NextiraOne je Genesys Gold Certified Partner

19. prosinec 2011 17:10 0 komentářů

S nejvyšší certifikací zvyšuje NextiraOne své znalosti v oblasti špičkových řešení pro kontaktní centra.

Společnost NextiraOne, mezinárodní expert na komunikační služby, slaví další úspěchy své strategie poskytování špičkových řešení pro kontaktní centra klientů po celém světě. NextiraOne je jediným specialistou na kontaktní centra, který dosáhl statutu Genesys Gold Certified Partner ve čtyřech evropských regionech a získal 41 dalších certifikací pro Francii, Německo, Benelux a střední i jižní Evropu. Nejvyšší úroveň certifikace umožňuje NextiraOne dodávat řešení pro kontaktní centra lokálním i mezinárodním společnostem.

Certifikace Genesys Gold Certified Partner je nejvyšším stupněm kvalifikace, jaký může společnost Genesys svým partnerům udělit. NextiraOne s Genesys úzce spolupracuje a významně investuje do vytvoření komplexní celoevropské nabídky řešení. Obnovením akreditace posílila NextiraOne svoji pozici v oblasti kontaktních center, ve všech státech kde působí. Konsolidace evropského týmu společnosti NextiraOne umožňuje sdílet dovednosti, zkušenosti i osvědčené postupy a poskytovat služby na celoevropské úrovni mnoha globálním zákazníkům.

Stejně jako všichni ostatní držitelé certifikace Genesys Gold Certified Partner, musela i NextiraOne prokázat schopnost využívat v praxi znalosti a zkušenosti s poskytováním špičkových řešení a služeb podle požadavků zákazníků. Při obnově statutu na úrovni Gold Partner prošla NextiraOne přísnými audity poskytovaných služeb, podpory a dosažené kvalifikace, včetně prověření produktového proškolení a certifikace. NextiraOne také musela prokázat schopnost plně optimalizovat investice svých zákazníků do technologií Genesys a pomáhat jim dosahovat rychlejší návratnosti investic, snížení nákladů a zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.

Společnost Genesys spustila svůj partnerský program v roce 2005, s cílem vyhovět potřebám své rostoucí základny zákazníků a zvýšit úroveň dovedností a znalostí partnerů poskytujících řešení Genesys. Program partnerům zajišťuje potřebné nástroje pro řízení kvalifikace a kvality služeb při poskytování řešení Genesys a ocenění jejich technické odbornosti i vynikajících referencí při poskytování služeb zákazníkům. NextiraOne již dříve obdržela certifikaci Genesys Gold Certified Partner a nyní splnila inovovaná kritéria pro získání certifikace i v roce 2011.

„Jsme jedním z předních evropských poskytovatelů řešení pro kontaktní centra, a proto je pro nás získání statutu Genesys Gold Partner nesmírně důležité,“ řekl Guillaume Baraton, obchodní ředitel NextiraOne pro rozvoj kontaktních center v Evropě. „V uplynulých šesti měsících jsme prošli náročným programem, abychom vyhověli novým požadavkům společnosti Genesys a rozšířili evropský dosah naší certifikace Genesys Gold Partner. Velmi nás těší, že jsme této úrovně dosáhli ve čtyřech klíčových oblastech regionu EMEA – což je nejvíce ze všech partnerů Genesys.”

NextiraOne je předním hráčem na poli komunikačních služeb se silnou a rostoucí pozicí na trhu kontaktních center – provedla přes 2 500 implementací po celé Evropě, poskytujících podporu více než 500 000 operátorům. NextiraOne se může pochlubit dlouhodobou partnerskou spoluprací s koncernem Alcatel-Lucent a je jejím strategickým partnerem ve všech 15 evropských zemích kde působí. S více než 100 certifikovanými odborníky na řešení Genesys po celé Evropě je NextiraOne jedním z největších a nejinovativnějších poskytovatelů řešení Genesys v regionu EMEA. NextiraOne má zkušenosti s množstvím mezinárodních implementací, včetně zavádění rozsáhlých řešení pro inteligentní řízení pracovní zátěže (iWD, Intelligent Workload Distribution), SIP a optimalizaci pracovních sil.

Pro získání statutu Genesys Gold Certified Partner musí daný partner splňovat následující podmínky:

  • Prověřené reference komplexních implementací řešení, zahrnujících SIP nebo IP infrastrukturu, pokročilé reportování typu Genesys InfoMart, samoobslužné systémy, jako je hlasový portál Genesys Voice Portal, a řešení pro optimalizaci pracovních sil či implementaci zákaznických řešení na míru.

  • Spokojenost zákazníků – zjišťovaná prostřednictvím dotazníků a referencí od klíčových zákazníků s různými technologickými řešeními ve všech oblastech.

  • Kompletní testovací systém pro všechny certifikované a podporované produkty Genesys.

  • Hloubkové proškolení zaměstnanců pro všechny certifikované a podporované produkty Genesys.

  • Metodiky pro poskytování profesionálních služeb a praktické příklady.

  • Infrastruktura, personál a postupy pro poskytování technické podpory.

„Naše partnerství s NextiraOne je významné v Evropě i globálně. Snahu NextiraOne pokračovat v zajišťování špičkových řešení pro poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím řešení Genesys potvrzují její získané akreditace v našem partnerském programu,“ řekl Tom Eggemeier, první viceprezident pro celosvětové prodejní kanály společnosti Genesys. „Zákazníci společnosti NextiraOne, držitele certifikátu Genesys Gold Certified Partner, mají jistotu, že jejich dodavatel disponuje špičkovými znalostmi pro zajištění kvalitních služeb.“


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 0 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner: Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů