Samsung představil na ISE 2015 technologické inovace v oblasti digitálních displejů

17. únor 2015 08:20 0 komentářů

B2B displeje společnosti Samsung jsou přizpůsobené maloobchodníkům, firmám a oblasti pohostinství. Jejich základ tvoří tři nové špičkové technologie (Outdoor Signage, LED Signage a Video Wall) podpořené vylepšenou platformou digitálního zobrazování.

Samsung Electronics představil na Integrated Systems Europe (ISE) 2015, největší mezinárodní výstavě B2B displejů v Evropě, své nové podnikové zobrazovací technologie a řešení. Jsou určené pro využití v různých prostředích včetně maloobchodů, kanceláří a hotelů. V rámci tématu „Inovace na vyšší úroveň“ prezentoval Samsung svou vizi budoucnosti prostřednictvím inovativních produktů, jako jsou venkovní digitální poutače, video stěny a reklamní LED displeje.

Jsme v situaci, kdy můžeme stavět na úspěších, které jsme v oblasti digitálních displejů a reklamních poutačů v roce 2014 zaznamenali. Chceme nabízet špičková řešení a zároveň vyhledávat nové možnosti pro své zákazníky,“ říká Seoggi Kim, senior vice prezident týmu Enterprise Business ve společnosti Samsung, a dodává: „Letos na ISE přivádíme svou vizi budoucnosti k životu. Naše kompletní nabídka – od venkovních digitálních reklamních poutačů a video stěn po LED displeje a prohnuté monitory – je chytřejší, lépe přizpůsobitelná a rozlišitelná, aby poskytovala nové příležitosti a podpořila růst našich zákazníků v oblasti maloobchodního prodeje ve veřejném prostoru, ve firmách a v oblasti pohostinství.

Samsung se zaměřuje na integrovaná a vizuálně zajímavá zobrazovací řešení z komplexního hlediska. Komerční displeje ze sérií OMD a OHD SMART Signage, které jsou určené pro použití ve venkovních a krytých venkovních prostorách, dávají obchodníkům možnosti, aby využívali sdělení v různých podmínkách pomocí jasně viditelných a energeticky úsporných LED BLU displejů. Samsung představil také inovativní technologie Video Wall Factory Calibration a Color Expert, které zlepšují viditelnost video stěny díky pokročilému továrnímu ladění, špičkovému hardwaru a nástroji pro uživatelskou kalibraci.

Spolu s těmito inovativními technologiemi vystavil Samsung také displej LED Signage s 1,1mm roztečí pixelů. Společně s úhlopříčkou 133 palců nabízí nepřetržité, Wide Quad High Definition (WQHD) rozlišení (1,5 krát více pixelů než Full HD). Nový displej LED Signage je k dispozici v různých velikostech a s různým rozlišením, aby uspokojil potřeby zákazníků v oblasti maloobchodu, dopravy a vysílání.

Prezentace společnosti Samsung na ISE:

  • Návštěvníci mohli sami otestovat flexibilní a univerzální řešení SMART Signage společnosti Samsung. Pomocí vestavěných přehrávačů vytvořil Samsung působivé obchodní sdělení, které se snáze aktualizuje a kontroluje.
  • Prostřednictvím prostor navržených jako restaurace s rychlým občerstvením a drive-thru představil Samsung malé dotykové displeje (DB10E-T), malé displeje Power-over-Ethernet (PoE DB10E), obrazovky do krytých venkovních prostor a další displeje série Samsung SMART Signage. Zobrazují položky menu v reálném čase a nepřerušovaně prostřednictvím technologií Magic Info S a HD Base-T.
  • V prostoru upraveném do podoby hotelového pokoje mohli návštěvníci vyzkoušet inovativní řešení společnosti Samsung pro správu obsahu v místnostech a nové řešení Hospitality Management Solution (HMS) Lynk™ na všech nových UHD displejích. Prostřednictvím vestavěného čtyřstupňového procesu UHD upscaling zobrazovaly UHD televizory obsah v rozlišení FHD s konzistentní čistotou téměř jako v UHD. Diváci měli možnost sledovat výjimečně detailní snímky a dokonalou kvalitu obrazu.
  • V moderním konferenčním prostoru představil Samsung kompletní interaktivní řešení určené pro prezentace: Magic IWB S2 a Magic IWB I2. Společně s displeji SMART Signage demonstroval hladkou spolupráci a prezentační možnosti.
  • V ukázkovém pracovním prostředí si mohli uživatelé vychutnat multimediální či produktový obsah na prohnutých monitorech Samsung SE790C a SE650C nebo na monitorech Samsung UE850 a SD850, které vylepšují obraz. Návštěvníci si mohli také prohlédnout ergonomické monitory Samsung SE650 a SE670, které jsou současně šetrné k životnímu prostředí, nebo all-in-one technologie a zabezpečená obchodní řešení Samsung TC241 a nové, bílé cloudové monitory Samsung NC241.

Komentáře

RSS 

Komentujeme

Telefony vodní i podvodní

Pavel Houser , 16. červen 2017 13:00
Pavel Houser

Jako zajímavou technickou kuriozitu lze uvést, že všech 28 států NATO schválilo protokol Janus, kter...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

VMware Horizon v cloudu Microsoft Azure

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:50

Řešení pro poskytování desktopu jako služby za poslední roky vyzrála....

Více 0 komentářů

Akcelerátor StartupYard získal 26 milionů Kč

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:00

Pražský startupový akcelerátor společně s Fundliftem oznámil investici, kterou získal formou neveřej...

Více 0 komentářů

Česká asociace pojišťoven k pojištění kybernetických rizik

Pavel Houser , 22. červen 2017 10:00

Policie ČR v roce 2016 šetřila 5 344 kybernetických zločinů, což je o 321 (resp. 6,4 %) více než v p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Soud řešil krádež bitcoinů. Znalec řekl, že obžalovaný je vinen

ČTK , 22. červen 2017 09:00

Tržiště vykradli dva Američané, převedli z něj bitcoiny asi za 100 milionů korun. Jiříkovský následn...

Více 2 komentářů

Národní elektronický nástroj bude povinný od července 2018

ČTK , 22. červen 2017 08:00

Od dubna platí, že všechny organizační složky státu a centrální zadavatelé musí s dodavateli zakázek...

Více 0 komentářů

Zadavatelé reklamy na Google nejvíc zaplatí u půjček a pojištění

ČTK , 21. červen 2017 12:00

Nejnižší platbu za jedno kliknutí uživatelem mají vedle knih lékárny....

Více 3 komentářů

Nejcitlivější údaj? Výše úspor

Pavel Houser , 21. červen 2017 11:00

Jen 13 % klientů bank zmínilo, že možné riziko vidí v rámci využívání internetového bankovnictví ban...

Více 0 komentářů