Marketo a Infor budou spolupracovat na dodávkách marketingových řešení

15. březen 2017 12:59 0 komentářů

Infor, přední poskytovatel odvětvově zaměřených podnikových aplikací s elegantním vzhledem a cloudovou funkcionalitou, a Marketo, vedoucí poskytovatel marketingového softwaru a řešení, oznámili globální strategické partnerství zaměřené na dodávky digitálních marketingových řešení. Ta umožní podnikům a organizacím budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a řídit obchodní příležitosti v prostředí tzv. „engagement ekonomiky“.

„Současný prudký rozvoj digitálních technologií a zařízení je výzvou pro společnosti, které musejí poskytovat ty nejlepší zákaznické zkušenosti,“ řekl Steve Lucas, výkonný ředitel společnosti Marketo. „Marketéři hledají řešení umožňující smysluplné využití současných zařízení a marketingových kanálů. Naše partnerství se společností Infor, která je globálním lídrem v oblasti podnikových systémů, poskytne špičkové engagement technologie umožňující prodejcům vytvářet personalizované a autentické nabídky na základě přání svých zákazníků. Naše partnerství také rozšíří distribuci engagement technologií na globální trh tak, aby vyhověla rostoucí poptávce.“

Toto strategické partnerství spojí dva lídry na trhu, kteří dodávají inovativní zákaznická engagement řešení, jejichž funkční úrovně tradiční podnikové systémy již nedokážou dosáhnout.

Spolupráce mezi oběma dodavateli umožní:

  • Vytvořit řešení s přidanou hodnotou díky integraci Engagement Platform od firmy Marketo se sadou Infor Customer Experience Suite, které poskytne pracovníkům marketingu ucelenější pohled na zákazníky a schopnost vytvářet personalizované a autentické nabídky umožňující intenzivnější zapojení zákazníků s využitím všech prodejních kanálů a zařízení.

  • Rozšířit dosah engagement řešení Infor a Marketo na kombinovanou zákaznickou základnu obou firem.

  • Lépe řídit obchodní příležitosti a relevantní marketingové aktivity s pomocí detailního a zároveň uceleného pohledu na zvyklosti svých zákazníků a garantovat jim co nejlepší zákaznickou zkušenost.

  • Využít osvědčené prodejní technologie využívané manažerskými pracovníky v marketingovém segmentu.

„Vtáhnout cílovou skupinu do marketingových aktivit znamená přijmout její pravidla hry. Doba, kdy se marketingové kampaně realizovaly ve stylu „pokus-omyl“, jsou pryč. Spolupráce se společností Marketo je v souladu s naší strategii digitální transformace, jež poskytne podnikům rychlý přechod na marketingové kampaně a přidanou hodnotou, ve správný čas a s využitím správných kanálu,“ řekl Charles Phillips, výkonný ředitel Infor.

Průzkum společnosti Dun & Bradstreet uvádí, že 41 % marketingových manažerů spatřuje největší překážku, jež brání dosažení maximální návratnosti investice do marketingových technologií, v nekonzistentních datech rozmístěných v mnoha systémech. Platforma Customer Experience od společnosti Infor s pokročilou funkcionalitou pro interakci se zákazníky v kombinaci s Engagement Platform od Marketo změní roli manažerů a nastaví novou úroveň vztahů se zákazníky a jejich zapojení do marketingových aktivit.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umělá inteligence rozpoznává tvář zločince

Pavel Houser , 27. červen 2017 12:30
Pavel Houser

Když dnes člověk prohlásí, že rysy tváře souvisejí se zločinností, bude za šarlatána, který chce kří...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Letošní Tour de France obohatí strojové učení

Pavel Houser , 29. červen 2017 14:49

Prediktivní analýzy dokážou určit pravděpodobnost různých závodních scénářů, například jestli peloto...

Více 0 komentářů

Nízká latence v sítích 5G umožňuje řídit auto na dálku

Pavel Houser , 29. červen 2017 13:03

Huawei, China Mobile a SAIC Motor demonstrovaly na konferenci Mobile World Congress Shanghai 2017 pr...

Více 0 komentářů

Mobilní ransomware stále častěji cílí na bohaté státy

Pavel Houser , 29. červen 2017 10:59

USA se posunuly na první pozici žebříčku cílů mobilního ransomwaru kvůli útokům rodin Svpeng a Fusob...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ČR mezi 10 nejpostiženějšími zeměmi ransomwarového útoku (aktualizace)

Pavel Houser , 29. červen 2017 08:40

K aktuálním útokům ransomwarem, který byl zaznamenán nejprve na Ukrajině a v Rusku, začaly vydávat s...

Více 1 komentářů

Útok hackerů se podařilo zastavit, analytici spekulují o motivu

ČTK , 29. červen 2017 08:00

Česka se útok podle NBÚ týkal spíše okrajově, státní úřady ani firmy důležité pro chod státu napaden...

Více 1 komentářů

Amazon usnadní službami českým podnikům prodej v zahraničí

ČTK , 28. červen 2017 12:00

České firmy při prodeji v jiných zemích často bojují s bariérami, jako jsou vysoké dopravní náklady ...

Více 0 komentářů

Lenovo představuje nové portfolio datových center

Pavel Houser , 28. červen 2017 10:00

Portfolio produktů ThinkSystem spojuje pod jednotnou značkou servery, úložiště a síťové systémy. ...

Více 0 komentářů