Samsung představil na ISE 2015 technologické inovace v oblasti digitálních displejů

17. únor 2015 08:20 0 komentářů

B2B displeje společnosti Samsung jsou přizpůsobené maloobchodníkům, firmám a oblasti pohostinství. Jejich základ tvoří tři nové špičkové technologie (Outdoor Signage, LED Signage a Video Wall) podpořené vylepšenou platformou digitálního zobrazování.

Samsung Electronics představil na Integrated Systems Europe (ISE) 2015, největší mezinárodní výstavě B2B displejů v Evropě, své nové podnikové zobrazovací technologie a řešení. Jsou určené pro využití v různých prostředích včetně maloobchodů, kanceláří a hotelů. V rámci tématu „Inovace na vyšší úroveň“ prezentoval Samsung svou vizi budoucnosti prostřednictvím inovativních produktů, jako jsou venkovní digitální poutače, video stěny a reklamní LED displeje.

Jsme v situaci, kdy můžeme stavět na úspěších, které jsme v oblasti digitálních displejů a reklamních poutačů v roce 2014 zaznamenali. Chceme nabízet špičková řešení a zároveň vyhledávat nové možnosti pro své zákazníky,“ říká Seoggi Kim, senior vice prezident týmu Enterprise Business ve společnosti Samsung, a dodává: „Letos na ISE přivádíme svou vizi budoucnosti k životu. Naše kompletní nabídka – od venkovních digitálních reklamních poutačů a video stěn po LED displeje a prohnuté monitory – je chytřejší, lépe přizpůsobitelná a rozlišitelná, aby poskytovala nové příležitosti a podpořila růst našich zákazníků v oblasti maloobchodního prodeje ve veřejném prostoru, ve firmách a v oblasti pohostinství.

Samsung se zaměřuje na integrovaná a vizuálně zajímavá zobrazovací řešení z komplexního hlediska. Komerční displeje ze sérií OMD a OHD SMART Signage, které jsou určené pro použití ve venkovních a krytých venkovních prostorách, dávají obchodníkům možnosti, aby využívali sdělení v různých podmínkách pomocí jasně viditelných a energeticky úsporných LED BLU displejů. Samsung představil také inovativní technologie Video Wall Factory Calibration a Color Expert, které zlepšují viditelnost video stěny díky pokročilému továrnímu ladění, špičkovému hardwaru a nástroji pro uživatelskou kalibraci.

Spolu s těmito inovativními technologiemi vystavil Samsung také displej LED Signage s 1,1mm roztečí pixelů. Společně s úhlopříčkou 133 palců nabízí nepřetržité, Wide Quad High Definition (WQHD) rozlišení (1,5 krát více pixelů než Full HD). Nový displej LED Signage je k dispozici v různých velikostech a s různým rozlišením, aby uspokojil potřeby zákazníků v oblasti maloobchodu, dopravy a vysílání.

Prezentace společnosti Samsung na ISE:

  • Návštěvníci mohli sami otestovat flexibilní a univerzální řešení SMART Signage společnosti Samsung. Pomocí vestavěných přehrávačů vytvořil Samsung působivé obchodní sdělení, které se snáze aktualizuje a kontroluje.
  • Prostřednictvím prostor navržených jako restaurace s rychlým občerstvením a drive-thru představil Samsung malé dotykové displeje (DB10E-T), malé displeje Power-over-Ethernet (PoE DB10E), obrazovky do krytých venkovních prostor a další displeje série Samsung SMART Signage. Zobrazují položky menu v reálném čase a nepřerušovaně prostřednictvím technologií Magic Info S a HD Base-T.
  • V prostoru upraveném do podoby hotelového pokoje mohli návštěvníci vyzkoušet inovativní řešení společnosti Samsung pro správu obsahu v místnostech a nové řešení Hospitality Management Solution (HMS) Lynk™ na všech nových UHD displejích. Prostřednictvím vestavěného čtyřstupňového procesu UHD upscaling zobrazovaly UHD televizory obsah v rozlišení FHD s konzistentní čistotou téměř jako v UHD. Diváci měli možnost sledovat výjimečně detailní snímky a dokonalou kvalitu obrazu.
  • V moderním konferenčním prostoru představil Samsung kompletní interaktivní řešení určené pro prezentace: Magic IWB S2 a Magic IWB I2. Společně s displeji SMART Signage demonstroval hladkou spolupráci a prezentační možnosti.
  • V ukázkovém pracovním prostředí si mohli uživatelé vychutnat multimediální či produktový obsah na prohnutých monitorech Samsung SE790C a SE650C nebo na monitorech Samsung UE850 a SD850, které vylepšují obraz. Návštěvníci si mohli také prohlédnout ergonomické monitory Samsung SE650 a SE670, které jsou současně šetrné k životnímu prostředí, nebo all-in-one technologie a zabezpečená obchodní řešení Samsung TC241 a nové, bílé cloudové monitory Samsung NC241.

Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

it-sa 2017 poprvé ve dvou halách

ITBiz.cz , 23. květen 2017 17:00

Veletrh zabezpečení IT s největším počtem vystavovatelů v Evropě dál roste. Pět měsíců před konáním ...

Více 0 komentářů

Gartner: Prodej chytrých telefonů ve čtvrtletí stoupl o 9,1 %

ČTK , 23. květen 2017 12:00

Vede Samsung a Apple, ale jejich podíl klesá, roste Huawei na třetím místě....

Více 0 komentářů

Prudký vzestup mobilního ransomwaru

Pavel Houser , 23. květen 2017 10:21

Congur a Fusob. V průběhu prvních tří měsíců tohoto roku se objem mobilního ransomwaru více než ztro...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Ruská policie zadržela podezřelé z útoku na Sberbank

ČTK , 23. květen 2017 08:00

Ruští hackeři s využitím viru nasazeného do mobilů se systémem Android ukradli asi milion dolarů (24...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2100 dolarů

ČTK , 22. květen 2017 18:49

Posilování napomáhají mj. spekulace, že americká Komise pro cenné papíry a burzy (SEC) by mohla změn...

Více 0 komentářů

Firewall pro koncentraci VPN

Pavel Houser , 22. květen 2017 17:29

Zyxel Communications představil hardwarový VPN firewall USG2200-VPN. Zákazníkům má toto řešení přiné...

Více 2 komentářů

ČTU hájí novelu zákona o přechodu na DVB-T2

Pavel Houser , 22. květen 2017 14:47

Přechod na nový standard bude spojen s náklady na straně spotřebitele....

Více 0 komentářů