RETIA uvolnila vlastní pokročilé řešení ReDat TopicDetection pro přepis hlasu

04. únor 2013 01:43 0 komentářů

Česká společnost RETIA, která se věnuje vývoje speciální elektroniky a software pro záznam hlasu, uvádí na trh zcela nový produkt. „ReDat TopicDetection je nové řešení z oblasti hlasových analýz, které je speciálně navrženo pro potřeby středných a velkých call center,“ říká Jiří Kristek, člen představenstva RETIA zodpovědný za ReDat. ReDat TopicDetection řeší situace, kdy call centra potřebují vyhodnotit právě probíhající online rozhovory nebo zjistit výsledky běžící kampaně.

ReDat TopicDetection pracuje ve dvou základních fázích. „V prvním kroku se hovor automaticky přepisuje do písemné podoby. Poté následuje analýza kontextu a obsahu,“ vysvětluje Jiří Kristek. Převod řeči do psané formy se děje pomocí sofistikovaného procesu, kdy se rozpoznávají jednotlivá slova, a skládá se kontext. Prostřednictvím jazykového modulu se sestavují smysluplné věty.

Nový produkt rozpozná dokonce i spontánní řeč, což je jeden z nejsložitějších úkolů vůbec. „Spontánní projev je ze všech řečnických stylů nejhůře rozpoznatelný,“ upozorňuje Jiří Kristek a zároveň dodává, že i s tím si ReDat TopicDetection hravě poradí. Ve druhé fázi se provádí již samotná analýza kontextu a obsahu. „Nejprve se provede statistická analýza z přepisu hovorů, která slouží jako zdroj pro určení tématu, tj. topic. Díky těmto ukazatelům lze opakovaně vyhledávat zadaná témata nezávisle na čase a místě,“ říká Jiří Kristek z RETIA.

Statistická data ukazují, že střední a větší call centra mají opakované problémy zvláště ve špičkách, při zavádění nových kampaní nebo krizových situacích, kdy jsou doslova zahlceny množstvím dotazů. V okamžiku, kdy operátoři nestíhají plnit stanovená kritéria obslužnosti, je vhodné využít analýzu nejdiskutovanějšího tématu a relativně rychle učinit nápravná opatření. „Lze například změnit uvítací ohlášku na infolince a ještě před spojením s operátorem vysvětlit daný problém,“ uvádí konkrétní případ Petr Novák, produktový manažer ReDat.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Automatizace bezpečnosti – problémem nejsou technologie

Pavel Houser , 03. září 2017 09:00
Pavel Houser

Umělá inteligence, strojové učení, behaviorální analýza, model SecOps (analogie DevOps pro zabezpeče...

Více






Kalendář

21. 09. Mobilní řešení pro business
25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
RSS 

Zprávičky

Na trh přichází Synology C2 Backup

Pavel Houser , 19. září 2017 11:34

Synology strávila více než rok budováním vlastního datového centra....

Více 0 komentářů

Hackathon veřejné správy přilákal na 6 desítek vývojářů

Pavel Houser , 19. září 2017 08:00

Propojit otevřená data veřejné správy v užitečné aplikace bylo cílem šesti desítek programátorů, kte...

Více 0 komentářů

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zkoumá zakázky na IT systémy

Pavel Houser , 18. září 2017 12:50

Úřad aktuálně se zaměřil na smlouvy na IT systémy uzavřené v jednacím řízení bez uveřejnění. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Alphabet zvažuje investici do alternativní taxislužby Lyft

ČTK , 18. září 2017 08:34

Podnik Waymo ze skupiny Alphabet už v květnu oznámil partnerství s Lyftem na vývoji technologie auto...

Více 0 komentářů

Plán zdanění internetových firem v EU má první trhliny

ČTK , 18. září 2017 08:00

Dánský ministr financí Kristian Jensen varoval před rizikem přijetí zákonů, které by mohly inovativn...

Více 0 komentářů

BlueBorne: útok přes Bluetooth ohrožuje miliardy zařízení

Pavel Houser , 17. září 2017 08:00

Analytici Armis Labs nalezli celkem 8 zranitelností v protokolu Bluetooth....

Více 0 komentářů

Malware ExpensiveWall odesílá prémiové SMS zprávy

Pavel Houser , 16. září 2017 09:00

ExpensiveWall je v současné době navržen pouze pro generování zisku, ale podobný malware může být sn...

Více 0 komentářů