Ness inovuje systém obsluhy zákazníků O2 Slovakia

03. červenec 2015 10:00 0 komentářů

Ness Technologies, Inc., globální poskytovatel komplexních řešení a business služeb v oblasti informačních technologií, zvítězil ve výběrovém řízení a začal realizovat dodávku komplexního řešení pro obchodní a obslužné kanály slovenského mobilního operátora O2 Slovakia. Ten patří s 1,7 milióny zákazníků mezi tři největší hráče na slovenském trhu mobilních komunikací.

V rámci celého projektu Ness dodává především kompletní portfolio aplikací pro prodejní i obslužné procesy a pro řízení vztahů se zákazníky. Jejich prostřednictvím budou obsluhováni všichni zákazníci O2 v prodejnách, přes infolinku i online v eshopu nebo při obsluze své internetové samoobsluhy. Nové řešení bude také hlavním pracovním nástrojem pro zaměstnance v pobočkách operátora, call-centrech i pro obchodní zástupce.

Smyslem této inovace je nahradit více stávajících systémů jedním výkonným a flexibilním, s jediným produktovým katalogem, všemi zákaznickými daty na jednom místě a jednou platformou pro obchod a péči o zákazníky. Posílíme také samoobslužné kanály, protože praxe ukazuje, že je to zákazníky oblíbený trend. Navíc statistiky říkají, že 80 % volání do call centra by si mohli zákazníci jednoduše a rychle vyřešit v samoobslužné zóně,“ říká Ján Vanovčan, ředitel informačních systémů O2 Slovakia. „Nové technologie nám umožní zvýšit komfort obsluhy a spokojenost zákazníků, ušetřit čas obsluhy call center i zefektivnit zaškolování zaměstnanců až o 50 %. V budoucnu také můžeme mnohem jednodušeji dělat v systému potřebné změny,“ vysvětluje Vanovčan.

Inovace odrážejí aktuální trendy telco společností - zjednodušení infrastruktury i portfolia produktů a služeb, jednotný přístup přes všechny obslužné kanály a využití ekonomicky výhodnějších technologií. V případě tohoto řešení bylo klíčové použití technologií Liferay Portal a Broadleaf Commerce.

Ness Technologies má detailní znalost telco prostředí a aktuálně největší know-how v oblasti eCare a eSales aplikací pro tento segment ve střední Evropě. V tomto případě jsme kromě zajímavých technologií navíc nabídli iterativní model dodávky, zaměřený na vnímání zákazníka. Už v první fázi projektu probíhala uživatelské testování, na jejichž základě dolaďujeme procesní logiku i grafické rozhraní pro maximální srozumitelnost a komfort zákazníka,“ říká Martin Silvička, Delivery Manager divize Public & Communication, Ness Technologies. “Po dokončení projektu jsme připraveni na dlouhodobý rozvoj systému a jeho podporu. A přestože je každý systém jedinečný, technologické řešení a naše know-how mohou být zajímavé pro jakéhokoliv operátora kdekoliv na světě,” dodává Silvička.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umělá inteligence rozpoznává tvář zločince

Pavel Houser , 27. červen 2017 12:30
Pavel Houser

Když dnes člověk prohlásí, že rysy tváře souvisejí se zločinností, bude za šarlatána, který chce kří...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

ČR mezi 10 nejpostiženějšími zeměmi ransomwarového útoku (aktualizace)

Pavel Houser , 29. červen 2017 08:40

K aktuálním útokům ransomwarem, který byl zaznamenán nejprve na Ukrajině a v Rusku, začaly vydávat s...

Více 0 komentářů

Útok hackerů se podařilo zastavit, analytici spekulují o motivu

ČTK , 29. červen 2017 08:00

Česka se útok podle NBÚ týkal spíše okrajově, státní úřady ani firmy důležité pro chod státu napaden...

Více 0 komentářů

Amazon usnadní službami českým podnikům prodej v zahraničí

ČTK , 28. červen 2017 12:00

České firmy při prodeji v jiných zemích často bojují s bariérami, jako jsou vysoké dopravní náklady ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Lenovo představuje nové portfolio datových center

Pavel Houser , 28. červen 2017 10:00

Portfolio produktů ThinkSystem spojuje pod jednotnou značkou servery, úložiště a síťové systémy. ...

Více 0 komentářů

Do systému eReceptů zapojena čtvrtina lékařů a většina lékáren

ČTK , 28. červen 2017 09:00

Od 1. ledna příštího roku bude vydávání elektronických receptů pro všechny lékaře povinné. ...

Více 0 komentářů

Nvidia bude spolupracovat s Volvem a VW na samořízených autech

ČTK , 28. červen 2017 08:00

Volvo hodlá uvést autonomní auta na trh do roku 2021, Audi o rok dříve....

Více 0 komentářů

Hackeři napadli ukrajinské banky a podniky, i ruskou Rosněfť

ČTK , 27. červen 2017 18:27

Ukrajinu dnes zasáhla největší vlna hackerských útoků v historii země, informovalo ukrajinské minist...

Více 0 komentářů