OneCockpit od NextiraOne - zbraň pro boj s výpadky sítí

17. říjen 2013 08:35 0 komentářů

Komplexní nabídka služeb zahajuje novou éru v oblasti monitoringu technologií různých výrobců a přináší tak významný nárůst výkonnosti IT infrastruktury podniku.

Společnost NextiraOne, přední evropský expert na komunikační služby, dnes uvedla na trh svoji novou komplexní nabídku služeb – řešení OneCockpit. OneCockpit je revoluční kombinací služeb monitoringu a řízení, které zásadně mění způsob, jakým IT ředitelé a jejich oddělení mohou vyhodnocovat provozní stav síťové infrastruktury. Společnostem umožňuje účinně spravovat sítě, minimalizovat obchodní rizika a efektivně plánovat změny infrastruktury.

Služba OneCockpit využívá aplikace a nástroje pro monitoring nové generace sloučené v rámci jediného řídicího panelu, který pokrývá všechny klíčové technologie a výrobce. Panel je přístupný z libovolného zařízení, včetně mobilních nástrojů jako jsou tablety a smartphony. Kombinuje data z monitoringu stavu zařízení a data ze sledování výkonu produkčních systémů v reálném čase s náhledem na případné dopady snížení výkonu sítě a obchodní aktivity podniku. OneCockpit vytváří výkonné end-to-end řešení monitoringu a řízení infrastruktury, které je plně integrováno do komplexního portfolia služeb společnosti NextiraOne.

„Pro naše zákazníky představuje OneCockpit vysoce efektivní platformu, jež jim umožní rychlou detekci síťových a aplikačních problémů – často dříve, než se projeví na straně uživatelů. Díky systematickému nonstop monitoringu infrastruktury a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti na základě průběžných informací v reálném čase organizacím zajišťuje vyšší stabilitu IT infrastruktury. Zlepšením dostupnosti systémů tak snižuje obchodní rizika,“ řekl Petr Hübl, generální ředitel společnosti NextiraOne Czech.

NextiraOne vyvinula řešení OneCockpit během dvouleté intenzivní vývojové práce jejích odborníků. Je postavené na nejlepších softwarových řešeních pro poskytování služeb ve své třídě mezi něž patří například řešení ServicePilot a HP.

„Spuštění řešení OneCockpit je více než uvedení nového produktu na trh. Je to představení globální nabídky, která propojuje všechny naše obchodní aktivity v oblasti poskytování služeb – sladění procesů, týmů, lidí, dokumentace a infrastruktury,“ dodal Petr Hübl.

Vývojový tým NextiraOne se soustředil na vývoj silného řešení orientovaného na zákazníka s využitím dlouholetých zkušeností společnosti v oblasti poskytování podpory, správy a řízených služeb pro zákazníky po celé Evropě.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Google vs. Oracle: Kdo tahá za kratší konec?

Pavel Houser , 04. duben 2018 11:30
Pavel Houser

Po 8 letech právních sporů vstoupila soudní tahanice mezi Googlem a Oraclem do dalšího kola. Nakolik...

Více







RSS 

Zprávičky

Před 25 lety byl zpřístupněn webový prohlížeč Mosaic

ČTK , 21. duben 2018 15:22

Mosaic se zrodil v průběhu roku 1992 v hlavě Marca Andreessena a jeho kolegy Erica Biny....

Více 0 komentářů

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 0 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 2 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů