RETIA uvolnila vlastní pokročilé řešení ReDat TopicDetection pro přepis hlasu

04. únor 2013 01:43 0 komentářů

Česká společnost RETIA, která se věnuje vývoje speciální elektroniky a software pro záznam hlasu, uvádí na trh zcela nový produkt. „ReDat TopicDetection je nové řešení z oblasti hlasových analýz, které je speciálně navrženo pro potřeby středných a velkých call center,“ říká Jiří Kristek, člen představenstva RETIA zodpovědný za ReDat. ReDat TopicDetection řeší situace, kdy call centra potřebují vyhodnotit právě probíhající online rozhovory nebo zjistit výsledky běžící kampaně.

ReDat TopicDetection pracuje ve dvou základních fázích. „V prvním kroku se hovor automaticky přepisuje do písemné podoby. Poté následuje analýza kontextu a obsahu,“ vysvětluje Jiří Kristek. Převod řeči do psané formy se děje pomocí sofistikovaného procesu, kdy se rozpoznávají jednotlivá slova, a skládá se kontext. Prostřednictvím jazykového modulu se sestavují smysluplné věty.

Nový produkt rozpozná dokonce i spontánní řeč, což je jeden z nejsložitějších úkolů vůbec. „Spontánní projev je ze všech řečnických stylů nejhůře rozpoznatelný,“ upozorňuje Jiří Kristek a zároveň dodává, že i s tím si ReDat TopicDetection hravě poradí. Ve druhé fázi se provádí již samotná analýza kontextu a obsahu. „Nejprve se provede statistická analýza z přepisu hovorů, která slouží jako zdroj pro určení tématu, tj. topic. Díky těmto ukazatelům lze opakovaně vyhledávat zadaná témata nezávisle na čase a místě,“ říká Jiří Kristek z RETIA.

Statistická data ukazují, že střední a větší call centra mají opakované problémy zvláště ve špičkách, při zavádění nových kampaní nebo krizových situacích, kdy jsou doslova zahlceny množstvím dotazů. V okamžiku, kdy operátoři nestíhají plnit stanovená kritéria obslužnosti, je vhodné využít analýzu nejdiskutovanějšího tématu a relativně rychle učinit nápravná opatření. „Lze například změnit uvítací ohlášku na infolince a ještě před spojením s operátorem vysvětlit daný problém,“ uvádí konkrétní případ Petr Novák, produktový manažer ReDat.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

Za vznícení mobilů Samsungu mohly baterie, firma odloží Galaxy S8

ČTK , 23. leden 2017 12:00

Za případy vznícení chytrých telefonů Galaxy Note 7 jihokorejské společnosti Samsung Electronics stá...

Více 0 komentářů

Foxconn zvažuje velkou investici do továrny v USA

ČTK , 23. leden 2017 08:29

Tchajwanská společnost Foxconn zvažuje, že investuje přes sedm miliard dolarů (zhruba 177 miliard Kč...

Více 0 komentářů

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 2 komentářů

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů