NextiraOne je Genesys Gold Certified Partner

19. prosinec 2011 17:10 0 komentářů

S nejvyšší certifikací zvyšuje NextiraOne své znalosti v oblasti špičkových řešení pro kontaktní centra.

Společnost NextiraOne, mezinárodní expert na komunikační služby, slaví další úspěchy své strategie poskytování špičkových řešení pro kontaktní centra klientů po celém světě. NextiraOne je jediným specialistou na kontaktní centra, který dosáhl statutu Genesys Gold Certified Partner ve čtyřech evropských regionech a získal 41 dalších certifikací pro Francii, Německo, Benelux a střední i jižní Evropu. Nejvyšší úroveň certifikace umožňuje NextiraOne dodávat řešení pro kontaktní centra lokálním i mezinárodním společnostem.

Certifikace Genesys Gold Certified Partner je nejvyšším stupněm kvalifikace, jaký může společnost Genesys svým partnerům udělit. NextiraOne s Genesys úzce spolupracuje a významně investuje do vytvoření komplexní celoevropské nabídky řešení. Obnovením akreditace posílila NextiraOne svoji pozici v oblasti kontaktních center, ve všech státech kde působí. Konsolidace evropského týmu společnosti NextiraOne umožňuje sdílet dovednosti, zkušenosti i osvědčené postupy a poskytovat služby na celoevropské úrovni mnoha globálním zákazníkům.

Stejně jako všichni ostatní držitelé certifikace Genesys Gold Certified Partner, musela i NextiraOne prokázat schopnost využívat v praxi znalosti a zkušenosti s poskytováním špičkových řešení a služeb podle požadavků zákazníků. Při obnově statutu na úrovni Gold Partner prošla NextiraOne přísnými audity poskytovaných služeb, podpory a dosažené kvalifikace, včetně prověření produktového proškolení a certifikace. NextiraOne také musela prokázat schopnost plně optimalizovat investice svých zákazníků do technologií Genesys a pomáhat jim dosahovat rychlejší návratnosti investic, snížení nákladů a zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.

Společnost Genesys spustila svůj partnerský program v roce 2005, s cílem vyhovět potřebám své rostoucí základny zákazníků a zvýšit úroveň dovedností a znalostí partnerů poskytujících řešení Genesys. Program partnerům zajišťuje potřebné nástroje pro řízení kvalifikace a kvality služeb při poskytování řešení Genesys a ocenění jejich technické odbornosti i vynikajících referencí při poskytování služeb zákazníkům. NextiraOne již dříve obdržela certifikaci Genesys Gold Certified Partner a nyní splnila inovovaná kritéria pro získání certifikace i v roce 2011.

„Jsme jedním z předních evropských poskytovatelů řešení pro kontaktní centra, a proto je pro nás získání statutu Genesys Gold Partner nesmírně důležité,“ řekl Guillaume Baraton, obchodní ředitel NextiraOne pro rozvoj kontaktních center v Evropě. „V uplynulých šesti měsících jsme prošli náročným programem, abychom vyhověli novým požadavkům společnosti Genesys a rozšířili evropský dosah naší certifikace Genesys Gold Partner. Velmi nás těší, že jsme této úrovně dosáhli ve čtyřech klíčových oblastech regionu EMEA – což je nejvíce ze všech partnerů Genesys.”

NextiraOne je předním hráčem na poli komunikačních služeb se silnou a rostoucí pozicí na trhu kontaktních center – provedla přes 2 500 implementací po celé Evropě, poskytujících podporu více než 500 000 operátorům. NextiraOne se může pochlubit dlouhodobou partnerskou spoluprací s koncernem Alcatel-Lucent a je jejím strategickým partnerem ve všech 15 evropských zemích kde působí. S více než 100 certifikovanými odborníky na řešení Genesys po celé Evropě je NextiraOne jedním z největších a nejinovativnějších poskytovatelů řešení Genesys v regionu EMEA. NextiraOne má zkušenosti s množstvím mezinárodních implementací, včetně zavádění rozsáhlých řešení pro inteligentní řízení pracovní zátěže (iWD, Intelligent Workload Distribution), SIP a optimalizaci pracovních sil.

Pro získání statutu Genesys Gold Certified Partner musí daný partner splňovat následující podmínky:

  • Prověřené reference komplexních implementací řešení, zahrnujících SIP nebo IP infrastrukturu, pokročilé reportování typu Genesys InfoMart, samoobslužné systémy, jako je hlasový portál Genesys Voice Portal, a řešení pro optimalizaci pracovních sil či implementaci zákaznických řešení na míru.

  • Spokojenost zákazníků – zjišťovaná prostřednictvím dotazníků a referencí od klíčových zákazníků s různými technologickými řešeními ve všech oblastech.

  • Kompletní testovací systém pro všechny certifikované a podporované produkty Genesys.

  • Hloubkové proškolení zaměstnanců pro všechny certifikované a podporované produkty Genesys.

  • Metodiky pro poskytování profesionálních služeb a praktické příklady.

  • Infrastruktura, personál a postupy pro poskytování technické podpory.

„Naše partnerství s NextiraOne je významné v Evropě i globálně. Snahu NextiraOne pokračovat v zajišťování špičkových řešení pro poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím řešení Genesys potvrzují její získané akreditace v našem partnerském programu,“ řekl Tom Eggemeier, první viceprezident pro celosvětové prodejní kanály společnosti Genesys. „Zákazníci společnosti NextiraOne, držitele certifikátu Genesys Gold Certified Partner, mají jistotu, že jejich dodavatel disponuje špičkovými znalostmi pro zajištění kvalitních služeb.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů