LLP CRM zefektivňuje obchod a marketing ve společnosti CYRRUS

30. březen 2017 10:55 0 komentářů

Společnost CYRRUS, přední obchodník s cennými papíry na českém trhu podnikající v oblasti investičních služeb a zprostředkování investic na světových burzách, se rozhodla pro modernizaci svého CRM systému za účelem efektivnějšího řízení obchodních příležitostí a zautomatizování marketingových aktivit. Pro tento účel si v rámci výběrového řízení zvolila řešení Microsoft Dynamics CRM implementované společností LLP CRM. Důvody k přechodu byly jednoznačné. Původní systém již nevyhovoval z hlediska potřebných funkcí, nepokrýval celou zákaznickou bázi a nebyl dostatečně flexibilní na změny.

Nasazení Microsoft Dynamics CRM splnilo všechny stanovené implementační požadavky, z nichž k těm nejdůležitějším se řadí: zjednodušení správy klientské databáze, celkové rozšíření, zefektivnění a automatizace obchodních procesů pro makléře a stejně tak i marketingových kampaní. Plánování celofiremních cílů je přesnější díky průběžným náhledům na plnění konkrétních cílů dle poboček, týmů či konkrétních makléřů. Vyhodnocování prodejních i marketingových aktivit je tak nyní jednodušší a rychlejší. Nové CRM je napojeno na telefonní ústřednu i SMS bránu a je rovněž propojeno s obchodním systémem Capitol.

„Od Microsoft Dynamics CRM máme velká očekávání, která jsme při implementaci museli skloubit s dosavadní praxí a firemními procesy tak, aby používání několikanásobně robustnějšího systému nezatěžovalo samotnou obchodní činnost. To byl taktéž jeden z důležitých úkolů pro LLP konzultanty, kteří navrhli jednotlivá přizpůsobení systému. Makléři díky tomu mají kompletní náhled na nejdůležitější data a zároveň zvládnou vykonat většinu navazujících akvizičních úkonů již v průběhu telefonního hovoru z jednoho místa.

Napojení CRM na externí služby (emailing, sms brána, obchodní systém, telefonní ústředna) navíc poskytne lepší plánování kampaní v rámci multi-channel marketingu. Ta největší výzva nás ale teprve čeká v další fázi, kdy jako jedni z prvních v našem sektoru hodláme realizovat kompletní digitalizaci smluv a dokumentů, včetně jejich elektronického podepisování,“ řekl Jiří Grummich, marketingový ředitel společnosti CYRRUS.

Ve společnosti CYRRUS byla nasazena nejnovější verze Microsoft Dynamics 2016 formou on-premise (na serverech klienta), a to na pobočkách v Praze i Brně. Dalším plánovaným krokem je rozšíření implementace o digitalizaci dokumentů (generování smluv, podepisování na tabletech, elektronická evidence smluv, atp.) a tvorba pokročilých reportů pro management.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Apple opouští myšlenku výroby samořízeného vozu

ČTK , 23. srpen 2017 10:54

Do projektu Titan, který odstartoval v roce 2014, šel Apple se svým standardním nasazením. Projekt s...

Více 0 komentářů

Podíl sociálních sítí na on-line reklamě vzroste na pětinu

ČTK , 23. srpen 2017 09:00

Největší rozpočty mají každoročně technologické firmy, automobilové společnosti, obchodní řetězce, o...

Více 0 komentářů

Seznam chce za 3 roky prodávat polovinu reklamy na aukcích

ČTK , 23. srpen 2017 08:00

Mobily již nyní zprostředkovávají až 40 % přístupů na služby Seznamu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů