Nejvyšší ocenění Cisco pro NextiraOne

06. prosinec 2011 14:11 0 komentářů

Společnost NextiraOne, přední evropský expert na komunikační služby, obdržela od společnosti Cisco ocenění Customer Satisfaction Excellence Gold Star.

Toto ocenění bylo NextiraOne uděleno za vynikající úroveň služeb poskytovaných zákazníkům ve Velké Británii. Britská pobočka NextiraOne získala zlatou hvězdu již podruhé za sebou. Celkem obdržela NextiraOne ocenění Customer Satisfaction Excellence za vynikající úroveň spokojenosti zákazníků již v devíti evropských zemích.

„Uznání společnosti Cisco je pro nás významným úspěchem, vyjadřuje spokojenost našich zákazníků se službami, které jim poskytujeme při navrhování a implementaci řešení Cisco. Naše úsilí soustředíme především na poskytování inovativních řešení Cisco pro datová centra a řešení pro oblast sítí a videa. Jsme rádi, že rozumíme našim zákazníkům a technologiím, které jim pomohou v dosažení jejich obchodních záměrů. Ocenění Gold Star Customer Satisfaction Excellence je jasným důkazem našeho dlouhodobého úspěchu,“ řekl Steven Skakel, ředitel NextiraOne pro Velkou Británii a Irsko.

Společnost Cisco měří úroveň spokojenosti zákazníků, dosahovanou jejími certifikovanými Gold, Silver a Premier partnery, na základě regionálně stanovených cílů a sestavuje vážený průměr z předprodejní a poprodejní podpory, poskytované daným partnerem během dvanácti měsíců. Partneři, kteří dosáhnou nejvyšší úrovně spokojenosti zákazníků, získávají ocenění Customer Satisfaction Excellence Gold Star a lze je vyhledat na stránce Cisco Partner Locator (odkaz Rozšířené hledání).

„Služby zákazníkům jsou základním kamenem programu Cisco Resale Channel Program. Velmi nás těší, že můžeme společnosti NextiraOne předat toto ocenění za vynikající úroveň spokojenosti zákazníků,“ řekl Edison Peres, první viceprezident pro celosvětové prodejní kanály společnosti Cisco.

Cisco Resale Channel Program vytváří platformu pro partnery společnosti Cisco, v jejímž rámci mohou získávat prodejní a technické znalosti i dovednosti pro správu produktů Cisco během celého jejich životního cyklu, potřebné pro poskytování řešení Cisco koncovým zákazníkům. Udělováním specializací a certifikací označuje Cisco odbornost partnerů pro zavádění řešení vycházejících z pokročilých technologií a služeb Cisco. S pomocí auditu zajišťovaného třetí stranou vyhodnocuje program kvalifikaci partnera v klíčových oblastech, jako jsou technologické dovednosti, praktické postupy, spokojenost zákazníků či schopnost poskytovat předprodejní a poprodejní podporu.

NextiraOne je partnerem společnosti Cisco již od roku 1992, s pevnými vztahy ve Velké Británii i v celé Evropě. NextiraOne je zlatým partnerem společnosti Cisco v 11 zemích a je také jejím partnerem pro oblast spravovaných služeb. NextiraOne je nyní držitelem akreditace Cisco Customer Satisfaction Excellence celkem v devíti zemích.

NextiraOne také v mnoha zemích disponuje řadou specializací na pokročilé technologie pro široké spektrum řešení v oblastech jednotné komunikace, bezdrátových sítí, zabezpečení, směrování a přepínání, síťových infrastruktur, úložišť a sjednocených výpočetních prostředí datových center.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 0 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 0 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů