Možnost propojení služeb call centra s logistikou je na světě

26. únor 2015 16:30 0 komentářů

Společnost Algotech, lídr v oblasti kontaktních center a cloudu, a společnost Hifour, autor a provozovatel aplikace Balíkonoš, připravily společnou nabídku propojující výhody kontaktního centra a logistiky.

Pokud dnes firmy chtějí vybudovat nebo modernizovat své kontaktní centrum, nabízí jim společnost Algotech vlastní produkt s názvem AlgoCC (kontaktní centrum v cloudu) poskytující kompletní funkcionalitu kontaktního centra včetně automatické distribuce kontaktů a možnosti výběru klientem preferované metody komunikace (hlas, e-mail, sms, webchat atd.). Řešení dále zajišťuje aplikaci pro operátory, reporting aktuálního i uplynulého provozu, nahrávání hovorů a řízení kvality.

Balíkonoš.cz společnosti Hifour s.r.o. je místem sdružujícím všechny zásilky (listovní, balíkové a dnes i paletové či kontejnerové). Na jednom místě tak zákazníci mají přehled o kompletním dění jejich logistiky. V případě call center se jedná především o přehled odeslaných zákaznických smluv určených k podpisu. Balíkonoš.cz není jen aplikace pro správu zásilek, ale pro své zákazníky zajišťuje speciální kurýrní služby, počínaje službami lettershopu (tisk a kompletace zásilek dle požadavků), přes distribuci a ověření totožnosti, podpis smlouvy, ofocení dokladů, následnou kontrolu a doručení podepsané smlouvy zpět do call centra či na jinou adresu.

Společný produkt pomůže všude tam, kde potřebují služby call centra „očistit“ od prací, které nejsou jejich core businessem, např. služeb spojených s logistikou (objednávky, smlouvy, balení a distribuce zboží nebo i jeho skladování).

To, že o produkt bude zájem, svědčí i účast na právě proběhlém produktovém brunchi (11. 2. 2015 v prostorách společnosti Algotech) a velký zájem o další, již připravovaný.

Martina Koutníková, Marketing Manager společnosti Algotech, říká: „Již dnes je zřejmé, že produkt najde své uplatnění. Firmy oceňují jak jednoduché, stabilní a integrovatelné řešení kontaktního centra nabízející množství funkcí dle jejich vlastního výběru, tak přidanou hodnotu spočívající v tom, že se pracovníci kontaktního centra nemusejí zabývat dalšími činnostmi, které obstará právě Balíkonoš. Šetření náklady je zřejmé.

Matin Jareš, Business Director společnosti Hifour, vlastník portálu Balíkonoš.cz, dodává: „Spojení obou produktů přináší zákazníkům řadu výhod, zřejmých na první pohled. Neznám nikoho, kdo dnes nepotřebuje šetřit náklady a pracovat efektivněji. Vše přizpůsobíme na míru potřebám zákazníka s možností vytvářet a sledovat zásilky od vzniku a kompletace až po zpětné doručení, to vše přehledně na jednom místě.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

19. 10.

22. 10.
For Games 2017
24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
RSS 

Zprávičky

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů

Ransomware Locky v září masivně útočil ve světě i v ČR

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:30

Locky se neobjevil v Top 10 škodlivých kódů od listopadu 2016....

Více 0 komentářů