SAN úložiště Lenovo S2200 nabízí nejlepší poměr ceny a výkonu ve své třídě

14. říjen 2016 21:10 0 komentářů

SAN úložiště Lenovo S2200 je ideální volbou pro malé a střední podniky, které dosud oddalovaly pořízení úložiště kvůli vyšším počátečním investicím. Tento základní model představuje cenově dostupnou variantu, která však nabízí řadu pokročilých funkcí. Jak ukázal srovnávací test SPC-1 Benchmark organizace Storage Performance Council, Lenovo S2200 nabízí nejlepší poměr ceny a výkonu ($/IOP) ve své třídě1. Výsledky testu prokázaly, že model poskytuje výjimečnou návratnost investic. Stejný model se navíc v celkovém hodnocení umístil na třetím místě.

SAN úložiště Lenovo S2200 je ideálním zařízením pro využití při chodu a správě celé řady firemních aplikací. Zákazníkům, kteří spravují OLTP databáze a jejichž pracovní zatížení v oblasti správy dat zahrnuje například emailové aplikace, správu tisku či dat, přispěje ke zlepšení doby odezvy a urychlení aplikací při nízkých nákladech na IOP. Mezi řadu vlastností usnadňujících integraci úložiště Lenovo S2200 do jakéhokoliv síťového prostředí patří mimo jiné rychlost, škálovatelnost a především spolehlivost při pracovních úlohách. Model také podporuje připojení SAS, Fibre Channel nebo iSCSI a nabízí 24 pozic pro pevné disky s možností rozšíření až pro 96 diskových šachet, přičemž je možné kombinovat LFF i SFF disky. Lenovo S2200 je dále v základu vybaveno funkcí automatického storage tieringu. K výbavě, která firmám poskytne velmi pevný základ pro růst, patří také asynchronní replikace, thin provisioning a řada dalších prvků na profesionální úrovni. Další nespornou výhodou je možnost osadit úložiště řadičem z modelu S3200. Zařízení poté může podporovat více uživatelů či hostitelských portů a přináší vyšší výkon a kapacitu bez nutnosti migrace dat. Společnost Lenovo zároveň nabízí řadu servisních balíčků včetně balíčku garance opravy do 24 hodin od nahlášení poruchy.

Storage Performance Council je nezisková organizace, která byla založena pro definici a standardizaci benchmarků datových úložišť. Jejím cílem je poskytovat objektivní a ověřitelné výkonové údaje jak společnostem působícím v počítačovém odvětví, tak jejich zákazníkům. Srovnávací test SPC-1 Benchmark definuje škálovatelnou sadu testů představujících simulaci kritických firemních aplikací, jež zpracovávají řadu složitých transakcí. Definovány jsou vztahy mezi třemi různými oblastmi úložiště a specifická zátěž aplikovaná na každou z těchto oblastí. Výkon se měří při náhodném přístupu čtení/zápis. Výsledky SPC-1 ukazují, jak bude úložiště pracovat v daném IT prostředí při různém zatížení.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů