Samsung Electronics drží vedoucí pozici mezi světovými výrobci digitálních displejů již sedmým rokem

26. duben 2016 18:00 0 komentářů

Na špičce žebříčku výrobců digitálních Signage displejů se Samsung drží zejména díky velmi rozmanitému portfoliu svých řešení SMART Signage.

Aktuální zpráva společnosti IHS, nezávislého tvůrce analýz a odborných posudků z oblasti technologií, potvrdila vedoucí pozici společnosti Samsung v oblasti zobrazovacích technologií pro komerční využití. Poprvé se na prvním místě společnost objevila již v roce 2009.

Výsledky za rok 2015 jsou důkazem toho, že se Samsung snaží neustále vylepšovat své služby a nabídku. Globální klienti hledají dynamičtější způsoby, jak přilákat pozornost zákazníka. Proto Samsung pokračuje v inovacích svých technologií, aby mohl uspokojit rostoucí potřebu po rozmanitých, vysoce výkonných displejích fungujících v nejrůznějším prostředí.

Podle poslední zprávy IHS, která mapovala trh komerčních displejů v období Q1 2016, činily prodeje digitálních displejů značky Samsung celých 28,8 % z globálního tržního podílu. Jedná se o nárůst z 26,9 % podílu, který Samsung zaznamenal na konci roku 2014.

„Samsung stojí za celou řadou pokrokových inovací a právě neustálý vývoj produktů je klíčem našeho úspěchu a růstu oblíbenosti u zákazníků,” řekl Seog-gi Kim, senior viceprezident divize Visual Display Business společnosti Samsung Electronics. „Poslední hodnocení společnosti IHS odráží roky tvrdé práce a náš závazek poskytovat našim partnerům efektivní nástroje, které plně vyhovují jejich potřebám. S tímto přístupem, věřím, že se náš tržní podíl bude nadále zvyšovat.”

Portfolio Samsung SMART Signage zahrnuje interaktivní a informační displeje, které jsou vyvinuty přesně podle požadavků klientů z různých odvětví, včetně vládních a vzdělávacích organizací, pohostinství, zdravotnictví, finančních služeb a obchodů. Tyto technologie podporují produktivitu a také nabízejí zajímavější a výkonnější řešení pro zobrazení informací, než jakou mohou poskytnout běžné televizory.

Portfolio obsahuje:

LED Signage – Umožňují úpravy videí a díky technologii upscaling dokáží vylepšit jejich kvalitu. Kombinují variabilní design s LED kvalitou obrazu, což zajišťuje jasný a čitelný obsah ve vnitřním i venkovním prostředí.

SMART Outdoor Signage – Řada odolných OHD SMART Signage displejů je určená pro venkovní prostředí. Jasný obraz s hlubokým kontrastem může být produkován nepřetržitě, 24/7, a odolá počasí i působení přírodních živlů.

Video stěny – Videostěna je variabilní řešení, které se přesně přizpůsobí situaci. Obrazovky je možné poskládat v různém počtu i tvaru, přičemž obraz je souvislý, bez rozdílu v barevnosti. Samsung v roce 2015 představil videostěnu s nejtenčími rámečky na trhu. Publikum tak vnímá výhradně zobrazené sdělení.

Interaktivní tabule (IWB) – Multimediální obrazovky jsou využitelné pro vysílání obsahu v reálném čase a rozšiřují možnosti interaktivní komunikace v jednacích místnostech nebo ve třídách. Interaktivní obrazovky “whiteboard” lze ovládat perem nebo dotykem.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů