Marketo a Infor budou spolupracovat na dodávkách marketingových řešení

15. březen 2017 12:59 0 komentářů

Infor, přední poskytovatel odvětvově zaměřených podnikových aplikací s elegantním vzhledem a cloudovou funkcionalitou, a Marketo, vedoucí poskytovatel marketingového softwaru a řešení, oznámili globální strategické partnerství zaměřené na dodávky digitálních marketingových řešení. Ta umožní podnikům a organizacím budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a řídit obchodní příležitosti v prostředí tzv. „engagement ekonomiky“.

„Současný prudký rozvoj digitálních technologií a zařízení je výzvou pro společnosti, které musejí poskytovat ty nejlepší zákaznické zkušenosti,“ řekl Steve Lucas, výkonný ředitel společnosti Marketo. „Marketéři hledají řešení umožňující smysluplné využití současných zařízení a marketingových kanálů. Naše partnerství se společností Infor, která je globálním lídrem v oblasti podnikových systémů, poskytne špičkové engagement technologie umožňující prodejcům vytvářet personalizované a autentické nabídky na základě přání svých zákazníků. Naše partnerství také rozšíří distribuci engagement technologií na globální trh tak, aby vyhověla rostoucí poptávce.“

Toto strategické partnerství spojí dva lídry na trhu, kteří dodávají inovativní zákaznická engagement řešení, jejichž funkční úrovně tradiční podnikové systémy již nedokážou dosáhnout.

Spolupráce mezi oběma dodavateli umožní:

  • Vytvořit řešení s přidanou hodnotou díky integraci Engagement Platform od firmy Marketo se sadou Infor Customer Experience Suite, které poskytne pracovníkům marketingu ucelenější pohled na zákazníky a schopnost vytvářet personalizované a autentické nabídky umožňující intenzivnější zapojení zákazníků s využitím všech prodejních kanálů a zařízení.

  • Rozšířit dosah engagement řešení Infor a Marketo na kombinovanou zákaznickou základnu obou firem.

  • Lépe řídit obchodní příležitosti a relevantní marketingové aktivity s pomocí detailního a zároveň uceleného pohledu na zvyklosti svých zákazníků a garantovat jim co nejlepší zákaznickou zkušenost.

  • Využít osvědčené prodejní technologie využívané manažerskými pracovníky v marketingovém segmentu.

„Vtáhnout cílovou skupinu do marketingových aktivit znamená přijmout její pravidla hry. Doba, kdy se marketingové kampaně realizovaly ve stylu „pokus-omyl“, jsou pryč. Spolupráce se společností Marketo je v souladu s naší strategii digitální transformace, jež poskytne podnikům rychlý přechod na marketingové kampaně a přidanou hodnotou, ve správný čas a s využitím správných kanálu,“ řekl Charles Phillips, výkonný ředitel Infor.

Průzkum společnosti Dun & Bradstreet uvádí, že 41 % marketingových manažerů spatřuje největší překážku, jež brání dosažení maximální návratnosti investice do marketingových technologií, v nekonzistentních datech rozmístěných v mnoha systémech. Platforma Customer Experience od společnosti Infor s pokročilou funkcionalitou pro interakci se zákazníky v kombinaci s Engagement Platform od Marketo změní roli manažerů a nastaví novou úroveň vztahů se zákazníky a jejich zapojení do marketingových aktivit.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
26. 10. Acronis Roadshow 2017
RSS 

Zprávičky

ÚOHS začal posuzovat změnu vlastníka AutoContu

ČTK , 23. říjen 2017 11:15

V IT má Komárkova skupina rychle rostoucí byznys datových center své firmy DataSpring....

Více 0 komentářů

Google investoval do alternativní taxislužby Lyft

ČTK , 23. říjen 2017 09:00

Už v květnu podepsal Lyft dohodu o spolupráci s divizí samořídících aut Alphabetu.

...

Více 0 komentářů

Objem digitálních plateb i nadále roste

Pavel Houser , 23. říjen 2017 08:00

Nastupuje nový platební ekosystém...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ČSÚ: Volební weby byly nedostupné kvůli útoku DDoS

Pavel Houser , 22. říjen 2017 17:43

Výpadky prezentačních server vznikly na straně externího dodavatele komunikačních služeb. ...

Více 0 komentářů

Úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje e-shop Mall.cz kvůli úniku hesel

ČTK , 22. říjen 2017 08:00

Obchodu Mall.cz odcizili hackeři údaje až ke 750 000 starších uživatelských účtů....

Více 0 komentářů

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů