Kerio Connect umožňuje e-mailový provoz v Hannah

25. říjen 2017 14:36 0 komentářů

Elektronickou poštu 180 uživatelů dokáže nyní spravovat jeden administrátor.

Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro bezpečnost podnikových sítí, oznámila, že Hannah, výrobce a prodejce outdoorového a sportovního oblečení a vybavení, úspěšně využívá řešení Kerio Connect k zajištění svých komunikačních potřeb. Společnost oceňuje zejména nízké náklady na pořízení a provoz poštovního severu, uživatelsky přívětivého klienta a výkonnou administraci řešení.

Řešení Kerio Connect nahradilo server Microsoft Exchange, a to zejména díky poměru ceny a funkčnosti. Hannah v rámci řešení Kerio Connect využívá nejen funkcionality poštovního serveru, ale také provozuje poštovního klienta Kerio Connect Client na pobočkách. Na centrále uživatelé využívají klientský program Microsoft Outlook s doplňkem Kerio Plugin pro synchronizaci off-line obsahu. Řešení umožňuje i přístup k e-mailům přes webový portál, který ve firmě slouží jako záloha pro případ výpadku klientské aplikace.

Kerio Connect se v praxi ukázala jako jednoduchá a snadno nastavitelná aplikace a nízkými náklady na pořízení i provoz řešení. Díky využívání Kerio Connect Client firma nemusela nakupovat na pobočky licence pro Microsoft Outlook, čímž ušetřila významné náklady. Velkým plusem je snadná správa pro uživatele, kteří si dokáží rychle, jednoduše a intuitivně nastavovat potřebné parametry s tím, že se pak mohou se zcela věnovat své hlavní pracovní činnosti. Také z pohledu administrace řešení je Kerio Connect velmi přehledné a efektivní a IT personál oceňuje zejména jeho výkonnost.

„Kerio Connect u nás hlavně slouží jako jednoduchý, intuitivní nástroj pro nasazení a zprovoznění klientů na pobočkách, včetně veškerých možných uživatelských nastavení,“ řekl Václav Šimkanin, IT technik ve firmě Outdoor Concept, a.s., jež funguje jako IT servisní organizace pro společnosti Hannah a Rock Point. „Co vidím jako nejdůležitější, je bezproblémová spolupráce s doménou, protože účty na doméně se importují automaticky. Tyto vlastnosti řešení v kombinaci s bezporuchovým provozem umožňují spravovat kompletní e-mailovou infrastrukturu pro 180 uživatelů firmy v podstatě jednomu člověku.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Google vs. Oracle: Kdo tahá za kratší konec?

Pavel Houser , 04. duben 2018 11:30

Po 8 letech právních sporů vstoupila soudní tahanice mezi Googlem a Oraclem do dalšího kola. Nakolik...

Více







RSS 

Zprávičky

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 0 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů

Starší zprávičky

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 2 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů

Arbes převzal slovenský Finamis a posiluje v oblasti řešení pro kapitálové trhy

ITBiz.cz , 18. duben 2018 16:30

Arbes Technologies za nezveřejněnou sumu získala majoritní podíl ve slovenské společnosti Finamis, k...

Více 0 komentářů