JANUS spouští portál technické podpory

09. březen 2016 11:00 0 komentářů

Společnost JANUS spol. s r.o., distributor značek KYOCERA a MyQ oznamuje, že v rámci zvyšování standardu kvality technické podpory spustila nový zákaznický portál pro evidenci všech příchozích požadavků s možností sledování stavu jejich řešení.

Portál umožní zákazníkům komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat servisní tikety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení. Zároveň umožní prohledávat databázi znalostí nebo sledovat důležité novinky vztahující se k zákaznické podpoře prostřednictvím RSS kanálu. Nadále zůstávají v platnosti všechny další dosud dostupné formy komunikace prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

„Vytvořením jednotné platformy pro zasílání servisních požadavků, technických dotazů a další uživatelskou podporu produktů Kyocera a MyQ vycházíme vstříc svým zákazníkům při efektivním řešení jejich požadavků. Dostupnost portálu je 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a zákazníci tak mohou vyhledat řešení nebo zasílat své požadavky kdykoli to budou potřebovat“, říká Petr Vogeltanz, vedoucí servisního oddělení JANUS.

Portál technické podpory naleznete na adrese podpora.janus.cz, nebo v sekciPodpora na stránkách www.kyocera.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

LG Display prudce zvýšila zisk, chce investovat do obrazovek OLED

ČTK , 26. červenec 2017 09:00

LG Display je dodavatelem společnosti Apple....

Více 0 komentářů

APMS varuje před nevyžádanými hovory ze zahraničních čísel

ČTK , 26. červenec 2017 08:00

Podvodníci tzv. wangiri organizují skrze alternativní či IP operátory, jimž je ukraden číselný rozsa...

Více 0 komentářů

Firmy se při přeshraničním prodeji přes Internet bojí podvodů

ČTK , 25. červenec 2017 16:27

Prodejci se obávají, že pokud lidé z jiného unijního státu za zboží nezaplatí, bude složité peníze v...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 1 komentářů

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů

Čeští technici měli omylem přístup k tajným databázím Švédska

ČTK , 25. červenec 2017 10:23

Při předávce systémů švédský úřad nedodržel bezpečnostní postupy....

Více 1 komentářů

Zisk Googlu kvůli pokutě z EU klesl o 28 %

ČTK , 25. červenec 2017 10:16

Příjmy Googlu stouply o 20 % na 18,4 miliardy dolarů. Cena za proklik u Googlu klesla o 26 %. ...

Více 0 komentářů