Platforma Amelia pomůže firmám zrychlit zavedení služeb umělé inteligence

22. červen 2016 14:00 0 komentářů

Amelia je společný projekt společností Accenture a IPsoft, který firmám pomůže rychleji zavádět umělou inteligenci s cílem vytvořit nové podnikatelské příležitosti a zlepšit obchodní výsledky. Accenture využije platformu Amelia pro vývoj nabídky obchodních strategií, řešení a poradenských služeb zaměřených na technologii virtuálního agenta pro klienty napříč odvětvími, s primárním zaměřením na bankovní sektor, pojišťovnictví a cestovní ruch.

Amelia je společný projekt společností Accenture a IPsoft, který firmám pomůže rychleji zavádět umělou inteligenci s cílem vytvořit nové podnikatelské příležitosti a zlepšit obchodní výsledky. Accenture využije platformu Amelia pro vývoj nabídky obchodních strategií, řešení a poradenských služeb zaměřených na technologii virtuálního agenta pro klienty napříč odvětvími, s primárním zaměřením na bankovní sektor, pojišťovnictví a cestovní ruch.

„Umělá inteligence se rychle rozvíjí a má potenciál přetvořit způsob, jakým společnosti podnikají a komunikují se svými zákazníky a zaměstnanci. Management je mezitím zahlcen ohromným množstvím technologií a výrobků, které inzerují umělou inteligenci nebo určité kognitivní schopnosti,“ říká Paul Daugherty, generální ředitel pro technologie společnost Accenture. „S naší novou službou Amelia jsme posunuli obchodní potenciál umělé inteligence tím, že jsme zkombinovali platformu pro virtuální agenty světové úrovně s rozsáhlými technologickými schopnostmi a zkušeností z různých odvětví, jimiž disponuje Accenture. Našim klientům tak pomůžeme transformovat jejich podnikání a způsob práce.“

Tržní příležitosti spojené s umělou inteligencí se rychle rozrůstají. Analytická firma IDC předpokládá, že světový softwarový trh se systémy pro analýzu obsahu, kognitivními systémy a systémy pro odhalování informací poroste z hodnoty 4,5 miliardy dolarů v roce 2014 až na 9,2 miliardy v roce 2019. Jiní dokonce uvádějí, že tyto systémy budou mít v roce 2025 ekonomický dopad v hodnotě 5 až 7 trilionů dolarů.

Accenture Technology Vision 2016 – výzkum, který shromažďuje vstupní informace od více než 3 100 podniků a IT manažerů napříč veřejným a soukromým sektorem, akademickou sférou, firmami obchodujícími s rizikovým kapitálem a podnikatelskými subjekty v 11 zemích a 12 odvětvích – ukázal, že 70 % firemních manažerů výrazně více investuje do technologií souvisejících s umělou inteligencí; před dvěma lety plánovalo její využití 55 % z nich.

„Společnost Accenture použila jedinečné schopnosti platformy Amelia jako základ pro své technologie umělé inteligence a jsme přesvědčeni, že tento krok bude mít transformační efekt pro klienty ze všech odvětví,“ uvedl Chetan Dube, prezident a generální ředitel společnosti IPsoft. „Nacházíme se na důležité křižovatce. Generální ředitelé se musí rozhodnout, zda přijmou skutečnou digitální strategii. Když vybavíme Amélii hlubokou znalostí odvětví, technologickými dovednostmi a způsobilostí ke škálování, jimiž disponuje společnost Accenture, můžeme firmám pomoci využít plný potenciál technologie umělé inteligence tak, jak se bude vyvíjet.“

„Projekt Amelia bude mít výrazný dopad na rozvíjející se trh s umělou inteligencí,“ předpovídá Phil Fersht, generální ředitel společnosti HfS Research. „Způsobilost Accenture v oblasti služeb a zaměření na umělou inteligenci ve spojení se silným postavením společnosti IPsoft v oblastech jako samoregulační platformy a kognitivní výpočetní technika, jsou pro zákazníky příslibem zcela nové úrovně hodnot.“ Některé společnosti již integrují Amélii do svého podnikání. Například:

• Globální společnost obchodující s plynem a ropou „vycvičila“ Amélii tak, aby dokázala poskytovat rychlé a efektivní odpovědi na fakturační dotazy od subdodavatelů.

• Přední evropská banka dokončila rychlé spuštění Amélie v IT oblasti, a podařilo se jí dosáhnout toho, že kognitivní agent se pustil do díla pouhých 45 dní po zahájení projektu.

• Rozsáhlá americká společnost poskytující mediální služby naučila Amélii podporovat agenty v první linii, a zvedla tak laťku v oblasti zákaznických služeb.

• Prominentní globální banka, která se pyšní rolí průkopníka v oblasti digitální strategie, úspěšně otestovala schopnost Amélie podporovat síť zprostředkovatelů hypotečních služeb poskytováním informací o pojistných smlouvách.

Vytvoření projektu Amelia dále posunulo spolupráci společnosti Accenture s firmou IPsoft a rozvíjí dovednosti a kompetenci společnosti Accenture v oblasti umělé inteligence včetně právě spuštěného programu výzkumu a vývoje v oblasti umělé inteligence.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 4 komentářů

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů

Alibaba téměř zdvojnásobila zisk, růst tržeb překonal odhady

ČTK , 18. srpen 2017 08:00

Alibaba, která patří k nejhodnotnějším firmám v Asii, profituje z rostoucích on-line nákupů čínských...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů

ShadowPad: malware v produktech NetSarang pro správu serverů

Pavel Houser , 17. srpen 2017 13:43

Útočníci schovali backdoor ShadowPad v softwaru využívaném stovkami světových společností včetně ban...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita bude za pár let běžnou záležitostí

ČTK , 17. srpen 2017 12:58

Za pět, šest let bude běžné, že si turisté při návštěvě zahraničních metropolí nasadí speciální brýl...

Více 0 komentářů

Podíl internetových kurzových sázek v ČR loni vzrostl na 88 %

ČTK , 17. srpen 2017 10:00

Velký podíl na internetových sázkách tvoří live sázky, které lze uzavírat opakovaně v průběhu zápasu...

Více 0 komentářů