Innovation Park oznamuje novou technologii: nástroj pro on-line marketing ANAsurvey a bezdotykový sběr dat ANApoint

24. listopad 2011 16:23

Konec papírovým dotazníkům, drahým průzkumům trhu a zdlouhavému zpracování

Inovativní software pro tvorbu dotazníků a jejich on-line hodnocení ANAsurvey včetně hi-tech zařízení pro bezdotykový sběr informací ANApoint, představili dnes dopoledne v Praze zástupci firmy Global Business IT z Innovation Parku Jihomoravského inovačního centra. Spojením obou produktů vzniká unikátní nástroj pro marketing. Vývoj softwaru ANAsurvey trval tři roky a byl testován na dvou kontinentech desetitisíci respondenty. Na testování se podílela také The University of Chicago. V České republice už projevily o ANAsurvey a ANApoint zájem městské úřady i městská policie.

Nový způsob oslovení a komunikace s klientem v komerčním, neziskovém, vědeckém, zdravotnickém a vzdělávacím prostředí ANAsurvey je on-line systém pro dotazníkové šetření, tvorbu formulářů a získávání zpětné vazby z vnějšího i vnitřního prostředí. Využít ho může každý, koho zajímá zpětná vazba od zákazníků či potenciálních klientů, například ve firmách či veřejné správě. Lze ho použít nejen na interní průzkumy mezi zaměstnanci, ale hlavně na hodnocení akcí, on-line průzkumy, ankety, registrace na eventy, a také pro rychlé zjišťování názorů občanů formou referenda. Umožňuje atraktivní a zábavný způsob sběru informací přes tablety (iPady) či ANApoint. Výsledky průzkumu může zadavatel sledovat on-line i v průběhu sběru dat. Dotazník lze jednoduše vložit na vlastní web nebo při jeho distribuci využít sílu sociálních sítí.

Z průzkumů společnosti Global Business IT v minulých letech však vyplynulo, že u dotazníků a průzkumů bývá největší problém se získáním dostatečného množství respondentů. To nově řeší ANApoint, stylové multimediální zařízení, které se ve spojení s ANAsurvey stává silným nástrojem na upoutání pozornosti respondentů a získání dat.

„Při vývoji softwaru na tvorbu on-line dotazníků nás samozřejmě zajímalo, co motivuje uživatele k tomu, aby věnovali svůj čas odpovědím. Kromě účasti v soutěži a možnosti získání finanční odměny to byly právě nové technologie a hravá forma komunikace, což je podstatou námi vyvinutého ANApointu,“ říká Ondřej Coufalík, majitel společnosti Global Business IT, která tyto nástroje vyvíjí. *

ANAsurvey: Ask and Answer = ptej se a odpovídej Vytvořit dotazník je v ANAsurvey jednoduché - má intuitivní a jednoduché ovládání v češtině, k dispozici je „Anička“, průvodce a rádce v jednom. Při tvorbě dotazníků je možné využít doporučených otázek i grafických šablon, systém umožňuje vložení multimédií např. obrázků, fotografií či videa.

Zpracování dat je pro zadavatele mnohem rychlejší - výsledky má k dispozici on-line v reálném čase „na jeden klik“ v přehledných tabulkách či grafech, a to nejen uvnitř samotné aplikace, ale i v automaticky generovaném a profesionálně strukturovaném reportu ve formátu PDF. Data je možné stáhnout v běžně dostupných formátech XLS, XML, CSV a HTML a následně editovat v Excelu, SPSS atd. Veškerá komunikace uživatele a systému přes internet je zabezpečená silným šifrováním.

ANApoint – propojuje fyzický a virtuální svět Na dnešní tiskové konferenci byl poprvé představen také ANApoint, v České republice unikátní zařízení pro bezdotykový sběr informací od dotazovaných respondentů s mnoha způsoby využití. ANApoint je stylové a elegantní multimediální zařízení s promyšleným designem spojujícím vzhled, funkce a vlastnosti. Lze ho ovládat gesty ruky. Efektivně upoutá pozornost kolemjdoucích svou velikostí, nevšedním tvarem a designem. Lze ho ovšem využít i jako prezentační a designový prvek interiéru doplněný LCD monitorem či televizní obrazovkou, multimediální zařízení či jako marketingový nástroj pro upoutání pozornosti v obchodech.

Ztráta jednoho zákazníka stojí českou firmu asi 2800 korun** „Nejúspěšnější inovace vzniká a končí u zákazníka. V dnešní nejisté době je proto klíčové být se svými zákazníky v úzkém kontaktu a ptát se jich, co se jim na produktu líbí a co je naopak dobré změnit,“ říká Adam Hazdra, konzultant Jihomoravského inovačního centra. „My využíváme systém ANAsurvey k průzkumům spokojenosti firem a pro získání zpětné vazby k pořádaným akcím.“

Grafy
Grafy

  • graf průzkumu firmy Global Business IT ** zdroj: Průzkum společnosti Genesys

RSS 

Komentujeme

Lithium není zlato

Pavel Houser , 11. listopad 2017 11:11
Pavel Houser

Hádky o české zásoby lithia v předvolebním období prakticky pomíjely jeden dosti podstatný aspekt. C...

Více







RSS 

Zprávičky

Slovenské soudy zakázaly přístup k více než 30 webům s hazardem

ČTK , 17. listopad 2017 09:00

Podobnou úpravu proti nepovoleným hazardním hrám jako Slovensko uplatňují i další členské země EU....

Více 1 komentářů

Foxconnu klesl čtvrtletní zisk o 39 %

ČTK , 17. listopad 2017 08:00

V důsledku slabého zájmu o iPhone 8 a problémům při výrobě iPhone X akcie společnosti za poslední tř...

Více 0 komentářů

MPSV odstoupilo od zakázky na systém dávek za stovky milionů Kč

ČTK , 16. listopad 2017 17:45

Nový systém pro vyplácení dávek za stovky milionů korun úřady práce příští rok mít nebudou. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Europoslanci schválili větší ochranu při nákupech v e-shopech

ČTK , 16. listopad 2017 09:00

Nedůvěra spotřebitelů k nákupu v zahraničí stále přetrvává....

Více 0 komentářů

Apple ovládl trh s nositelnou elektronikou

ČTK , 16. listopad 2017 08:00

Apple v počtu prodaných kusů dosud zaostával za výrobci levnějších fitness náramků....

Více 0 komentářů

Rok 2018 bude pro kontaktní centra ve znamení automatizace a IoT

Pavel Houser , 15. listopad 2017 11:00

Bosch do svých praček montuje snímače, které odhalí, že se buben otáčí 5 000 otáček za minutu namíst...

Více 0 komentářů

Deloitte: Sdílená ekonomika v ČR má potenciál až 60 miliard Kč

Pavel Houser , 15. listopad 2017 11:00

Sdílená ekonomika představuje pro českou ekonomiku i určité riziko. Její rozmach by mohl omezit popt...

Více 0 komentářů