Samsung představuje nové komerční displeje série OMD

17. prosinec 2014 08:00 0 komentářů

Vysoký jas, energetická úspornost a tenký profil tvoří z nových komerčních displejů Samsung ideální zobrazovací řešení v krytém venkovním prostředí.

Samsung Electronics Co., Ltd., představuje displeje SMART Signage Outdoor série OMD, které pomohou podnikatelům zvýšit efekt jejich prezentace v krytém venkovním prostředí. Za jasným, živým a energeticky úsporným zobrazením stojí technologie LED podsvícení společnosti Samsung nazývaná BLU. K dispozici jsou dvě modelové řady displejů ve velikostech od 46 do 75 palců, které mohou být použity v různých panelech nebo jako samostatně stojící displeje.

Díky propracovanému tenkému designu, senzoru automatického jasu, integrované Wi-Fi a systému pro správu obsahu (CMS) zajišťují komerční displeje Samsung OMD nevšední zážitek ze zobrazení pro podnikatele i koncové zákazníky.

„Série OMD našeho řešení SMART Signage Outdoor potvrzuje snahy naší společnosti poskytovat zákazníkům energeticky úsporné, a přitom vysoce výkonné displeje. Svou kvalitou zobrazení a vylepšenými funkcemi vyplňují mezeru na trhu kryté venkovní reklamy. Podnikatelům tak umožňují snadno vytvářet a prezentovat silná, živá a atraktivní sdělení,“ řekl Petr Kheil, ředitel divizí spotřební elektroniky, IT a Business Enterprise společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.

Bezkonkurenční viditelnost a energetická úspornost
Venkovní displeje Samsung OMD mají jas 2 500 nitů. Zaujmou tak lepší viditelností a čitelností za jakéhokoliv okolního světla. Jejich vysoký kontrastní poměr 5 000:1 umožňuje konzistentní, jasné a živé sdělování vizuálních zpráv, na rozdíl od běžných displejů umisťovaných přímo do výloh, u kterých kontrastní poměr při vystavení jasnějšímu světelnému zdroji výrazně klesá. Displeje Samsung OMD jsou charakteristické také nízkou spotřebou energie, což odpovídá nárokům podniků na snížení nákladů při prezentaci digitálních sdělení.

Snadno přizpůsobitelný obsah
Nové displeje jsou vybavené systémem pro správu obsahu Magic Info Player S2, který umožňuje jednoduchou aktualizaci obsahu, publikování a hladkou konfiguraci skrze integrovanou platformu Samsung Smart Signage (SSSP) druhé generace s vestavěnou Wi-Fi. Pomocí webového autorizačního nástroje mohou podniky upravovat a vytvářet profesionální propagační obsah. Součástí je více než 200 předem vytvořených, oborově specifických šablon. Vestavěný Wi-Fi modul zajišťuje rozšířenou konektivitu, vylepšené ovládání a přidané funkce pro splnění potřeb firem v reálném čase. Firmy mohou například nahrát obsah pomocí mobilního zařízení nebo počítače a rovnou jej zveřejnit, nebo obsah uspořádat pomocí vestavěné Wi-Fi, Wi-Fi Direct či připojením přes USB.

Flexibilita a odolnost
Samsung nabízí dvě modelové řady, OMD-K a OMD-W, které zahrnují displeje s úhlopříčkou 46, 55 a 75 palců. Mohou být použity v různých panelech nebo jako samostatně stojící displeje. • OMD-K: displej stavebnicového typu je optimalizovaný pro použití v sestavách na míru. Tato varianta vychází vstříc široké škále použití a potřebám daného prostředí, včetně průchodů, průjezdů a prostor sloužících pro orientaci i zábavu. • OMD-W: displej je ideální pro použití v krytých venkovních prostorách jako samostatně stojící – například ve výlohách. Estetický zadní panel skrývá připojení portů a napájení.

Displeje Samsung OMD byly speciálně navrženy tak, aby poskytovaly vynikající výkon i v náročných podmínkách díky vysoce odolným LCD krytům a zároveň aby vydržely drsné okolní podmínky včetně vysokých teplot a přímého i nepřímého slunečního záření.

Ztenčený design
Propracovaný tenký profil displeje a rámečku plní také estetickou funkci a skvěle se tak hodí do obchodů s kosmetikou, zábavních podniků, obchodů s potravinami či restaurací s rychlým občerstvením. Tenký rámeček, který má při propojení dvou obrazovek celkovou šířku pouze 15,8 mm, dělá z OMD ideální displeje pro vytvoření celistvých videostěn nebo působivých samostatně stojících panelů ve výlohách.

Zařízení řady OMD jsou již dostupná na českém trhu.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů