Nové aplikace Samsung Smart Printing pomohou firmám zvýšit produktivitu a snížit náklady

30. prosinec 2015 00:00 0 komentářů

Nové aplikace umožňují vlastní nastavení zpracování dokumentů a vzdálené řešení případných chyb tisku. Samsung integruje mobilní technologie do svých tiskáren a multifunkčních zařízení a uživatelům tak usnadňuje každodenní práci.

Společnost Samsung Electronics představila dvě nové aplikace pro tisk dokumentů s názvem Dynamic Workflow, resp. RemoteCall, které zvyšují produktivitu a šetří náklady koncovým uživatelům.

Dynamic Workflow a RemoteCall jsou nejnovějšími přírůstky rozhraní Smart UX Center, které je součástí všech multifunkčních tiskáren Samsung Smart MultiXpress. Tyto nové nástroje uživatelům šetří čas, protože dokážou provést několik úkolů v jediném kroku a v případě potřeby spojí tiskárnu s technikem, který umí opravit chyby na dálku.

„Moderní mobilní technologie nabízí mnoho výhod pro kancelářské prostředí a my je využíváme pro zdokonalení tiskových řešení,” řekl David SW Song, Senior viceprezident divize Printing Solutions Business společnosti Samsung Electronics. „Rozhraní Smart UX Center a všechny aplikace, které pro něj vyvíjíme, umožňují spárování tiskárny s chytrými zařízeními s OS Android, čímž poskytujeme uživatelům potřebnou mobilitu a snadný přístup k tiskárně.“

Aplikace Dynamic Workflow rovněž pomáhá uživatelům šetřit čas. Stačí shrnout několik úkolů jako je skenování, optické rozpoznání typu dokumentu a jeho distribuci do jediného kroku, který si může uložit jako zkratku pro budoucí využití. Příště tak všechny tyto úkoly zadá pouhým jedním dotykem.

RemoteCall je placená aplikace, která umožňuje spojení tiskárny na dálku se servisním centrem, jehož pracovníci provedou diagnózu a řešení případného problému. Díky propojení mohou technici ovládat uživatelský displej Smart UX Center a provést uživatele celým procesem řešení problému. Technik se rovněž může připojit i k počítači uživatele a prostřednictvím něj potíže vyřešit. Servisní služba „na dálku“ šetří čas i náklady oběma stranám: uživatelům i servisním partnerům.

Zásadní funkce aplikací Dynamic Workflow a RemoteCall zahrnují:

Dynamic Workflow

• Kombinace aplikací: Integrace více funkcí do jediného kroku (workflow).

• Zvýšená produktivita: Zkratky šetří čas a zvyšují produktivitu.

RemoteCall

• Ovládání obrazovky: Ovládání a diagnostika v reálném čase prostřednictvím vzdáleného přístupu.

• Kreslení na displeji: Vyznačování důležitých oblastí na displeji zákazníka pro jasnější komunikaci.

• Text Chat: Komunikace s technikem prostřednictvím mobilního chatu.

• Jednoduché spojení: Pro spojení s technickým centrem stačí zadat šestimístný kód, který je zákazníkovi centrem generován při instalaci.

Každý měsíc uvádí Samsung nové aplikace a widgety pro rozhraní Smart UX Center. Smart UX Center je jedním z projektů „Internetu věcí“, které využívají mobilní technologie pro dokonalejší fungování kanceláře. Rozhraní je neodmyslitelnou součástí tiskových řešení značky Samsung, které umožňuje hladkou komunikaci mezi jednotlivými zařízeními v kanceláři.

„Smart UX Center je dokonalým řešením pro uživatele chytrých zařízení, kteří v rámci aktuálního trendu BYOD využívají pro práci své vlastní zařízení a mobilita je pro ně nejdůležitějším kritériem práce, ” řekl Song. „Dnes již nemusíte tisknout pouze, když jste přítomní v kanceláři. Tiskněte odkudkoli.”

Více informací o aplikacích Smart UX naleznete zde: printingapps.samsung.com/apps.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 0 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů