Platforma Amelia pomůže firmám zrychlit zavedení služeb umělé inteligence

22. červen 2016 14:00 0 komentářů

Amelia je společný projekt společností Accenture a IPsoft, který firmám pomůže rychleji zavádět umělou inteligenci s cílem vytvořit nové podnikatelské příležitosti a zlepšit obchodní výsledky. Accenture využije platformu Amelia pro vývoj nabídky obchodních strategií, řešení a poradenských služeb zaměřených na technologii virtuálního agenta pro klienty napříč odvětvími, s primárním zaměřením na bankovní sektor, pojišťovnictví a cestovní ruch.

Amelia je společný projekt společností Accenture a IPsoft, který firmám pomůže rychleji zavádět umělou inteligenci s cílem vytvořit nové podnikatelské příležitosti a zlepšit obchodní výsledky. Accenture využije platformu Amelia pro vývoj nabídky obchodních strategií, řešení a poradenských služeb zaměřených na technologii virtuálního agenta pro klienty napříč odvětvími, s primárním zaměřením na bankovní sektor, pojišťovnictví a cestovní ruch.

„Umělá inteligence se rychle rozvíjí a má potenciál přetvořit způsob, jakým společnosti podnikají a komunikují se svými zákazníky a zaměstnanci. Management je mezitím zahlcen ohromným množstvím technologií a výrobků, které inzerují umělou inteligenci nebo určité kognitivní schopnosti,“ říká Paul Daugherty, generální ředitel pro technologie společnost Accenture. „S naší novou službou Amelia jsme posunuli obchodní potenciál umělé inteligence tím, že jsme zkombinovali platformu pro virtuální agenty světové úrovně s rozsáhlými technologickými schopnostmi a zkušeností z různých odvětví, jimiž disponuje Accenture. Našim klientům tak pomůžeme transformovat jejich podnikání a způsob práce.“

Tržní příležitosti spojené s umělou inteligencí se rychle rozrůstají. Analytická firma IDC předpokládá, že světový softwarový trh se systémy pro analýzu obsahu, kognitivními systémy a systémy pro odhalování informací poroste z hodnoty 4,5 miliardy dolarů v roce 2014 až na 9,2 miliardy v roce 2019. Jiní dokonce uvádějí, že tyto systémy budou mít v roce 2025 ekonomický dopad v hodnotě 5 až 7 trilionů dolarů.

Accenture Technology Vision 2016 – výzkum, který shromažďuje vstupní informace od více než 3 100 podniků a IT manažerů napříč veřejným a soukromým sektorem, akademickou sférou, firmami obchodujícími s rizikovým kapitálem a podnikatelskými subjekty v 11 zemích a 12 odvětvích – ukázal, že 70 % firemních manažerů výrazně více investuje do technologií souvisejících s umělou inteligencí; před dvěma lety plánovalo její využití 55 % z nich.

„Společnost Accenture použila jedinečné schopnosti platformy Amelia jako základ pro své technologie umělé inteligence a jsme přesvědčeni, že tento krok bude mít transformační efekt pro klienty ze všech odvětví,“ uvedl Chetan Dube, prezident a generální ředitel společnosti IPsoft. „Nacházíme se na důležité křižovatce. Generální ředitelé se musí rozhodnout, zda přijmou skutečnou digitální strategii. Když vybavíme Amélii hlubokou znalostí odvětví, technologickými dovednostmi a způsobilostí ke škálování, jimiž disponuje společnost Accenture, můžeme firmám pomoci využít plný potenciál technologie umělé inteligence tak, jak se bude vyvíjet.“

„Projekt Amelia bude mít výrazný dopad na rozvíjející se trh s umělou inteligencí,“ předpovídá Phil Fersht, generální ředitel společnosti HfS Research. „Způsobilost Accenture v oblasti služeb a zaměření na umělou inteligenci ve spojení se silným postavením společnosti IPsoft v oblastech jako samoregulační platformy a kognitivní výpočetní technika, jsou pro zákazníky příslibem zcela nové úrovně hodnot.“ Některé společnosti již integrují Amélii do svého podnikání. Například:

• Globální společnost obchodující s plynem a ropou „vycvičila“ Amélii tak, aby dokázala poskytovat rychlé a efektivní odpovědi na fakturační dotazy od subdodavatelů.

• Přední evropská banka dokončila rychlé spuštění Amélie v IT oblasti, a podařilo se jí dosáhnout toho, že kognitivní agent se pustil do díla pouhých 45 dní po zahájení projektu.

• Rozsáhlá americká společnost poskytující mediální služby naučila Amélii podporovat agenty v první linii, a zvedla tak laťku v oblasti zákaznických služeb.

• Prominentní globální banka, která se pyšní rolí průkopníka v oblasti digitální strategie, úspěšně otestovala schopnost Amélie podporovat síť zprostředkovatelů hypotečních služeb poskytováním informací o pojistných smlouvách.

Vytvoření projektu Amelia dále posunulo spolupráci společnosti Accenture s firmou IPsoft a rozvíjí dovednosti a kompetenci společnosti Accenture v oblasti umělé inteligence včetně právě spuštěného programu výzkumu a vývoje v oblasti umělé inteligence.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů