RETIA uvolnila vlastní pokročilé řešení ReDat TopicDetection pro přepis hlasu

04. únor 2013 01:43 0 komentářů

Česká společnost RETIA, která se věnuje vývoje speciální elektroniky a software pro záznam hlasu, uvádí na trh zcela nový produkt. „ReDat TopicDetection je nové řešení z oblasti hlasových analýz, které je speciálně navrženo pro potřeby středných a velkých call center,“ říká Jiří Kristek, člen představenstva RETIA zodpovědný za ReDat. ReDat TopicDetection řeší situace, kdy call centra potřebují vyhodnotit právě probíhající online rozhovory nebo zjistit výsledky běžící kampaně.

ReDat TopicDetection pracuje ve dvou základních fázích. „V prvním kroku se hovor automaticky přepisuje do písemné podoby. Poté následuje analýza kontextu a obsahu,“ vysvětluje Jiří Kristek. Převod řeči do psané formy se děje pomocí sofistikovaného procesu, kdy se rozpoznávají jednotlivá slova, a skládá se kontext. Prostřednictvím jazykového modulu se sestavují smysluplné věty.

Nový produkt rozpozná dokonce i spontánní řeč, což je jeden z nejsložitějších úkolů vůbec. „Spontánní projev je ze všech řečnických stylů nejhůře rozpoznatelný,“ upozorňuje Jiří Kristek a zároveň dodává, že i s tím si ReDat TopicDetection hravě poradí. Ve druhé fázi se provádí již samotná analýza kontextu a obsahu. „Nejprve se provede statistická analýza z přepisu hovorů, která slouží jako zdroj pro určení tématu, tj. topic. Díky těmto ukazatelům lze opakovaně vyhledávat zadaná témata nezávisle na čase a místě,“ říká Jiří Kristek z RETIA.

Statistická data ukazují, že střední a větší call centra mají opakované problémy zvláště ve špičkách, při zavádění nových kampaní nebo krizových situacích, kdy jsou doslova zahlceny množstvím dotazů. V okamžiku, kdy operátoři nestíhají plnit stanovená kritéria obslužnosti, je vhodné využít analýzu nejdiskutovanějšího tématu a relativně rychle učinit nápravná opatření. „Lze například změnit uvítací ohlášku na infolince a ještě před spojením s operátorem vysvětlit daný problém,“ uvádí konkrétní případ Petr Novák, produktový manažer ReDat.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

ČTÚ vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3,7 GHz

Pavel Houser , 27. březen 2017 14:27

Český telekomunikační úřad dnes vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3600–3800 MHz pro vysokorychlostní d...

Více 1 komentářů

Většina nadnárodních společností kyberútoky nezvládá

Pavel Houser , 27. březen 2017 13:47

Téměř tři čtvrtiny organizací neumějí identifikovat a plně ochránit svá firemní aktiva a procesy. ...

Více 1 komentářů

Xopero vstupuje na český trh

Pavel Houser , 27. březen 2017 12:24

V souvislosti s otevřením lokálního zastoupení dochází také k rozšiřování stávající partnerské sítě....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Twitter poprvé zvažuje předplatné pro některé uživatele

ČTK , 27. březen 2017 07:00

Provozovatel sociální sítě Twitter zvažuje, že nabídne profesionálům prémiovou verzi svého rozhraní ...

Více 0 komentářů

MPO do konce března vypíše výzvu na dotace pro rychlý internet

ČTK , 26. březen 2017 14:00

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března vypsat první část výzvy k čerpání evropských...

Více 0 komentářů

YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám z kontroverzních videí

ČTK , 26. březen 2017 09:00

Internetový portál pro sdílení videí YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám, že jejich reklamy bu...

Více 0 komentářů

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 3 komentářů