Paylo spustilo certifikaci ověřených slevových portálů

02. listopad 2012 00:00 0 komentářů

B2B platební platforma pro slevové servery Paylo.cz zahájila certifikaci ověřených portálů. Získaný certifikát se zobrazuje u všech nabídek daného slevového serveru a na slevových agregátorech, které jsou registrovány v systému Paylo. Paylo spolu se slevovým agregátorem Slevín tak pokračují ve své strategii pro zvyšování kvality českého slevového trhu.

Paylo a Slevín tímto krokem apelují (v současné době) na všech 135 aktivních slevových portálů v systému, aby šli maximálně prozákaznickým servisem. Pro získání certifikátu musí splňovat následující kritéria, která zákazníkům garantují 100% servis a maximální kvalitu u nabídek. Pokud portál podmínky certifikace splňuje, jsou jeho nabídky označeny logem certifikátu, tak aby zákazník byl schopen rozeznat, který portál je maximálně důvěryhodný a který ne.

Aby slevový server certifikát získal, musí prokazatelně splňovat následující podmínky:

  1. telefonická podpora Zákazníkům musí být k dispozici telefonická podpora.

  2. platba kartou Slevový server umožňuje platbu platebními kartami a to za stejné ceny jako prezentuje.

  3. garance vrácení peněz Slevový server musí mít aktivní přístup při vracení peněz zákazníkům za neuspokojivé služby. Nejen při neposkytnutí služby, ale i při její špatné či nedostatečné kvalitě, oproti popisované nabídce.

  4. kvalitní slevové nabídky Slevový server nesmí nabízet nekvalitní zavádějící či dokonce podvodné slevové nabídky. Musí pečovat o kvalitu svých slevových nabídek a partnerů.

Certifikace byla po dlouhodobých přípravách zahájena 1. října 2012 a v současné době jí disponuje již 14 největších portálů na trhu. Ostatní slovové portály, které zmiňovaná kritéria splňují, mohou o udělení certifikátu rovněž zažádat. Následně Paylo a přidružené agregátory tuto žádost prověří, zda portál splňuje veškeré podmínky certifikace. Souběžně s tím probíhá kontrola nabídek (kvalita, výše slev, poskytované služby…) a rovněž zohlednění zpráv z trhu a zpětných vazeb od uživatelů.

„Z naší strany nejde jen o marketingový tah, ale skutečně tlačíme na portály, aby dodávaly pouze kvalitní nabídky – adekvátní slevy, správné a neklamavé či zavádějící popisky k nabídkám, reálné nenadhodnocené ceny… Dalším významným kritériem je dodatečný servis v podobě telefonické podpory, garance vrácení peněz a mnoho dalšího,“ uvádí Michal Menšík, jednatel slevového agregátoru Slevín.cz. Chceme tak neustále čistit trh od nedůvěryhodných nabídek a portálů. Tím že za touto garancí stojíme my – nezávislý agregátor – nás zákazníci berou jako jistou oporu.

V rámci zkvalitňování slevového trhu se dále čím dál více rozšiřuje i pojištění slevových portálů a jejich jednotlivých nabídek. Pojišťovna uzavírá smlouvy s portály a v případě pojistné události následně plní závazky vůči klientům, nakupujícím na slevových portálech.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů