Jen co se děti školou povinné vrátí do svých lavic, otevře podzimní část netradičního seriálu konferencí La Degustation Online téma věnované analytice. „Koukáme se zákazníkům pod sukně, aneb sledujeme, analyzujeme a vyhodnocujeme“, tak Asociace.BIZ pojmenovala čtvrtý diskusní večer, který bude tentokrát rozdělen do dvou bloků.
V každém bloku budou moci diváci shlédnout dvě prezentace, které vždy doplní krátká panelová diskuse. První blok odstartují Dalila Thoribová společně s Martinem Starečkem, kteří představí možnosti efektivního využívání heatmap. Se svou prezentací o monitoringu sociálních sítí, který není jen lapačem zákaznických stížností, je doplní Martin Petrášek z eMerite.
Druhý blok nabídne matadora webové analytiky Jiřího Štěpána ze společnosti Et netra, který pohovoří o nasazení webové analytiky do reality. Praktické rady se budou týkat zejména procesní mezery mezi perfektně změřenými daty a schopností investorů na ně adekvátně reagovat. Druhé prezentace se ujme Jana Žižková, která řídila marketing a PR v regionu střední a východní Evropy pro SAS institut. Následné panelové diskuse se zúčastní také Petr Šimeček, zakladatel agentury Keboola a přední český implementátor analytického nástroje Good Data.
Čtvrtý tematický večer spojený s ochutnávkou americké kuchyně je naplánován na úterý 4.9. od 18:00, zájemci se mohou registrovat na stránkách www.ladegustationonline.cz