Samsung otevírá první servisní centrum v Praze

16. březen 2012 10:06

Nové centrum pro zákazníky slouží primárně jako servisní centrum, po dobu opravy se mohou zájemci v showroomu seznámit s novými produkty či je rovnou na místě zakoupit. Ve spodním patře bude tréninkové a technické centrum pro obchodní partnery.

Samsung dnes představil nový koncept komunikace se zákazníky v podobě unikátního Zákaznického centra v ulici Ječná, nedaleko náměstí I. P. Pavlova v Praze. Toto Zákaznické centrum v sobě spojuje servisní podporu pro stávající majitele produktů Samsung a showroom, ve kterém si mohou zákazníci podrobně prohlédnout novinky společnosti Samsung z oblasti mobilních technologií, audio-video či IT a rovnou si je zde i zakoupit.

„Nové Zákaznické centrum Samsung propojuje na 320 m2 plochy naše dosavadní přístupy k zákazníkovi – servisní centrum, showroom i prodejnu na jednom místě. Je také tréninkovým místem našich obchodních partnerů, kteří tak budou ještě lépe připraveni na veškeré dotazy zákazníků na prodejnách. V budoucnu plánujeme otevřít tento typ zákaznického centra i v ostatních větších městech České republiky,“ řekl Jin Hwan Kim, prezident společnosti Samsung Electronics v ČR a SK.

Zákaznické centrum Samsung se nachází v centru Prahy – ulice Ječná 36 (roh s ulicí Melounová). Zájemci jej mohou navštívit každý všední den od 9 do 18 hod a v sobotu v čase od 9 do 12 hod. U vybraných typů produktů Samsung poskytne servisní centrum zákazníkům náhradní přístroj po dobu opravy jejich stávajícího.

„Naše nové unikátní Zákaznické centrum bude mimo prémiové služby poskytovat i podporu pro zákazníky s přidanou hodnotou, jako například Smart phone akademie pro seniory. V rámci této akademie bude speciálně vyškolený personál společnosti Samsung usnadňovat osvojení si nejmodernějších technologií i starším zákazníkům,“ dodává servisní manažer společnosti Samsung David Mrzena.

Nové zákaznické servisní centrum navazuje na profesionální přístup servisních techniků společnosti Samsung, kteří jsou odborně vyškoleni a připraveni osobně dojet k zákazníkovi domů a pomoci mu.


RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

Spíše než nové zákony k Airbnb je třeba zlepšit výběr daní

ČTK , 21. září 2017 13:00

Airbnb se svými službami v Praze už vyrovnala objemu obchodu klasických ubytovacích zařízení....

Více 0 komentářů

Potvrzeno: Google opravdu kupuje HTC

ČTK , 21. září 2017 11:25

Dnes je HTC v žebříčku světových prodejů smartphonů na necelém procentu. Někteří analytici proto pří...

Více 0 komentářů

Oracle představil novou cenovou politiku pro cloud

Pavel Houser , 21. září 2017 09:52

Až dosud se při přechodu na cloud PaaS nedaly využít dosavadní investice do licencí softwaru v režim...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Toshiba chce prodat čipovou divizi fondu Bain

ČTK , 21. září 2017 09:00

Ještě v úterý se zdálo, že favoritem je konsorcium vedené společností Western Digital....

Více 0 komentářů

Amazon chystá chytré brýle, první vlastní nositelnou elektroniku

ČTK , 21. září 2017 08:00

Společnost chystá i rozšíření svého systému SmartHome......

Více 0 komentářů

Google prý chce koupit HTC

ČTK , 20. září 2017 19:18

Společnost dnes tchajwanské burze cenných papírů oznámila, že pozastavuje obchody svými akciemi....

Více 0 komentářů

Američtí operátoři T-Mobile US a Sprint jednají o fúzi

ČTK , 20. září 2017 11:00

Tržní hodnota T-Mobile US se pohybuje kolem 51 miliard dolarů hodnota Sprintu dosahuje zhruba 30 mil...

Více 0 komentářů