Papírový program ColorLok: prodáno už 2,1 mld. balení o 500 arších!

04. říjen 2011 12:15 0 komentářů


Společnost HP oznámila, že se od března 2008, kdy tento papírový program spustila, prodalo již 2,1 miliardy pětisetarchových balení papíru ColorLok®, což představuje výrazný skok od 1,3 miliardy prodaných balení k březnu letošního roku.

Papír ve standardu ColorLok zahrnuje papír se speciálními příměsemi, které urychlují schnutí inkoustu, zintenzivňují barvy a zajišťují výraznější čerň. Lepší dostupnost papíru ColorLok u velkých značek, včetně běžných kancelářských papírů, poukazuje na výrazné celosvětové zlepšení nabídky papíru.

„Technologie ColorLok posouvá kvalitu papíru o výrazný kus dál,“ prohlásil Larry Tracy, ředitel obchodní jednotky ColorLok společnosti HP. „Protože spotřebitel oceňuje výrazně lepší kvalitu tisku, stále více značek produkuje papír s technologií ColorLok.“
Lepší dostupnost se připisuje zejména partnerům, mezi nimiž jsou také společnosti Domtar a JK Paper Ltd., které používají technologii ColorLok ve všech kvalitách, takže se ColorLok stává standardem v sortimentu. V současné době má ColorLok již minimálně 220 značek papíru po celém světě.

Papírový program ColorLok nyní vítá nejnovějšího člena, společnost Inapa, předního prodejce papíru v Evropě.

„Inapa s potěšením oznamuje, že naše nabídka papírů Tecno nyní nabízí technologii ColorLok pro sytější čerň, výraznější barvy a rychlejší schnutí tiskárenského inkoustu,“ uvedl Antoine Lequitte, ředitel nákupu a marketingu společnosti Inapa. „Papíry Inapa Tecno jsou odborníky považovány za kvalitní produkt, který zaručuje skvělý tiskový výstup.“

Antalis International, jeden z předních prodejců papíru v Evropě, zařazuje ColorLok do papíru v kvalitě A, který pod svou značkou a obchodním názvem Image Impact bude prodávat od letošního podzimu.
„Antalis také najíždí na technologii ColorLok, protože ví, jak důležité je nabízet zákazníkům nejlepší kvalitu tiskového výstupu,“ uvedl Xavier Jouvet, ředitel marketingu a nákupu u skupiny Antalis International. „Věříme, že ColorLok je důležitým aspektem kvality, kterou přinášíme svým zákazníkům.“

Přední výrobce papíru v Evropě, společnost Mondi Uncoated Fine Paper, rozšířila svůj sortiment papírů s technologií ColorLok o produkty NAUTILUS SuperWhite, IQ appeal a MAESTRO bulky.

„Mezi papírem do inkoustových tiskáren s technologií ColorLok a bez ní je viditelný rozdíl ve výsledku,“ vysvětluje Johannes Klumpp, ředitel pro obchod a marketing společnosti Mondi Uncoated Fine Paper. „Naše investice do technologie ColorLok u širšího sortimentu nepotahovaného jemného papíru znamená přidanou hodnotu pro naše zákazníky.“

Technologie ColorLok je pro zákazníky pečetí kvality, podle níž se mohou orientovat v nabídkách výrobců. Spotřebitel tak ví, že papír, který používá, i ten v nižší či recyklované kvalitě, má atributy technologie ColorLok.

ColorLok nabízí uživatelům inkoustových tiskáren:
Sytější a výraznější barvy, hlubší čerň a rychlejší schnutí – to vše díky přísadám, které fixují inkoust na povrchu papíru.
Recyklovaný kancelářský papír s technologií ColorLok zajišťuje konzistentní kvalitu tiskového výstupu a lepší recyklovatelnost.
Papír ve standardu ColorLok prochází přísným testováním na různých typech kancelářských inkoustových a laserových tiskáren a kopírek, aby byla zajištěna stálá kvalita a výsledky. Více informací naleznete zde: www.hp.com/go/colorlok.

HP a životní prostředí
Již celá desetiletí je společnost HP na špici v ochraně životního prostředí a její environmentální strategie je založena na holistickém přístupu a společenské odpovědnosti. HP jde příkladem ve svém odvětví a usiluje o odpovědnost napříč dodavatelským řetězcem, lepší energetickou účinnost a prostřednictvím opětovného použití a recyklace produktů o snižování negativních dopadů na životní prostředí. HP také pomáhá svým zákazníkům v tom, aby i oni mohli udělat něco pro životní prostředí. Za tímto účelem uvedla společnost HP svůj program HP Eco Solutions, který pomáhá zákazníkům identifikovat produkty a služby, které jsou již svým designem ekologické. Více informací naleznete zde: www.hp.com/environment.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Broadcom snížil nabídku na rivala Qualcomm na 117 miliard dolarů

ČTK , 23. únor 2018 10:00

Převzetí Qualcommu by bylo největší akvizicí v historii technologického sektoru....

Více 0 komentářů

T-Mobile měl úspěšný rok

Pavel Houser , 23. únor 2018 09:00

T-Mobile oznámil finanční výsledky za rok 2017. Celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně pr...

Více 0 komentářů

NÚKIB loni řešil méně hlášení o kybernetických incidentech

ČTK , 23. únor 2018 08:00

Na podzim NÚKIB musel řešit i útok na weby, na kterých se zobrazovaly aktuální volební výsledky....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hackeři zneužili cloudový systém Tesly k těžbě kryptoměn

ČTK , 22. únor 2018 10:00

Průnik se odehrál přes konzoli systému Kubernetes pro optimalizaci cloudových aplikací. ...

Více 0 komentářů

Dvakrát ze světa open source CRM: Sugar a SuiteCRM

Pavel Houser , 22. únor 2018 09:00

CRM systém Sugar je nabízen v několika edicích. Placené edice lze standardně provozovat formou služb...

Více 0 komentářů

Intel chce investovat 5 miliard dolarů do izraelské továrny

ČTK , 22. únor 2018 08:00

Předpokládá se, že Intel na rozšíření továrny obdrží státní podporu v hodnotě až 10 % investice....

Více 0 komentářů

Apple chce kupovat kobalt přímo od těžařů

ČTK , 21. únor 2018 11:48

Kobalt se používá v bateriích pro smartphony. Jeho cena výrazně vzrostla dále ji zvýší nástup elektr...

Více 0 komentářů