** „Nejúspěšnější inovace vzniká a končí u zákazníka. V dnešní nejisté době je proto klíčové být se svými zákazníky v úzkém kontaktu a ptát se jich, co se jim na produktu líbí a co je naopak dobré změnit,“ říká Adam Hazdra, konzultant Jihomoravského inovačního centra. „My využíváme systém ANAsurvey k průzkumům spokojenosti firem a pro získání zpětné vazby k pořádaným akcím.“

Grafy
Grafy

  • graf průzkumu firmy Global Business IT ** zdroj: Průzkum společnosti Genesys

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Policejní úřady USA a EU zakročily proti ilegálním serverům

ČTK , 21. červenec 2017 10:00

Kromě AlphaBay se zásah týkal také ilegálního tržiště darknetu Hansa....

Více 0 komentářů

Poskytovatelé IT služeb budou mít brzy problém uspokojit poptávku

Pavel Houser , 21. červenec 2017 09:00

Poskytovatelé řízených IT služeb (MSP – managed service providers) vidí ve službě cybersecurity-as-a...

Více 0 komentářů

Amazon spustil nákupní sociální síť Spark pro chytré telefony

ČTK , 21. červenec 2017 08:00

Jedná se de facto o křížence Instagramu, Pinterestu a e-shopu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

V Praze se instalují první chytré lavičky připojené přes síť LoRa

Pavel Houser , 20. červenec 2017 13:28

Lavička TreeSmart nabízí wi-fi připojení, nabíjení mobilních zařízení a senzory snímající vlhkost, t...

Více 6 komentářů

SUSE a Supermicro uzavírají globální partnerství

Pavel Houser , 20. červenec 2017 10:00

Firmy poskytnou řešení pro kritickou infrastrukturu, softwarově definovaná datová centra a integrova...

Více 0 komentářů

Chytrou domácnost vzdáleně řídí 17 % Čechů

Pavel Houser , 20. červenec 2017 09:00

Řízení chytrých domácností v ČR láká hlavně kvůli kontrole nákladů za energie. Ve světě je hlavní mo...

Více 1 komentářů

PayPal a Visa budou nabízet debetní karty v Evropě

ČTK , 20. červenec 2017 08:00

PayPal svou bankovní licenci dosud využíval především k pokladním službám....

Více 0 komentářů