Papírový program ColorLok: prodáno už 2,1 mld. balení o 500 arších!

04. říjen 2011 12:15 0 komentářů


Společnost HP oznámila, že se od března 2008, kdy tento papírový program spustila, prodalo již 2,1 miliardy pětisetarchových balení papíru ColorLok®, což představuje výrazný skok od 1,3 miliardy prodaných balení k březnu letošního roku.

Papír ve standardu ColorLok zahrnuje papír se speciálními příměsemi, které urychlují schnutí inkoustu, zintenzivňují barvy a zajišťují výraznější čerň. Lepší dostupnost papíru ColorLok u velkých značek, včetně běžných kancelářských papírů, poukazuje na výrazné celosvětové zlepšení nabídky papíru.

„Technologie ColorLok posouvá kvalitu papíru o výrazný kus dál,“ prohlásil Larry Tracy, ředitel obchodní jednotky ColorLok společnosti HP. „Protože spotřebitel oceňuje výrazně lepší kvalitu tisku, stále více značek produkuje papír s technologií ColorLok.“
Lepší dostupnost se připisuje zejména partnerům, mezi nimiž jsou také společnosti Domtar a JK Paper Ltd., které používají technologii ColorLok ve všech kvalitách, takže se ColorLok stává standardem v sortimentu. V současné době má ColorLok již minimálně 220 značek papíru po celém světě.

Papírový program ColorLok nyní vítá nejnovějšího člena, společnost Inapa, předního prodejce papíru v Evropě.

„Inapa s potěšením oznamuje, že naše nabídka papírů Tecno nyní nabízí technologii ColorLok pro sytější čerň, výraznější barvy a rychlejší schnutí tiskárenského inkoustu,“ uvedl Antoine Lequitte, ředitel nákupu a marketingu společnosti Inapa. „Papíry Inapa Tecno jsou odborníky považovány za kvalitní produkt, který zaručuje skvělý tiskový výstup.“

Antalis International, jeden z předních prodejců papíru v Evropě, zařazuje ColorLok do papíru v kvalitě A, který pod svou značkou a obchodním názvem Image Impact bude prodávat od letošního podzimu.
„Antalis také najíždí na technologii ColorLok, protože ví, jak důležité je nabízet zákazníkům nejlepší kvalitu tiskového výstupu,“ uvedl Xavier Jouvet, ředitel marketingu a nákupu u skupiny Antalis International. „Věříme, že ColorLok je důležitým aspektem kvality, kterou přinášíme svým zákazníkům.“

Přední výrobce papíru v Evropě, společnost Mondi Uncoated Fine Paper, rozšířila svůj sortiment papírů s technologií ColorLok o produkty NAUTILUS SuperWhite, IQ appeal a MAESTRO bulky.

„Mezi papírem do inkoustových tiskáren s technologií ColorLok a bez ní je viditelný rozdíl ve výsledku,“ vysvětluje Johannes Klumpp, ředitel pro obchod a marketing společnosti Mondi Uncoated Fine Paper. „Naše investice do technologie ColorLok u širšího sortimentu nepotahovaného jemného papíru znamená přidanou hodnotu pro naše zákazníky.“

Technologie ColorLok je pro zákazníky pečetí kvality, podle níž se mohou orientovat v nabídkách výrobců. Spotřebitel tak ví, že papír, který používá, i ten v nižší či recyklované kvalitě, má atributy technologie ColorLok.

ColorLok nabízí uživatelům inkoustových tiskáren:
Sytější a výraznější barvy, hlubší čerň a rychlejší schnutí – to vše díky přísadám, které fixují inkoust na povrchu papíru.
Recyklovaný kancelářský papír s technologií ColorLok zajišťuje konzistentní kvalitu tiskového výstupu a lepší recyklovatelnost.
Papír ve standardu ColorLok prochází přísným testováním na různých typech kancelářských inkoustových a laserových tiskáren a kopírek, aby byla zajištěna stálá kvalita a výsledky. Více informací naleznete zde: www.hp.com/go/colorlok.

HP a životní prostředí
Již celá desetiletí je společnost HP na špici v ochraně životního prostředí a její environmentální strategie je založena na holistickém přístupu a společenské odpovědnosti. HP jde příkladem ve svém odvětví a usiluje o odpovědnost napříč dodavatelským řetězcem, lepší energetickou účinnost a prostřednictvím opětovného použití a recyklace produktů o snižování negativních dopadů na životní prostředí. HP také pomáhá svým zákazníkům v tom, aby i oni mohli udělat něco pro životní prostředí. Za tímto účelem uvedla společnost HP svůj program HP Eco Solutions, který pomáhá zákazníkům identifikovat produkty a služby, které jsou již svým designem ekologické. Více informací naleznete zde: www.hp.com/environment.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 1 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů