Ness inovuje systém obsluhy zákazníků O2 Slovakia

03. červenec 2015 10:00 0 komentářů

Ness Technologies, Inc., globální poskytovatel komplexních řešení a business služeb v oblasti informačních technologií, zvítězil ve výběrovém řízení a začal realizovat dodávku komplexního řešení pro obchodní a obslužné kanály slovenského mobilního operátora O2 Slovakia. Ten patří s 1,7 milióny zákazníků mezi tři největší hráče na slovenském trhu mobilních komunikací.

V rámci celého projektu Ness dodává především kompletní portfolio aplikací pro prodejní i obslužné procesy a pro řízení vztahů se zákazníky. Jejich prostřednictvím budou obsluhováni všichni zákazníci O2 v prodejnách, přes infolinku i online v eshopu nebo při obsluze své internetové samoobsluhy. Nové řešení bude také hlavním pracovním nástrojem pro zaměstnance v pobočkách operátora, call-centrech i pro obchodní zástupce.

Smyslem této inovace je nahradit více stávajících systémů jedním výkonným a flexibilním, s jediným produktovým katalogem, všemi zákaznickými daty na jednom místě a jednou platformou pro obchod a péči o zákazníky. Posílíme také samoobslužné kanály, protože praxe ukazuje, že je to zákazníky oblíbený trend. Navíc statistiky říkají, že 80 % volání do call centra by si mohli zákazníci jednoduše a rychle vyřešit v samoobslužné zóně,“ říká Ján Vanovčan, ředitel informačních systémů O2 Slovakia. „Nové technologie nám umožní zvýšit komfort obsluhy a spokojenost zákazníků, ušetřit čas obsluhy call center i zefektivnit zaškolování zaměstnanců až o 50 %. V budoucnu také můžeme mnohem jednodušeji dělat v systému potřebné změny,“ vysvětluje Vanovčan.

Inovace odrážejí aktuální trendy telco společností - zjednodušení infrastruktury i portfolia produktů a služeb, jednotný přístup přes všechny obslužné kanály a využití ekonomicky výhodnějších technologií. V případě tohoto řešení bylo klíčové použití technologií Liferay Portal a Broadleaf Commerce.

Ness Technologies má detailní znalost telco prostředí a aktuálně největší know-how v oblasti eCare a eSales aplikací pro tento segment ve střední Evropě. V tomto případě jsme kromě zajímavých technologií navíc nabídli iterativní model dodávky, zaměřený na vnímání zákazníka. Už v první fázi projektu probíhala uživatelské testování, na jejichž základě dolaďujeme procesní logiku i grafické rozhraní pro maximální srozumitelnost a komfort zákazníka,“ říká Martin Silvička, Delivery Manager divize Public & Communication, Ness Technologies. “Po dokončení projektu jsme připraveni na dlouhodobý rozvoj systému a jeho podporu. A přestože je každý systém jedinečný, technologické řešení a naše know-how mohou být zajímavé pro jakéhokoliv operátora kdekoliv na světě,” dodává Silvička.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů

9 z 10 e-shopů nesplnilo zákonné povinnosti

ITBiz.cz , 20. srpen 2017 14:00

Česká obchodní inspekce pravidelně monitoruje dodržování zákonů v oblasti prodeje zboží v e-shopech....

Více 0 komentářů

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů