Samsung Electronics drží vedoucí pozici mezi světovými výrobci digitálních displejů již sedmým rokem

26. duben 2016 18:00 0 komentářů

Na špičce žebříčku výrobců digitálních Signage displejů se Samsung drží zejména díky velmi rozmanitému portfoliu svých řešení SMART Signage.

Aktuální zpráva společnosti IHS, nezávislého tvůrce analýz a odborných posudků z oblasti technologií, potvrdila vedoucí pozici společnosti Samsung v oblasti zobrazovacích technologií pro komerční využití. Poprvé se na prvním místě společnost objevila již v roce 2009.

Výsledky za rok 2015 jsou důkazem toho, že se Samsung snaží neustále vylepšovat své služby a nabídku. Globální klienti hledají dynamičtější způsoby, jak přilákat pozornost zákazníka. Proto Samsung pokračuje v inovacích svých technologií, aby mohl uspokojit rostoucí potřebu po rozmanitých, vysoce výkonných displejích fungujících v nejrůznějším prostředí.

Podle poslední zprávy IHS, která mapovala trh komerčních displejů v období Q1 2016, činily prodeje digitálních displejů značky Samsung celých 28,8 % z globálního tržního podílu. Jedná se o nárůst z 26,9 % podílu, který Samsung zaznamenal na konci roku 2014.

„Samsung stojí za celou řadou pokrokových inovací a právě neustálý vývoj produktů je klíčem našeho úspěchu a růstu oblíbenosti u zákazníků,” řekl Seog-gi Kim, senior viceprezident divize Visual Display Business společnosti Samsung Electronics. „Poslední hodnocení společnosti IHS odráží roky tvrdé práce a náš závazek poskytovat našim partnerům efektivní nástroje, které plně vyhovují jejich potřebám. S tímto přístupem, věřím, že se náš tržní podíl bude nadále zvyšovat.”

Portfolio Samsung SMART Signage zahrnuje interaktivní a informační displeje, které jsou vyvinuty přesně podle požadavků klientů z různých odvětví, včetně vládních a vzdělávacích organizací, pohostinství, zdravotnictví, finančních služeb a obchodů. Tyto technologie podporují produktivitu a také nabízejí zajímavější a výkonnější řešení pro zobrazení informací, než jakou mohou poskytnout běžné televizory.

Portfolio obsahuje:

LED Signage – Umožňují úpravy videí a díky technologii upscaling dokáží vylepšit jejich kvalitu. Kombinují variabilní design s LED kvalitou obrazu, což zajišťuje jasný a čitelný obsah ve vnitřním i venkovním prostředí.

SMART Outdoor Signage – Řada odolných OHD SMART Signage displejů je určená pro venkovní prostředí. Jasný obraz s hlubokým kontrastem může být produkován nepřetržitě, 24/7, a odolá počasí i působení přírodních živlů.

Video stěny – Videostěna je variabilní řešení, které se přesně přizpůsobí situaci. Obrazovky je možné poskládat v různém počtu i tvaru, přičemž obraz je souvislý, bez rozdílu v barevnosti. Samsung v roce 2015 představil videostěnu s nejtenčími rámečky na trhu. Publikum tak vnímá výhradně zobrazené sdělení.

Interaktivní tabule (IWB) – Multimediální obrazovky jsou využitelné pro vysílání obsahu v reálném čase a rozšiřují možnosti interaktivní komunikace v jednacích místnostech nebo ve třídách. Interaktivní obrazovky “whiteboard” lze ovládat perem nebo dotykem.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

ČTÚ vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3,7 GHz

Pavel Houser , 27. březen 2017 14:27

Český telekomunikační úřad dnes vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3600–3800 MHz pro vysokorychlostní d...

Více 1 komentářů

Většina nadnárodních společností kyberútoky nezvládá

Pavel Houser , 27. březen 2017 13:47

Téměř tři čtvrtiny organizací neumějí identifikovat a plně ochránit svá firemní aktiva a procesy. ...

Více 1 komentářů

Xopero vstupuje na český trh

Pavel Houser , 27. březen 2017 12:24

V souvislosti s otevřením lokálního zastoupení dochází také k rozšiřování stávající partnerské sítě....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Twitter poprvé zvažuje předplatné pro některé uživatele

ČTK , 27. březen 2017 07:00

Provozovatel sociální sítě Twitter zvažuje, že nabídne profesionálům prémiovou verzi svého rozhraní ...

Více 0 komentářů

MPO do konce března vypíše výzvu na dotace pro rychlý internet

ČTK , 26. březen 2017 14:00

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března vypsat první část výzvy k čerpání evropských...

Více 0 komentářů

YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám z kontroverzních videí

ČTK , 26. březen 2017 09:00

Internetový portál pro sdílení videí YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám, že jejich reklamy bu...

Více 0 komentářů

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 3 komentářů