Samsung představil na ISE 2015 technologické inovace v oblasti digitálních displejů

17. únor 2015 08:20 0 komentářů

B2B displeje společnosti Samsung jsou přizpůsobené maloobchodníkům, firmám a oblasti pohostinství. Jejich základ tvoří tři nové špičkové technologie (Outdoor Signage, LED Signage a Video Wall) podpořené vylepšenou platformou digitálního zobrazování.

Samsung Electronics představil na Integrated Systems Europe (ISE) 2015, největší mezinárodní výstavě B2B displejů v Evropě, své nové podnikové zobrazovací technologie a řešení. Jsou určené pro využití v různých prostředích včetně maloobchodů, kanceláří a hotelů. V rámci tématu „Inovace na vyšší úroveň“ prezentoval Samsung svou vizi budoucnosti prostřednictvím inovativních produktů, jako jsou venkovní digitální poutače, video stěny a reklamní LED displeje.

Jsme v situaci, kdy můžeme stavět na úspěších, které jsme v oblasti digitálních displejů a reklamních poutačů v roce 2014 zaznamenali. Chceme nabízet špičková řešení a zároveň vyhledávat nové možnosti pro své zákazníky,“ říká Seoggi Kim, senior vice prezident týmu Enterprise Business ve společnosti Samsung, a dodává: „Letos na ISE přivádíme svou vizi budoucnosti k životu. Naše kompletní nabídka – od venkovních digitálních reklamních poutačů a video stěn po LED displeje a prohnuté monitory – je chytřejší, lépe přizpůsobitelná a rozlišitelná, aby poskytovala nové příležitosti a podpořila růst našich zákazníků v oblasti maloobchodního prodeje ve veřejném prostoru, ve firmách a v oblasti pohostinství.

Samsung se zaměřuje na integrovaná a vizuálně zajímavá zobrazovací řešení z komplexního hlediska. Komerční displeje ze sérií OMD a OHD SMART Signage, které jsou určené pro použití ve venkovních a krytých venkovních prostorách, dávají obchodníkům možnosti, aby využívali sdělení v různých podmínkách pomocí jasně viditelných a energeticky úsporných LED BLU displejů. Samsung představil také inovativní technologie Video Wall Factory Calibration a Color Expert, které zlepšují viditelnost video stěny díky pokročilému továrnímu ladění, špičkovému hardwaru a nástroji pro uživatelskou kalibraci.

Spolu s těmito inovativními technologiemi vystavil Samsung také displej LED Signage s 1,1mm roztečí pixelů. Společně s úhlopříčkou 133 palců nabízí nepřetržité, Wide Quad High Definition (WQHD) rozlišení (1,5 krát více pixelů než Full HD). Nový displej LED Signage je k dispozici v různých velikostech a s různým rozlišením, aby uspokojil potřeby zákazníků v oblasti maloobchodu, dopravy a vysílání.

Prezentace společnosti Samsung na ISE:

  • Návštěvníci mohli sami otestovat flexibilní a univerzální řešení SMART Signage společnosti Samsung. Pomocí vestavěných přehrávačů vytvořil Samsung působivé obchodní sdělení, které se snáze aktualizuje a kontroluje.
  • Prostřednictvím prostor navržených jako restaurace s rychlým občerstvením a drive-thru představil Samsung malé dotykové displeje (DB10E-T), malé displeje Power-over-Ethernet (PoE DB10E), obrazovky do krytých venkovních prostor a další displeje série Samsung SMART Signage. Zobrazují položky menu v reálném čase a nepřerušovaně prostřednictvím technologií Magic Info S a HD Base-T.
  • V prostoru upraveném do podoby hotelového pokoje mohli návštěvníci vyzkoušet inovativní řešení společnosti Samsung pro správu obsahu v místnostech a nové řešení Hospitality Management Solution (HMS) Lynk™ na všech nových UHD displejích. Prostřednictvím vestavěného čtyřstupňového procesu UHD upscaling zobrazovaly UHD televizory obsah v rozlišení FHD s konzistentní čistotou téměř jako v UHD. Diváci měli možnost sledovat výjimečně detailní snímky a dokonalou kvalitu obrazu.
  • V moderním konferenčním prostoru představil Samsung kompletní interaktivní řešení určené pro prezentace: Magic IWB S2 a Magic IWB I2. Společně s displeji SMART Signage demonstroval hladkou spolupráci a prezentační možnosti.
  • V ukázkovém pracovním prostředí si mohli uživatelé vychutnat multimediální či produktový obsah na prohnutých monitorech Samsung SE790C a SE650C nebo na monitorech Samsung UE850 a SD850, které vylepšují obraz. Návštěvníci si mohli také prohlédnout ergonomické monitory Samsung SE650 a SE670, které jsou současně šetrné k životnímu prostředí, nebo all-in-one technologie a zabezpečená obchodní řešení Samsung TC241 a nové, bílé cloudové monitory Samsung NC241.

Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

19. 10.

22. 10.
For Games 2017
24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
RSS 

Zprávičky

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů

Ransomware Locky v září masivně útočil ve světě i v ČR

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:30

Locky se neobjevil v Top 10 škodlivých kódů od listopadu 2016....

Více 0 komentářů