Operátor U:fon v Kroměříži mění vysílač, dotčení zákazníci získají měsíc služeb zdarma

10. leden 2013 09:20 0 komentářů

Kvůli neočekávanému prudkému zhoršení statiky budovy bývalých kasáren na Hanáckém náměstí, kde má své technické zázemí mobilní operátor U:fon, zaznamenají kroměřížští zákazníci od 11. ledna 2013 výrazné snížení kvality signálu. Společnost nenadálou situaci neprodleně řeší a začíná s výstavbou nové základnové stanice. Kvalita signálu se do normálu vrátí přibližně během jednoho měsíce. Všichni dotčení kroměřížští zákazníci mohou na lince U:fona nárokovat 100% slevu na služby v délce trvání omezení.

„Situace nás velmi mrzí, nemohli jsme ji však předvídat nebo dostupnými prostředky předejít. Samotný objekt není v našem vlastnictví a o stavebních zásazích proto nemůžeme rozhodovat. Demolice domu byla původně oznámena na léto tohoto roku. Práce na výstavbě nové infrastruktury jsme proto měli naplánované na přelom února a března tak, aby naši zákazníci žádné omezení služeb nezaznamenali,“ říká Pavel Křižka, tiskový mluvčí operátora U:fon, a dále vysvětluje: „Načasování výstavby na jaro jsme zvolili zejména s ohledem na použitou technologii propojování pomocí silných koaxiálních kabelů, které v nízkých teplotách často praskají.“

Zhoršení kvality signálu Statika budovy bývalých kasáren na Hanáckém náměstí se začátkem roku 2013 neočekávaně zhoršila a kvůli rozsáhlému propadnutí stropů byl na objekt vypsán demoliční výměr. Jedenáctého ledna dojde k ukončení dodávek elektrické energie do objektu a tudíž i k přerušení provozu základnové stanice BTS operátora U:fon. Výpadek se dotkne významné části Kroměříže a projeví se zhoršením kvality signálu či jeho kompletními výpadky.

„Nenadálý stav okamžitě řešíme výstavbou nové kroměřížské základnové stanice. Tu jsme schopni do provozu uvést přibližně za měsíc, v závislosti na počasí. Zákazníkům v Kroměříži bychom se za omezení kvality signálu a jeho výpadky chtěli omluvit a poskytnout jim 100% slevu na služby v průběhu celého omezení. Mohou ji nárokovat na naší infolince 811 811 811,“ doplňuje Křižka.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů