Platforma Amelia pomůže firmám zrychlit zavedení služeb umělé inteligence

22. červen 2016 14:00 0 komentářů

Amelia je společný projekt společností Accenture a IPsoft, který firmám pomůže rychleji zavádět umělou inteligenci s cílem vytvořit nové podnikatelské příležitosti a zlepšit obchodní výsledky. Accenture využije platformu Amelia pro vývoj nabídky obchodních strategií, řešení a poradenských služeb zaměřených na technologii virtuálního agenta pro klienty napříč odvětvími, s primárním zaměřením na bankovní sektor, pojišťovnictví a cestovní ruch.

Amelia je společný projekt společností Accenture a IPsoft, který firmám pomůže rychleji zavádět umělou inteligenci s cílem vytvořit nové podnikatelské příležitosti a zlepšit obchodní výsledky. Accenture využije platformu Amelia pro vývoj nabídky obchodních strategií, řešení a poradenských služeb zaměřených na technologii virtuálního agenta pro klienty napříč odvětvími, s primárním zaměřením na bankovní sektor, pojišťovnictví a cestovní ruch.

„Umělá inteligence se rychle rozvíjí a má potenciál přetvořit způsob, jakým společnosti podnikají a komunikují se svými zákazníky a zaměstnanci. Management je mezitím zahlcen ohromným množstvím technologií a výrobků, které inzerují umělou inteligenci nebo určité kognitivní schopnosti,“ říká Paul Daugherty, generální ředitel pro technologie společnost Accenture. „S naší novou službou Amelia jsme posunuli obchodní potenciál umělé inteligence tím, že jsme zkombinovali platformu pro virtuální agenty světové úrovně s rozsáhlými technologickými schopnostmi a zkušeností z různých odvětví, jimiž disponuje Accenture. Našim klientům tak pomůžeme transformovat jejich podnikání a způsob práce.“

Tržní příležitosti spojené s umělou inteligencí se rychle rozrůstají. Analytická firma IDC předpokládá, že světový softwarový trh se systémy pro analýzu obsahu, kognitivními systémy a systémy pro odhalování informací poroste z hodnoty 4,5 miliardy dolarů v roce 2014 až na 9,2 miliardy v roce 2019. Jiní dokonce uvádějí, že tyto systémy budou mít v roce 2025 ekonomický dopad v hodnotě 5 až 7 trilionů dolarů.

Accenture Technology Vision 2016 – výzkum, který shromažďuje vstupní informace od více než 3 100 podniků a IT manažerů napříč veřejným a soukromým sektorem, akademickou sférou, firmami obchodujícími s rizikovým kapitálem a podnikatelskými subjekty v 11 zemích a 12 odvětvích – ukázal, že 70 % firemních manažerů výrazně více investuje do technologií souvisejících s umělou inteligencí; před dvěma lety plánovalo její využití 55 % z nich.

„Společnost Accenture použila jedinečné schopnosti platformy Amelia jako základ pro své technologie umělé inteligence a jsme přesvědčeni, že tento krok bude mít transformační efekt pro klienty ze všech odvětví,“ uvedl Chetan Dube, prezident a generální ředitel společnosti IPsoft. „Nacházíme se na důležité křižovatce. Generální ředitelé se musí rozhodnout, zda přijmou skutečnou digitální strategii. Když vybavíme Amélii hlubokou znalostí odvětví, technologickými dovednostmi a způsobilostí ke škálování, jimiž disponuje společnost Accenture, můžeme firmám pomoci využít plný potenciál technologie umělé inteligence tak, jak se bude vyvíjet.“

„Projekt Amelia bude mít výrazný dopad na rozvíjející se trh s umělou inteligencí,“ předpovídá Phil Fersht, generální ředitel společnosti HfS Research. „Způsobilost Accenture v oblasti služeb a zaměření na umělou inteligenci ve spojení se silným postavením společnosti IPsoft v oblastech jako samoregulační platformy a kognitivní výpočetní technika, jsou pro zákazníky příslibem zcela nové úrovně hodnot.“ Některé společnosti již integrují Amélii do svého podnikání. Například:

• Globální společnost obchodující s plynem a ropou „vycvičila“ Amélii tak, aby dokázala poskytovat rychlé a efektivní odpovědi na fakturační dotazy od subdodavatelů.

• Přední evropská banka dokončila rychlé spuštění Amélie v IT oblasti, a podařilo se jí dosáhnout toho, že kognitivní agent se pustil do díla pouhých 45 dní po zahájení projektu.

• Rozsáhlá americká společnost poskytující mediální služby naučila Amélii podporovat agenty v první linii, a zvedla tak laťku v oblasti zákaznických služeb.

• Prominentní globální banka, která se pyšní rolí průkopníka v oblasti digitální strategie, úspěšně otestovala schopnost Amélie podporovat síť zprostředkovatelů hypotečních služeb poskytováním informací o pojistných smlouvách.

Vytvoření projektu Amelia dále posunulo spolupráci společnosti Accenture s firmou IPsoft a rozvíjí dovednosti a kompetenci společnosti Accenture v oblasti umělé inteligence včetně právě spuštěného programu výzkumu a vývoje v oblasti umělé inteligence.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Telefony vodní i podvodní

Pavel Houser , 16. červen 2017 13:00
Pavel Houser

Jako zajímavou technickou kuriozitu lze uvést, že všech 28 států NATO schválilo protokol Janus, kter...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Britský parlament se stal terčem kybernetického útoku

ČTK , 25. červen 2017 09:00

Mluvčí Dolní sněmovny potvrdila, že parlament odhalil neoprávněné pokusy o přístup....

Více 0 komentářů

VZLUSAT-1, první česká nanodružice

ČTK , 24. červen 2017 18:13

V pátek indická raketa PSLV-C38 vynesla na oběžnou dráhu českou technologickou nanodružici VZLUSAT-1...

Více 0 komentářů

BlackBerry se vrací k zisku, tržby však zaostaly za očekáváním

ČTK , 24. červen 2017 09:46

Kanadský výrobce chytrých telefonů BlackBerry v prvním finančním čtvrtletí vydělal 671 milionů dolar...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Operátoři díky výměně kmitočtů zrychlí mobilní internet

ČTK , 23. červen 2017 12:36

Mobilní operátoři O2, T-Mobile a Vodafone si vyměnili kmitočty v pásmu 1800 MHz pro provoz rychlých ...

Více 0 komentářů

Toshiba a Western Digital stále ve sporu

ČTK , 23. červen 2017 08:39

Toshiba chce prodat čipovou divizi skupině, za kterou stojí vláda. ...

Více 0 komentářů

CETIN vyplatí PPF za loňský rok dividendu 2,36 miliardy Kč

ČTK , 23. červen 2017 08:00

CETIN loni zvýšil čistý zisk o 16 % na 2,26 miliardy Kč....

Více 0 komentářů

VMware Horizon v cloudu Microsoft Azure

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:50

Řešení pro poskytování desktopu jako služby za poslední roky vyzrála....

Více 0 komentářů