NextiraOne se prezentovala na veletrhu Call Center World 2012

01. březen 2012 09:23 0 komentářů

Odborníci NextiraOne předvedli praktické příklady optimalizace služeb zákazníkům pomocí chytrých mobilních zařízení, sociálních médií a virtuálních asistentů

U příležitosti největšího veletrhu zaměřeného na segment call center, který se konal v Berlíně od 28. února do 1. března, prezentovala společnost NextiraOne, mezinárodní expert na komunikační služby, rozvoj strategie poskytování služeb zákazníkům. Hlavními tématy byla chytrá mobilní zařízení, sociální média či virtuální asistenti a rovněž i integrace řešení Microsoft Lync do prostředí stávajících kontaktních center a podnikových procesů.

„Veletrh Call Center World je přehlídkou inovací a trendů v segmentu kontaktních center a my jsme k ní i v letošním roce významným způsobem přispěli,“ řekl Dr. Bernd Ruppert, generální ředitel NextiraOne Germany. „Naše nabídka je široká a sahá od standardních řešení po vysoce komplexní systémy řízení vztahů se zákazníky. Naši odborníci letos představili řadu novinek, jako je například integrace mobilních aplikací do procesů poskytování služeb zákazníkům.“

Řešení pro kontaktní centra společnosti NextiraOne jsou individuálně navrhována a implementována s cílem vyhovět specifickým potřebám a požadavkům zákazníků. Jejich základem jsou produkty předních technologických dodavatelů, jako jsou společnosti Alcatel-Lucent, Cisco, Genesys a Sikom. Kromě těchto partnerů využívá NextiraOne produkty z rozsáhlého portfolia desítek dalších poskytovatelů řešení, včetně rozpoznávání řeči a hlasových portálů, virtualizace, kokpitů, webových portálů, podpory mobility, integrace multimédií a videa, pořizování záznamů, obchodní analýzy, monitoringu kvality a řízení pracovních sil.

NextiraOne má rozsáhlé zkušenosti s implementací řešení pro kontaktní centra s kompletním rozsahem služeb – od konzultace po návrh a implementaci řešení, jeho úpravy na míru a řízení celého projektu včetně spravovaných služeb.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Ransomware funguje a generuje útočníkům zisky

Pavel Houser , 23. únor 2017 16:45

Ransomware je stále více centralizovaný a několik významných malwarových rodin dominuje celému "trhu...

Více 0 komentářů

Loni rychle rostl prodej mobilů a chytrých hodinek

ČTK , 23. únor 2017 14:43

Prodej technického spotřebního zboží v Česku loni vzrostl o 2,2 procenta na 74 miliard korun. ...

Více 0 komentářů

KKCG a Foxconn zakládají fond pro investice do IT firem

ČTK , 23. únor 2017 14:33

V první fázi se na zaměří na Česko, Slovensko, Polsko, Rakousko a Německo....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Náramky pro vězně dodá firma SuperCom za 93 milionů korun

ČTK , 23. únor 2017 10:00

Elektronické monitorovací náramky pro domácí vězně a některé obviněné dodá firma SuperCom. Vítěze so...

Více 1 komentářů

Blokování nelegálního hazardu na internetu není protiústavní

Pavel Houser , 22. únor 2017 13:22

Plénum Ústavního soudu zamítlo návrh skupiny 21 senátorů Senátu Parlamentu České republiky na zruš...

Více 0 komentářů

Amazon otevře v Polsku své páté logistické centrum

ČTK , 22. únor 2017 13:03

Česká pobočka firmy uvedla, že letos nabere v Dobrovízi u Prahy a ve své pražské kanceláři 1000 stál...

Více 0 komentářů

SpaceX a Boeing se možná zpozdí s dopravou lidí na ISS

ČTK , 22. únor 2017 09:30

Společnosti SpaceX a Boeing se možná zpozdí s nasazením svých lodí pro dopravu posádek na Mezinárodn...

Více 0 komentářů