Objevte s PostHeads efektivní firemní komunikaci na Internetu

20. březen 2013 11:07 0 komentářů

Agentura Bubble spouští PostHeads, revoluční nástroj pro zjednodušení a zefektivnění správy firemních účtů na sociálních sítích. PostHeads funguje jako komplexní ekosystém – inspirace, podklady, tvorba, plánování i schvalování obsahu, sledování konkurence, vše přehledně na jednom místě. Už nikdy žádné maily! A tímto vývoj rozhodně nekončí...

„Systém PostHeads je odpovědí na zvyšující se požadavky kvality obsahu na sociálních sítích. Vložili jsme do něj veškeré naše zkušenosti, které jsme získali při péči o zákazníky i z naší každodenní komunikace uvnitř agentury,“ vysvětluje Lukáš Kořínek, který spolu se svým týmem z Bubble stojí za zrodem aplikace PostHeads.

Do testovacího provozu PostHeads se zapojili významní zástupci firem Pernod Ricard, ŠKODA AUTO a Karlovarské Mineralní Vody. „S PostHeads účtem zvládnete hravě obsluhovat komunikaci na sociálních sítích i v rámci více značek vaší společnosti. Na něco takového jsem čekal mnoho let,“ pochvaluje si funkce PostHeads Jaroslav Haž, Digital Manager v Pernod Ricard pro CZ & SK. Platforma sdružující na jednom místě veškerý proces tvorby, schvalování, správy a reportování online aktivit firmy si získala oblibu i v reklamní agentuře WMC/GREY. „Je to první nástroj řešící veškeré zapeklitosti správy stránky na Facebooku, a přitom pro ni zvládá doporučovat zajímavý obsah, tak aby vaše značka na sociálních sítích rostla,“ myslí si Tomáš Votruba, Digital Director WMC/Grey.

PostHeads odstraňuje výrazně zjednodušuje práci se sociálními médii a řeší časté zapeklitosti:

  1. Kde najdu materiály? - Dlouhé hledání správné přílohy, desítky míst, kde může být? Nyní bude jasno! PostHeads přehledně sdružuje veškeré materiály značky, včetně médií i textů, strategií, informací i událostí. Všechny materiály jsou zachovány na jednom místě a jen několik málo kliknutí je dělí od úspěšného zapojení do komunikace.

  2. Co dnes bude nejvhodnější dát na Facebook? - PostHeads neustále analyzuje zajímavé události, data a výročí a svým klientům tak ukazuje zajímavé příležitosti, které můžou komunikaci na sociálních kanálech pozvednout na novou úroveň.

  3. Proč mám tolik zbytečných mailů? – S PostHeads si může každý snadno vytvořit vlastní schvalovací strukturu a nastavit ji individuálně u všech projektů. Konec plýtvání časem při čtení zbytečných emailů. Navíc jedním pohledem odhalíte u koho a v jaké fázi se projekt zrovna nachází.

  4. Má to správný dopad na zákazníky? PostHeads nabízí funkce maximalizující zásah komunikace stránek na Facebooku ze současných průměrných 15% - 20% až na dvojnásobek a více. PostHeads tak umožňuje využít investice do online komunikace na maximum.

Připojte se k PostHeads, které se bude postupně rozrůstat o další vylepšení, a to zejména na základě požadavků jeho uživatelů. Už nyní je však jasné, že se brzy objeví mobilní aplikace, která umožní mít přehled kdykoliv a kdekoliv, analytické funkce pro tvoření přehledných reportů a mnoho dalšího.

Více podrobností: a webových stránkách: http://www.postheads.com


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů