Iomega oznámila změny v servisních plánech pro NAS systémy StorCenter

13. prosinec 2012 12:40 0 komentářů

Společnost Iomega, světová špička v ochraně dat, dnes oznámila změny v servisních plánech* pro svá síťová úložná zařízení Iomega StorCenter. K dispozici jsou nyní dva nové servisní plány: Desktop Enhanced (pro zařízení StorCenter px2-300d, px4­300d a px6-300d) a Rackmount Extended (pro modely px4-300r, px12-400r a px12-450r).

Tyto servisní plány společnosti Iomega zahrnují standardní služby jako neomezená telefonická technická podpora (pondělí–pátek v průběhu běžné pracovní doby, mimo pracovní dobu pouze v angličtině), výměna vadných součástí přímo u zákazníka během následujícího pracovního dne (pouze plán Desktop Enhanced), dodání reklamovaných součástí (RMA), prioritní podpora, webová podpora prostřednictvím aktuální znalostní báze a bezplatných aktualizací softwaru, automatizovaná upozornění podpory, online sledování případů, záruční lhůta 3–5 let (v závislosti na servisním plánu) a součásti SKU.

Služba

Extended

Enhanced

Neomezená telefonická technická podpora

Nepřetržitá (mimo pracovní dobu v angličtině)

Nepřetržitá (mimo pracovní dobu v angličtině)

Výměna vadných součástí přímo u zákazníka

Není součástí

Následující pracovní den

Sada strategických součástí

Možnost zakoupení

pro rackové modely

Možnost zakoupení

pro rackové modely

Dodání reklamovaných součástí (RMA)

Advanced Exchange

Expedited Advanced Exchange

Priorita podpory

Prioritní

Prioritní

Webová podpora prostřednictvím aktuální znalostní báze a aktualizací softwaru

ü

ü

Automatizovaná upozornění podpory

ü

ü

Online sledování případů

ü

ü

Záruční lhůta

5 let

3 roky nebo 5 let

Servisní plány zaručují trvalou dostupnost a provozuschopnost síťových úložných zařízení Iomega StorCenter. Cílem servisní podpory společnosti Iomega je chránit zákaznické investice do síťových úložných technologií prostřednictvím rychlých, konzistentních a spolehlivých technických řešení. Cena nově oznámených servisních plánů se pohybuje od 219 EUR po 589 EUR za plán Desktop Enhanced a od 489 EUR po 699 EUR za plán Rackmount Extended (poznámka: jedná se o doporučené koncové ceny).

Některé servisní plány či jejich typy nemusejí být k dispozici ve všech zemích či městech. Dostupnost ve vaší oblasti můžete ověřit na webu www.iomega.com/serviceplans. Poznámka: Servisní plán je třeba zakoupit v průběhu prvních 12 měsíců od zakoupení produktu. Registraci servisního plánu je třeba provést do 21 dnů od jeho zakoupení.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů