NextiraOne se prezentovala na veletrhu Call Center World 2012

01. březen 2012 09:23 0 komentářů

Odborníci NextiraOne předvedli praktické příklady optimalizace služeb zákazníkům pomocí chytrých mobilních zařízení, sociálních médií a virtuálních asistentů

U příležitosti největšího veletrhu zaměřeného na segment call center, který se konal v Berlíně od 28. února do 1. března, prezentovala společnost NextiraOne, mezinárodní expert na komunikační služby, rozvoj strategie poskytování služeb zákazníkům. Hlavními tématy byla chytrá mobilní zařízení, sociální média či virtuální asistenti a rovněž i integrace řešení Microsoft Lync do prostředí stávajících kontaktních center a podnikových procesů.

„Veletrh Call Center World je přehlídkou inovací a trendů v segmentu kontaktních center a my jsme k ní i v letošním roce významným způsobem přispěli,“ řekl Dr. Bernd Ruppert, generální ředitel NextiraOne Germany. „Naše nabídka je široká a sahá od standardních řešení po vysoce komplexní systémy řízení vztahů se zákazníky. Naši odborníci letos představili řadu novinek, jako je například integrace mobilních aplikací do procesů poskytování služeb zákazníkům.“

Řešení pro kontaktní centra společnosti NextiraOne jsou individuálně navrhována a implementována s cílem vyhovět specifickým potřebám a požadavkům zákazníků. Jejich základem jsou produkty předních technologických dodavatelů, jako jsou společnosti Alcatel-Lucent, Cisco, Genesys a Sikom. Kromě těchto partnerů využívá NextiraOne produkty z rozsáhlého portfolia desítek dalších poskytovatelů řešení, včetně rozpoznávání řeči a hlasových portálů, virtualizace, kokpitů, webových portálů, podpory mobility, integrace multimédií a videa, pořizování záznamů, obchodní analýzy, monitoringu kvality a řízení pracovních sil.

NextiraOne má rozsáhlé zkušenosti s implementací řešení pro kontaktní centra s kompletním rozsahem služeb – od konzultace po návrh a implementaci řešení, jeho úpravy na míru a řízení celého projektu včetně spravovaných služeb.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

CCDO: další zkratka na obzoru?

Pavel Houser , 17. květen 2018 09:00
Pavel Houser

Nová náplň práce CIO a ředitelé přes zákazníky, respektive zákaznická data....

Více







RSS 

Zprávičky

ČR má v Evropě 3. nejvyšší platbu za 1 GB mobilních dat

ČTK , 20. květen 2018 16:04

Ve výši průměrného měsíčního tarifu patří ČR s 33 dolary k evropskému průměru....

Více 0 komentářů

Algotech a Sugar Factory se spojují

Pavel Houser , 19. květen 2018 09:00

Společnost Algotech oznámila převzetí společnosti Sugar Factory, českého dodavatele řešení pro řízen...

Více 0 komentářů

Infineon postaví za 1,6 mld. eur novou továrnu na čipy v Rakousku

ČTK , 19. květen 2018 08:00

Infineon je předním světovým producentem polovodičových řešení, v loňském fiskálním roce dosáhl trže...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Výrobce displejů Japan Display měl loni rekordní ztrátu

ČTK , 18. květen 2018 12:00

Dodavatel Applu doplácí na pozdní zavedení výroby OLED, v iPhone X Apple používá displeje od Samsung...

Více 0 komentářů

Toshiba smí prodat čipovou divizi

ČTK , 18. květen 2018 09:00

Firma se snaží vzpamatovat z účetního skandálu, před 3 lety přiznala rozsáhlé nesrovnalosti v účetni...

Více 0 komentářů

Nová varianta ransomwaru SynAck je schopná obejít zabezpečení

Pavel Houser , 18. květen 2018 08:00

Technika Process Doppelgänging zahrnuje bezsouborovou injektáž kódu, která využívá zabudované funkce...

Více 0 komentářů

YouTube spouští novou hudební streamovací službu

ČTK , 17. květen 2018 10:49

Nová verze YouTube Music provázená reklamami bude nabízena zdarma....

Více 1 komentářů