NextiraOne se prezentovala na veletrhu Call Center World 2012

01. březen 2012 09:23 0 komentářů

Odborníci NextiraOne předvedli praktické příklady optimalizace služeb zákazníkům pomocí chytrých mobilních zařízení, sociálních médií a virtuálních asistentů

U příležitosti největšího veletrhu zaměřeného na segment call center, který se konal v Berlíně od 28. února do 1. března, prezentovala společnost NextiraOne, mezinárodní expert na komunikační služby, rozvoj strategie poskytování služeb zákazníkům. Hlavními tématy byla chytrá mobilní zařízení, sociální média či virtuální asistenti a rovněž i integrace řešení Microsoft Lync do prostředí stávajících kontaktních center a podnikových procesů.

„Veletrh Call Center World je přehlídkou inovací a trendů v segmentu kontaktních center a my jsme k ní i v letošním roce významným způsobem přispěli,“ řekl Dr. Bernd Ruppert, generální ředitel NextiraOne Germany. „Naše nabídka je široká a sahá od standardních řešení po vysoce komplexní systémy řízení vztahů se zákazníky. Naši odborníci letos představili řadu novinek, jako je například integrace mobilních aplikací do procesů poskytování služeb zákazníkům.“

Řešení pro kontaktní centra společnosti NextiraOne jsou individuálně navrhována a implementována s cílem vyhovět specifickým potřebám a požadavkům zákazníků. Jejich základem jsou produkty předních technologických dodavatelů, jako jsou společnosti Alcatel-Lucent, Cisco, Genesys a Sikom. Kromě těchto partnerů využívá NextiraOne produkty z rozsáhlého portfolia desítek dalších poskytovatelů řešení, včetně rozpoznávání řeči a hlasových portálů, virtualizace, kokpitů, webových portálů, podpory mobility, integrace multimédií a videa, pořizování záznamů, obchodní analýzy, monitoringu kvality a řízení pracovních sil.

NextiraOne má rozsáhlé zkušenosti s implementací řešení pro kontaktní centra s kompletním rozsahem služeb – od konzultace po návrh a implementaci řešení, jeho úpravy na míru a řízení celého projektu včetně spravovaných služeb.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů