Regus a JLL navazují partnerství v oblasti rozšiřování sítě business center umožňující flexibilní práci v České republice

06. leden 2016 16:00 0 komentářů

Regus, největší globální poskytovatel flexibilních pracovišť, a JLL, přední konzultantská společnost z oblasti realitních služeb a správy investic, dnes oznámili, že navázali partnerství v oblasti rozšiřování sítě nových business center Regus v České republice. Toto partnerství nabídne zákazníkům Regus ještě více možností k flexibilní práci a dosahování podnikatelských a profesních úspěchů.

Kancelářské prostředí umožňující flexibilní práci dnes zásadně přispívá ke zvyšování produktivity a zlepšení rovnováhy mezí osobním a pracovním životem. Je také klíčovým faktorem podporujícím úspěch vlastního podnikání. Z aktuálního průzkumu společnosti Regus mezi 44 000 podnikateli a manažery vyplývá, že mezi hlavní znaky úspěšné business lokality patří profesionálně vypadající kancelář (60 % respondentů), vysoká poskytovaná hodnota za vydané náklady (52 %), a kreativní, moderní a živé pracovní prostředí (45 %). Proto stále více společností a profesí volí prostředí flexibilních pracovních prostor s vysokou úrovní služeb.

„Zákazníci našich business center v České republice stále více oceňují rozmanitost našich služeb – od privátních kanceláří a jednacích místností až po co-workingové prostory, jako jsou sdílené kanceláře nebo business lounge, která je běžně součástí našich business center a poskytuje kvalitní pracovní zázemí především klientům, kteří jsou často na cestách,“ uvedl Karel Pelán, ředitel společnosti Regus v České republice, „Partnerství s jedním z největších poskytovatelů realitních služeb na trhu, společností JLL, nám umožní síť Regus dále rozšiřovat a nabídnout českým firmám a podnikatelům další zajímavé lokality, ve kterých mohou rozvíjet svůj byznys s minimálním rizikem a nízkými vstupními náklady.“

„Ze strany našich klientů pozorujeme zájem směřující k větší pružnosti kancelářských komplexů. Rozhodli jsme se tomuto trendu vyjít vstříc a navázat užší spolupráci s největším globálním dodavatelem flexibilních pracovišť,“ vysvětluje Marta Kadlecová, associate director oddělení zastupování nájemců JLL.

Společnost Regus v současné době provozuje v České republice 9 business center umístěných na prestižních lokalitách v Praze, Brně a v Ostravě. V letošním roce Regus otevřel tři nová centra v Praze, další nové lokality v České republice nabídne Regus i v roce 2016. V plánu je rozšiřování sítě dnes již 7 existujících center v Praze do zavedených i nově se rozvíjejících lokalit, stejně jako expanze do regionů prostřednictvím otevření business center ve velkých městech.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů