PayPal se spojil s portálem Shopify, aby nabídl skutečně bezproblémové vánoční nákupy – o 20 % levnější

23. listopad 2015 08:00 0 komentářů

Společnosti PayPal, poskytovatel nejrozšířenějšího platebního portálu na světě, a Shopify, přední cloudová multikanálová obchodní platforma navržená pro malé a střední firmy, se rozhodly nabídnout zákazníkům možnost slev v rámci letošního vánočního nakupování. V rámci spolupráce obou firem PayPal navazuje partnerství s webem Shopify a nabízí 20% slevu prodejcům, kteří chtějí provozovat nejlepší online obchody.

Pokud mohou loňské vánoční prodejní výsledky sloužit jako měřítko, pak svátky jsou ideální příležitostí k lepší optimalizaci vašeho online obchodu. Podle Národní maloobchodní federace (National Retail Federation) světový vánoční prodej mimo prodejny (což zahrnuje i online obchody a elektronickou komerci) vzrostly v roce 2014 o 6,8 procent na 101,9 mld. USD.

Nové partnerství obou společností se zaměřuje hlavně na čtyři oblasti, kde společnosti PayPal a Shopify poskytují online obchodníkům důležité rady. Využitím služby společností PayPal a Shopify provozovatelé e-shopů získají rady, jak připravit své online obchody na mobilní zákazníky: zjistí hlavně, jak orientovat návrh zboží a služeb a plánování celého nákupního procesu z pohledu mobilního zákazníka. Jedná se zde o odstranění nutnosti zadávat uživatelské jméno, heslo a další informace, které mohou představovat překážku v nákupu. Dobrým příkladem je funkce PayPal One Touch, která má nyní ještě širší globální dosah, takže vám umožní získat ještě více zákazníků z celého světa.

Druhá oblast, kde radí PayPal a Shopify majitelům e-shopů, je bezpečnost. Při nakupování online a na mobilních zařízeních během svátků zákazníci očekávají, že jejich osobní údaje zůstanou v bezpečí. Díky partnerství firmy Shopify se známou a důvěryhodnou společností, jako je PayPal, prodejci vědí, že svým zákazníkům mohou nabídnout špičkovou ochranu prostřednictvím programu PayPal Buyer Protection. Ochrana kryje plnou nákupní cenu zboží a jakékoli původní náklady na dodání, pokud není s objednávkou něco v pořádku. Díky programu společnosti PayPal mají nakupující na vznesení námitky až 180 dnů. Taková úroveň zabezpečení a ochrany dává zákazníkům důvěru, kterou hledají při online nakupování.

Třetí oblast se soustředí na jednodušší úhradu nákupu. Každý, kdo provozuje online obchod, ví, že opuštěný nákupní košík patří mezi běžné problémy a vede k nižší míře konverze. Co se týká plateb, pak pohodlí patří mezi nejdůležitější faktory vyšší míry konverze. Pokud nutnost okamžité platby zákazníky odrazuje od nakupování, zvažte možnost nabídnout splátky: malé obchody, které na svůj web umístily reklamní bannery splátkové služby PayPal Credit, hlásí zvýšení prodeje až o 18 procent. Obchodníci by se také měli zamyslet nad tím, jestli zákazníci skutečně musí na konci nákupu zadávat číslo platební karty a další související údaje (jako dodací a fakturační adresa). Uložené platební informace jsou důvodem, proč transakce zpracovávané přes PayPal dosahují o 70 procent vyšší míry konverze, než je tomu v případě, když nabídnete platbu pouze kreditní kartou.

Čtvrtá oblast je možnost volby a flexibilita v rámci jediného předplatného. Mnozí spotřebitelé se v období vánočních nákupů potýkají s nedostatkem času, a nakupování dárků pro ně proto může být stresující. Možnosti jako „Nákup online, vrácení v prodejně“ (Buy Online, Return in Store – BORIS) nebo „Nákup online, vyzvednutí v prodejně“ (Buy Online, Pick up In Store – BOPIS) dávají zákazníkům větší flexibilitu pro zakoupení a případné vrácení dárků a zohledňují jejich specifické potřeby. Zhruba 88 procent ze 100 nejvýznamnějších maloobchodníků v USA začalo tyto možnosti poskytovat, což samozřejmě vede k tomu, že nakupující je následně očekávají i od menších prodejců.

I když možnosti BORIS a BOPIS mohou představovat výzvy z hlediska řízení dodavatelského řetězce (protože objednávky mohou být vyřizovány z různých skladů), flexibilita ve vašich skladových systémech je nezbytným předpokladem k úspěšnému škálování.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů