NextiraOne se prezentovala na veletrhu Call Center World 2012

01. březen 2012 09:23 0 komentářů

Odborníci NextiraOne předvedli praktické příklady optimalizace služeb zákazníkům pomocí chytrých mobilních zařízení, sociálních médií a virtuálních asistentů

U příležitosti největšího veletrhu zaměřeného na segment call center, který se konal v Berlíně od 28. února do 1. března, prezentovala společnost NextiraOne, mezinárodní expert na komunikační služby, rozvoj strategie poskytování služeb zákazníkům. Hlavními tématy byla chytrá mobilní zařízení, sociální média či virtuální asistenti a rovněž i integrace řešení Microsoft Lync do prostředí stávajících kontaktních center a podnikových procesů.

„Veletrh Call Center World je přehlídkou inovací a trendů v segmentu kontaktních center a my jsme k ní i v letošním roce významným způsobem přispěli,“ řekl Dr. Bernd Ruppert, generální ředitel NextiraOne Germany. „Naše nabídka je široká a sahá od standardních řešení po vysoce komplexní systémy řízení vztahů se zákazníky. Naši odborníci letos představili řadu novinek, jako je například integrace mobilních aplikací do procesů poskytování služeb zákazníkům.“

Řešení pro kontaktní centra společnosti NextiraOne jsou individuálně navrhována a implementována s cílem vyhovět specifickým potřebám a požadavkům zákazníků. Jejich základem jsou produkty předních technologických dodavatelů, jako jsou společnosti Alcatel-Lucent, Cisco, Genesys a Sikom. Kromě těchto partnerů využívá NextiraOne produkty z rozsáhlého portfolia desítek dalších poskytovatelů řešení, včetně rozpoznávání řeči a hlasových portálů, virtualizace, kokpitů, webových portálů, podpory mobility, integrace multimédií a videa, pořizování záznamů, obchodní analýzy, monitoringu kvality a řízení pracovních sil.

NextiraOne má rozsáhlé zkušenosti s implementací řešení pro kontaktní centra s kompletním rozsahem služeb – od konzultace po návrh a implementaci řešení, jeho úpravy na míru a řízení celého projektu včetně spravovaných služeb.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Sinclair, Jobs a Watson

Richard Jan Voigts , 31. prosinec 2016 08:00
Richard Jan Voigts

ZX Spectrum byla hračka, kterou nám dal před l...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii

ITBiz.cz , 14. leden 2017 16:30

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první letošní Den otevř...

Více 0 komentářů

Čína chce zakázat elektrošoky pro mládež závislou na internetu

ČTK , 14. leden 2017 13:35

Čínská vláda chce zákonem zakázat používání elektrošoků a dalších fyzických trestů v táborech pro zá...

Více 5 komentářů

Za internetový prodej ohrožených brouků soud udělil podmínku

ČTK , 13. leden 2017 15:00

Český soud poprvé potrestal prodejce, který na internetu nabízel ohrožené druhy hmyzu. Jedenatřiceti...

Více 0 komentářů