Innovation Park oznamuje novou technologii: nástroj pro on-line marketing ANAsurvey a bezdotykový sběr dat ANApoint

24. listopad 2011 16:23

Konec papírovým dotazníkům, drahým průzkumům trhu a zdlouhavému zpracování

Inovativní software pro tvorbu dotazníků a jejich on-line hodnocení ANAsurvey včetně hi-tech zařízení pro bezdotykový sběr informací ANApoint, představili dnes dopoledne v Praze zástupci firmy Global Business IT z Innovation Parku Jihomoravského inovačního centra. Spojením obou produktů vzniká unikátní nástroj pro marketing. Vývoj softwaru ANAsurvey trval tři roky a byl testován na dvou kontinentech desetitisíci respondenty. Na testování se podílela také The University of Chicago. V České republice už projevily o ANAsurvey a ANApoint zájem městské úřady i městská policie.

Nový způsob oslovení a komunikace s klientem v komerčním, neziskovém, vědeckém, zdravotnickém a vzdělávacím prostředí ANAsurvey je on-line systém pro dotazníkové šetření, tvorbu formulářů a získávání zpětné vazby z vnějšího i vnitřního prostředí. Využít ho může každý, koho zajímá zpětná vazba od zákazníků či potenciálních klientů, například ve firmách či veřejné správě. Lze ho použít nejen na interní průzkumy mezi zaměstnanci, ale hlavně na hodnocení akcí, on-line průzkumy, ankety, registrace na eventy, a také pro rychlé zjišťování názorů občanů formou referenda. Umožňuje atraktivní a zábavný způsob sběru informací přes tablety (iPady) či ANApoint. Výsledky průzkumu může zadavatel sledovat on-line i v průběhu sběru dat. Dotazník lze jednoduše vložit na vlastní web nebo při jeho distribuci využít sílu sociálních sítí.

Z průzkumů společnosti Global Business IT v minulých letech však vyplynulo, že u dotazníků a průzkumů bývá největší problém se získáním dostatečného množství respondentů. To nově řeší ANApoint, stylové multimediální zařízení, které se ve spojení s ANAsurvey stává silným nástrojem na upoutání pozornosti respondentů a získání dat.

„Při vývoji softwaru na tvorbu on-line dotazníků nás samozřejmě zajímalo, co motivuje uživatele k tomu, aby věnovali svůj čas odpovědím. Kromě účasti v soutěži a možnosti získání finanční odměny to byly právě nové technologie a hravá forma komunikace, což je podstatou námi vyvinutého ANApointu,“ říká Ondřej Coufalík, majitel společnosti Global Business IT, která tyto nástroje vyvíjí. *

ANAsurvey: Ask and Answer = ptej se a odpovídej Vytvořit dotazník je v ANAsurvey jednoduché - má intuitivní a jednoduché ovládání v češtině, k dispozici je „Anička“, průvodce a rádce v jednom. Při tvorbě dotazníků je možné využít doporučených otázek i grafických šablon, systém umožňuje vložení multimédií např. obrázků, fotografií či videa.

Zpracování dat je pro zadavatele mnohem rychlejší - výsledky má k dispozici on-line v reálném čase „na jeden klik“ v přehledných tabulkách či grafech, a to nejen uvnitř samotné aplikace, ale i v automaticky generovaném a profesionálně strukturovaném reportu ve formátu PDF. Data je možné stáhnout v běžně dostupných formátech XLS, XML, CSV a HTML a následně editovat v Excelu, SPSS atd. Veškerá komunikace uživatele a systému přes internet je zabezpečená silným šifrováním.

ANApoint – propojuje fyzický a virtuální svět Na dnešní tiskové konferenci byl poprvé představen také ANApoint, v České republice unikátní zařízení pro bezdotykový sběr informací od dotazovaných respondentů s mnoha způsoby využití. ANApoint je stylové a elegantní multimediální zařízení s promyšleným designem spojujícím vzhled, funkce a vlastnosti. Lze ho ovládat gesty ruky. Efektivně upoutá pozornost kolemjdoucích svou velikostí, nevšedním tvarem a designem. Lze ho ovšem využít i jako prezentační a designový prvek interiéru doplněný LCD monitorem či televizní obrazovkou, multimediální zařízení či jako marketingový nástroj pro upoutání pozornosti v obchodech.

Ztráta jednoho zákazníka stojí českou firmu asi 2800 korun** „Nejúspěšnější inovace vzniká a končí u zákazníka. V dnešní nejisté době je proto klíčové být se svými zákazníky v úzkém kontaktu a ptát se jich, co se jim na produktu líbí a co je naopak dobré změnit,“ říká Adam Hazdra, konzultant Jihomoravského inovačního centra. „My využíváme systém ANAsurvey k průzkumům spokojenosti firem a pro získání zpětné vazby k pořádaným akcím.“

Grafy
Grafy

  • graf průzkumu firmy Global Business IT ** zdroj: Průzkum společnosti Genesys

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Umělá inteligence mění svět e-commerce

Pavel Houser , 24. duben 2017 12:48

Systém velmi přesně popíše vzorce chování jednotlivých zákazníků a předpoví značku, cenové rozpětí a...

Více 0 komentářů

Philipsu vzrostl čtvrtletní zisk o 18 %, překonal očekávání

ČTK , 24. duben 2017 11:43

Nizozemskému výrobci elektroniky Philips se zvýšil čtvrtletní zisk o 18 procent na 442 milionů eur (...

Více 0 komentářů

Baterie se vozí loděmi, jsou kvůli tomu dražší?

Pavel Houser , 24. duben 2017 10:47

Dříve byly akumulátory přepravovány jako běžné zásilky, před 5 lety ale byly přeřazeny do kategorie ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

FabLab: brněnská dílna pro start-upy i technické nadšence

Pavel Houser , 23. duben 2017 09:00

3D dílna nabízí např. laserovou řezačku, 3D tiskárny a 3D skener. FabLab Brno je součástí celosvětov...

Více 0 komentářů

3 % Čechů již byla okradena při platbách online

Pavel Houser , 22. duben 2017 12:00

Ve většině případů šlo o částku do 5 000 Kč....

Více 0 komentářů

Senát zrušil plošné výjimky ze zveřejňování smluv v registru

ČTK , 22. duben 2017 10:00

Senát dnes schválil zrušení plošných výjimek ze zveřejňování smluv v jejich registru. Postavil se dn...

Více 0 komentářů

Polovina českých měst prý uvažuje o využití IoT

ITBiz.cz , 21. duben 2017 14:00

Sedm procent českých měst a obcí už využívá internet věcí (IoT) pro efektivnější samosprávu, nejčast...

Více 0 komentářů