Ness inovuje systém obsluhy zákazníků O2 Slovakia

03. červenec 2015 10:00 0 komentářů

Ness Technologies, Inc., globální poskytovatel komplexních řešení a business služeb v oblasti informačních technologií, zvítězil ve výběrovém řízení a začal realizovat dodávku komplexního řešení pro obchodní a obslužné kanály slovenského mobilního operátora O2 Slovakia. Ten patří s 1,7 milióny zákazníků mezi tři největší hráče na slovenském trhu mobilních komunikací.

V rámci celého projektu Ness dodává především kompletní portfolio aplikací pro prodejní i obslužné procesy a pro řízení vztahů se zákazníky. Jejich prostřednictvím budou obsluhováni všichni zákazníci O2 v prodejnách, přes infolinku i online v eshopu nebo při obsluze své internetové samoobsluhy. Nové řešení bude také hlavním pracovním nástrojem pro zaměstnance v pobočkách operátora, call-centrech i pro obchodní zástupce.

Smyslem této inovace je nahradit více stávajících systémů jedním výkonným a flexibilním, s jediným produktovým katalogem, všemi zákaznickými daty na jednom místě a jednou platformou pro obchod a péči o zákazníky. Posílíme také samoobslužné kanály, protože praxe ukazuje, že je to zákazníky oblíbený trend. Navíc statistiky říkají, že 80 % volání do call centra by si mohli zákazníci jednoduše a rychle vyřešit v samoobslužné zóně,“ říká Ján Vanovčan, ředitel informačních systémů O2 Slovakia. „Nové technologie nám umožní zvýšit komfort obsluhy a spokojenost zákazníků, ušetřit čas obsluhy call center i zefektivnit zaškolování zaměstnanců až o 50 %. V budoucnu také můžeme mnohem jednodušeji dělat v systému potřebné změny,“ vysvětluje Vanovčan.

Inovace odrážejí aktuální trendy telco společností - zjednodušení infrastruktury i portfolia produktů a služeb, jednotný přístup přes všechny obslužné kanály a využití ekonomicky výhodnějších technologií. V případě tohoto řešení bylo klíčové použití technologií Liferay Portal a Broadleaf Commerce.

Ness Technologies má detailní znalost telco prostředí a aktuálně největší know-how v oblasti eCare a eSales aplikací pro tento segment ve střední Evropě. V tomto případě jsme kromě zajímavých technologií navíc nabídli iterativní model dodávky, zaměřený na vnímání zákazníka. Už v první fázi projektu probíhala uživatelské testování, na jejichž základě dolaďujeme procesní logiku i grafické rozhraní pro maximální srozumitelnost a komfort zákazníka,“ říká Martin Silvička, Delivery Manager divize Public & Communication, Ness Technologies. “Po dokončení projektu jsme připraveni na dlouhodobý rozvoj systému a jeho podporu. A přestože je každý systém jedinečný, technologické řešení a naše know-how mohou být zajímavé pro jakéhokoliv operátora kdekoliv na světě,” dodává Silvička.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů