Kategorie E-commerce - prodej zaznamenala v listopadu více než 300 tisíc nových uživatelů

20. prosinec 2016 12:01 0 komentářů

Webová kategorie E-commerce, která zahrnuje především internetové obchody a bazary, slevové servery či srovnávače cen, zaznamenala v listopadu nejvyšší nárůst absolutního počtu uživatelů. Blížící se vánoční období přimělo k její návštěvě 200 tisíc nových návštěvníků z klasických počítačů, 70 tisíc uživatelů z mobilů a 36 tisíc z tabletů. Tato data přináší nové výsledky NetMonitoru za listopad 2016.

Návštěvnost z PC

Listopad přinesl zvýšení počtu uživatelů navštěvujících webové stránky zapojené do výzkumu NetMonitor, a to ze všech zařízení. Klasické počítače použilo pro návštěvu měřených stránek 6,8 milionu reálných uživatelů, tedy přibližně o 120 tisíc více než v říjnu. Téměř polovina uživatelů navštěvuje tyto weby každý den a stráví na nich přibližně hodinu a 10 minut. Mezi kategorie s nejvyšším nárůstem návštěvnosti patřily v případě klasických počítačů E-commerce obsah (nárůst o 11 %), Mužské magazíny o životním stylu (8 %) a Společenské magazíny (5 %).

Návštěvnost z mobilních telefonů

Na mobilních telefonech surfovalo po webových stránkách zapojených do výzkumu 3,4 milionu RU, přičemž téměř 1,6 milionu z nich denně. Nejvíce rostl zájem o kategorii E-commerce obsah (21 %) a dále o webové stránky určené ženám (Magazíny zaměřené na ženy a módu, nárůst o 11 %) a mužům (Mužské magazíny o životním stylu, nárůst o 9 %). Uživatelé provedli prostřednictvím mobilních telefonů 1,5 miliardy zobrazení a na měřených webech strávili v průměru více než půl hodiny denně. Počet návštěv se přiblížil 350 milionům, přičemž průměrná doba návštěvy dosáhla 4 a půl minuty.

Návštěvnost z tabletů

Měřené webové stránky navštívilo z tabletů více než 1,5 milionu uživatelů a denní návštěvnost dosáhla 680 tisíc RU. Počet návštěv z tabletů dosáhl téměř 62 miliony a průměrná doba jedné návštěvy byla o 2 minuty delší než v případě telefonů. Podle výsledků výzkumu jsou kategorie s největším nárůstem počtu uživatelů odlišné v případě mobilních telefonů a tabletů. Kromě nejpopulárnější kategorie Ecommerce obsah, která vede u všech typů zařízení, jsou další dvě kategorie odlišné: největší nárůst popularity byl zaznamenán v případě webů z oblasti těhotenství a rodičovství (14 %) a zájmových serverů (11 %).


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

21. 10. WordCamp Brno 2017
24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
RSS 

Zprávičky

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů

Ransomware Locky v září masivně útočil ve světě i v ČR

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:30

Locky se neobjevil v Top 10 škodlivých kódů od listopadu 2016....

Více 0 komentářů

Podnikové služby tvoří už 5 % českého HDP

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:00

Podnikové služby v ČR rostly o 19 %, největší boom zažívají centra poskytující IT služby....

Více 0 komentářů