OneCockpit od NextiraOne - zbraň pro boj s výpadky sítí

17. říjen 2013 08:35 0 komentářů

Komplexní nabídka služeb zahajuje novou éru v oblasti monitoringu technologií různých výrobců a přináší tak významný nárůst výkonnosti IT infrastruktury podniku.

Společnost NextiraOne, přední evropský expert na komunikační služby, dnes uvedla na trh svoji novou komplexní nabídku služeb – řešení OneCockpit. OneCockpit je revoluční kombinací služeb monitoringu a řízení, které zásadně mění způsob, jakým IT ředitelé a jejich oddělení mohou vyhodnocovat provozní stav síťové infrastruktury. Společnostem umožňuje účinně spravovat sítě, minimalizovat obchodní rizika a efektivně plánovat změny infrastruktury.

Služba OneCockpit využívá aplikace a nástroje pro monitoring nové generace sloučené v rámci jediného řídicího panelu, který pokrývá všechny klíčové technologie a výrobce. Panel je přístupný z libovolného zařízení, včetně mobilních nástrojů jako jsou tablety a smartphony. Kombinuje data z monitoringu stavu zařízení a data ze sledování výkonu produkčních systémů v reálném čase s náhledem na případné dopady snížení výkonu sítě a obchodní aktivity podniku. OneCockpit vytváří výkonné end-to-end řešení monitoringu a řízení infrastruktury, které je plně integrováno do komplexního portfolia služeb společnosti NextiraOne.

„Pro naše zákazníky představuje OneCockpit vysoce efektivní platformu, jež jim umožní rychlou detekci síťových a aplikačních problémů – často dříve, než se projeví na straně uživatelů. Díky systematickému nonstop monitoringu infrastruktury a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti na základě průběžných informací v reálném čase organizacím zajišťuje vyšší stabilitu IT infrastruktury. Zlepšením dostupnosti systémů tak snižuje obchodní rizika,“ řekl Petr Hübl, generální ředitel společnosti NextiraOne Czech.

NextiraOne vyvinula řešení OneCockpit během dvouleté intenzivní vývojové práce jejích odborníků. Je postavené na nejlepších softwarových řešeních pro poskytování služeb ve své třídě mezi něž patří například řešení ServicePilot a HP.

„Spuštění řešení OneCockpit je více než uvedení nového produktu na trh. Je to představení globální nabídky, která propojuje všechny naše obchodní aktivity v oblasti poskytování služeb – sladění procesů, týmů, lidí, dokumentace a infrastruktury,“ dodal Petr Hübl.

Vývojový tým NextiraOne se soustředil na vývoj silného řešení orientovaného na zákazníka s využitím dlouholetých zkušeností společnosti v oblasti poskytování podpory, správy a řízených služeb pro zákazníky po celé Evropě.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Sinclair, Jobs a Watson

Richard Jan Voigts , 31. prosinec 2016 08:00
Richard Jan Voigts

ZX Spectrum byla hračka, kterou nám dal před l...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii

ITBiz.cz , 14. leden 2017 16:30

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první letošní Den otevř...

Více 0 komentářů

Čína chce zakázat elektrošoky pro mládež závislou na internetu

ČTK , 14. leden 2017 13:35

Čínská vláda chce zákonem zakázat používání elektrošoků a dalších fyzických trestů v táborech pro zá...

Více 5 komentářů

Za internetový prodej ohrožených brouků soud udělil podmínku

ČTK , 13. leden 2017 15:00

Český soud poprvé potrestal prodejce, který na internetu nabízel ohrožené druhy hmyzu. Jedenatřiceti...

Více 0 komentářů

Tržby za videokonference letos v regionu vzrostou o desetinu

ČTK , 13. leden 2017 11:00

Tržby za videokonferenční systémy ve východní Evropě včetně Česka v letošním roce meziročně vzrostou...

Více 0 komentářů