Samsung otevírá první servisní centrum v Praze

16. březen 2012 10:06

Nové centrum pro zákazníky slouží primárně jako servisní centrum, po dobu opravy se mohou zájemci v showroomu seznámit s novými produkty či je rovnou na místě zakoupit. Ve spodním patře bude tréninkové a technické centrum pro obchodní partnery.

Samsung dnes představil nový koncept komunikace se zákazníky v podobě unikátního Zákaznického centra v ulici Ječná, nedaleko náměstí I. P. Pavlova v Praze. Toto Zákaznické centrum v sobě spojuje servisní podporu pro stávající majitele produktů Samsung a showroom, ve kterém si mohou zákazníci podrobně prohlédnout novinky společnosti Samsung z oblasti mobilních technologií, audio-video či IT a rovnou si je zde i zakoupit.

„Nové Zákaznické centrum Samsung propojuje na 320 m2 plochy naše dosavadní přístupy k zákazníkovi – servisní centrum, showroom i prodejnu na jednom místě. Je také tréninkovým místem našich obchodních partnerů, kteří tak budou ještě lépe připraveni na veškeré dotazy zákazníků na prodejnách. V budoucnu plánujeme otevřít tento typ zákaznického centra i v ostatních větších městech České republiky,“ řekl Jin Hwan Kim, prezident společnosti Samsung Electronics v ČR a SK.

Zákaznické centrum Samsung se nachází v centru Prahy – ulice Ječná 36 (roh s ulicí Melounová). Zájemci jej mohou navštívit každý všední den od 9 do 18 hod a v sobotu v čase od 9 do 12 hod. U vybraných typů produktů Samsung poskytne servisní centrum zákazníkům náhradní přístroj po dobu opravy jejich stávajícího.

„Naše nové unikátní Zákaznické centrum bude mimo prémiové služby poskytovat i podporu pro zákazníky s přidanou hodnotou, jako například Smart phone akademie pro seniory. V rámci této akademie bude speciálně vyškolený personál společnosti Samsung usnadňovat osvojení si nejmodernějších technologií i starším zákazníkům,“ dodává servisní manažer společnosti Samsung David Mrzena.

Nové zákaznické servisní centrum navazuje na profesionální přístup servisních techniků společnosti Samsung, kteří jsou odborně vyškoleni a připraveni osobně dojet k zákazníkovi domů a pomoci mu.


RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Prodej chytrých telefonů v Německu loni poprvé klesl

ČTK , 25. únor 2017 14:35

Tržby poklesly i přes rostoucí průměrnou cenu smartphonu....

Více 0 komentářů

Japonská Softbank zakládá s Foxconnem společný investiční podnik

ČTK , 24. únor 2017 18:03

Japonská skupina Softbank, která investuje převážně v sektoru vyspělých technologií, a tchajwanský s...

Více 0 komentářů

3D tisk ocelových konstrukcí

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:37

Podařilo se "vytisknout" jeřábový hák....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Třetina operátora mobilní sítě Sigfox je na prodej

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:17

Zájemci o investici v oblasti internetu věcí mohou získat až 34% podíl společnosti SimpleCell Networ...

Více 0 komentářů

Hodnota kybernetické měny bitcoin vystoupila na nový rekord

ČTK , 24. únor 2017 15:30

Hodnota kybernetické měny bitcoin se dnes zvýšila o 4,7 procenta a vystoupila na nový rekord 1218,85...

Více 0 komentářů

Apple v dubnu otevře v Kalifornii novou centrálu

ČTK , 24. únor 2017 11:30

Americká společnost Apple v dubnu otevře v kalifornském Cupertinu svou novou centrálu. Stěhování 12....

Více 0 komentářů

Ransomware funguje a generuje útočníkům zisky

Pavel Houser , 23. únor 2017 16:45

Ransomware je stále více centralizovaný a několik významných malwarových rodin dominuje celému "trhu...

Více 0 komentářů